בחג שבועות תעשה לך…

חשבתי שהתחמקתי מזה השנה – להכין טנא, לקשט בפרחים, לאסוף פרות וירקות, להכין זר ולשלוח את הילדה עם חולצה לבנה וחצאית לגן/בי"ס.

בבית הספר דוקא התחשבו – ביקשו לשלוח עם חולצה לבנה וזהו. זה לא מנע מלי לבכות בכניסה לבית הספר שיש בנות שבאו עם שמלה והיא הגיעה עם חולצה עם סמל ב"יס…

חשבתי שהתחמקתי מזה – אבל מסתבר שלא… אתמול אחה"צ הגיע מייל מהגן (נפלאות הטכנולוגיה) שמוסר ברגע האחרון שהיום הילדים צריכים להגיע עם חולצה לבנה וזר לראש, עם טנא מקושט ובו 4 פירות ומעדן. ממתי מעדן חלב זה ביכורים? וצריך ללכת ליקרן (=ירקן) כדי שיהיו לי 4 סוגי פירות. ולמה הכל ברגע האחרון? שאלתי את הגננת והיא הודתה שהיא בכלל רצתה לעשות טקס פרטי בגן בלי להעמיס על ההורים אבל דוקא היו הורים שלחצו עליה… בטוח שאלו הורים לילד ראשון בגן – בילד השני והשלישי כבר מבינים את הרעיון בגיל שנתיים ומקטינים ראש. או שזו רק אני?

בקיצור, פירות יש, מעדן חלב יש, סלסלה יש, זר לראש יש (מיום ההולדת האחרון) וחולצה לבנה גם יש. מה נותר להוסיף לאוירת החג? חצאית מתנפנפת…

{41FE02D6-339F-4A14-9D55-BC54B8300105}

את החצאית הזו תפרתי למאי בסוף השבוע האחרון סתם כי תכננתי על ההדרכה הזו של סנדי הנדרסון כבר הרבה זמן.  הבדים הם שילוב של נחלת בניימין (הבד עם הרקמה והבדים הורודים) ושוק הבדים בהולנד (הבד של העוגות ושל בתולות הים).

{33D300D5-A884-4022-93CC-8B38EE0C8829}

{EC870C04-7720-4240-9B38-00F61E7FF4DA}

התמונות צולמו אתמול בגינה – אם נדמה לכם שהיום בבוקר תוך כדי התארגנות היה לי גם זמן לצלם אותה, אז כנראה שאנחנו חיים ביקום מקביל. פשוט ככה.

הספקתי גם לבקר היום בנחלת בניימין אחרי חודשים שלא הייתי שם (זה הקנס על זה שאני מעבירה סדנאות ביום שישי בבוקר – לא נשאר לי זמן פני לסידורים). השלל הפעם היה מכובד למדי. את האוסף המתוק הזה קניתי ב-Designers (או בשם הידוע יותר לעם – בדים למעצבים).

{8E2E0AF1-2931-4499-9F63-B37A1433EA2E}

החנות נמצאת במוהליבר 49 בפינה עם מדרחוב נחלת בניימין (צמוד לחנות פרוות שוורץ). אגב, אין מה להגיע לפני 10 בבוקר (או אפילו 11 לפעמים). כל הבדים נמכרים במחיר של 28 שקלים למטר והם מקופלים יפה על מדפים לפי צבעים. יש שם גם תחרות יפות ופינת שאריות במדף העליון עם חתיכות בגודל של 90-100 ס"מ במחיר של 15 שקלים. חלק מן הבדים הם די דקים – אבל לי זה התאים הפעם בדיוק לשמלות הקיציות שאני מתכננת לתפור. תציצו כאן – נתנאלה כתבה עליהם פעם פוסט שלם וגם צילמה כדי שתתרשמו. אגב, למי שרחוקה מאיזור ת"א או שסתם לא בא לה למצוא חניה ולהידחק בנחלה, חלק מן הבדים נמכרים גם אצל נתנאלה בחנות.

שיטוט נוסף בנחלה הניב גם מציאות של בדי טריקו ולייקרה ב-10-15 שקלים (אני מקווה לנסות לתפור גם איתם – ועוד יותר מקווה שלא אתבדה ויצא בסוף משהו לביש).

{23317BA6-E61F-4258-BCFB-F878BEE555CD}

ותראו את האורגנזה השקופה עם הפרחים והבד הורוד מקומט…

{4FA98CCC-FD04-449C-88EA-DB6731E0F7FF}

משם המשכתי להסתובב בשוק הכרמל – והצטערתי שלא הבאתי איתי את עגלת הקניות כי הרגשתי כמו גברת עם סלים. יצאתי משם עם חמוצים, חלות ולחמניות, תחתונים לילדות וגם קניתי בגדים לשדרוג במחיר מצחיק – גופיות לבנות וצבעוניות לילדות (10 שקלים לגופיה לבנה, 20 לגופיה צבעונית):

{A337876D-C757-4363-B540-F0FCBB7C78BC}

וגם שמלת כותנה למאי ב-30 שקלים (השדרוג בדרך):

{0D0694E7-7399-41E3-96B1-A3111C69DCAC}

קינחתי את הביקור בשוק בשייק תות-בננה-תמר שערבלו לי מול העיניים ונסחבתי עם כל השקיות לעבר החניון… עכשיו צריך רק לעשות סדר, לשים הכל במקום ולהתחיל לתכנן את הפרוייקט הבא.

אני נוסעת בשבוע הבא לסוף שבוע נוסף של סקראפ עם נטאשה באיזשהו מנזר ליד אמסטרדם, אבל זה סתם תירוץ. העיקר זה לאגור אנרגיה ולהתנתק קצת מהשגרה. זו גם הסיבה שאני מרשה לעצמי להשתמש בבדים שקניתי בהולנד ולהפסיק ללטף אותם – ברור לי שאני הולכת לבקר שוב בשוק הזה… בעיתון היה כתוב ששדה התעופה של אמסטרדם נסגר אתמול לכמה שעות בגלל ענן האפר שמגיע מהר הגעש באיסלנד – תחזיקו לי אצבעות שהוא לא יחזור לאיזור בשבוע הקרוב. אין לי בעיה להיתקע בהולנד בדרך חזרה – למרות שנראה לי שלארז תהיה דיעה מנוגדת לשלי כי הוא נשאר עם הילדות בארץ…:P

חג שבועות שמח!!!

קרן.

להשאיר תגובה

