איך שהזמן עובר…

הפוסט הזה מוקדש לפיה לולית – שהתגעגעה לתפירה שלי אחרי של סדנאות הנייר והכנסים שהציפו את הבלוג בחודש האחרון. ליאת, זה בשבילך!

לפני שלושה שבועות נולד בן לחברה טובה שלי. בן שלישי. כולי פליאה איך היא מחזיקה מעמד עם שלושה בנים בבית (ומן הסתם היא מתפלאת עלי בחזרה איך אני עושה את זה עם 3 בנות). קפצתי לביקור קטנטן ולא מתוכנן על הדרך רק כדי להסניף את התינוק החדש. קטן, מקסים ועדין – פשוט גור מתוק. ישבתי, פטפטתי, החלפנו חוויות מהלידה ואז הוא התעורר והשקט נעלם. זה היה הסימן שלי ללכת. בדרך הביתה חשבתי על כמה מהר עובר לו הזמן ואם יש תקופה אחת שאני ממש לא מתגעגעת אליה, זו התקופה של השבועיים הראשונים בבית עם תינוק חדש. מן תקופת הסתגלות משוגעת לכולם, בלאגן אטומי והורמונים גועשים… אחר כך הכל כבר מתבסס בשגרה החדשה ונרגע קצת.

כשאני מסתכלת היום על השגרה שלנו, אני רואה את כל השינויים. כבר לא צריך להתכונן שעתיים מראש לכל יציאה מהבית – תיק חיתולים, בגדים להחלפה,עגלה, סלקל, שמיכה, מגבונים (הרבה מגבונים! פרס נובל מגיע למי שהמציא אותם, בחיי!). התינוק צריך לאכול? בדיוק צריך להחליף לו חיתול? הוא שוב פלט על הבגדים החדשים? איך שלא תתזמנו את זה, משפחה עם ילדים קטנים תמיד מאחרת. לא משנה כמה זמן מראש מתחילים להתכונן. תאמינו לי – הייתי בסיפור הזה 3 פעמים.

היום השגרה שונה, כל אחת מתלבשת בעצמה – כולל הדיון האלמותי בענייני אופנה – "אין מצב שאת יוצאת ככה מהבית לבושה כמו ליצן בקרקס" . יש לי דה ז'ה וו כשאני אומרת את המשפט הזה – אמרו גם לי אותו כמה וכמה פעמים . כולם מוכנים? אז יאללה לאוטו. זהו! זה היה פשוט, לא?

עכשיו מתחיל האקשן האמיתי. אני רוצה ליד החלון. מה אתם שומעים ברדיו? תעבירו תחנה. אמא חם לי. אמא קר לי. תסגרו חלון. תפתחו חלון. אני רוצה מזגן. הרוח מפריעה לי בפנים. אבא, היא נשענת עלי. אפשר לשחק בטלפון הנייד שלך? גם אני רוצה! למה היא תמיד ראשונה? היא עושה לי פרצופים. אל תשימי ידיים בצד שלי!  אפשר לדבר בטלפון עם סבתא? אווווווף!
אולי היה יותר טוב במצב הקודם – אמנם לקח יותר זמן לצאת מהבית, אבל באוטו היתה דממת אלחוט כי נרדמו ברגע שהאוטו התניע… זה גם לא מעודד לזכור שגם אני הייתי ככה עם האחים שלי – כי אני זוכרת שהמשכנו לריב באוטו עד גיל יותר מאוחר (ואז גם רבנו מי ישב ליד הנהג, מי ינהג  ומי יחליף תחנות ברדיו!), מה שאומר שיש לי עוד כמה שנים טובות של נסיעות מלאות אנרגיה.

לאותו תינוק מתוק מתחילת הפוסט קוראים רוֹאִי (כן, עם א') ועבורו הכנתי את הסט הבא של קוביות משחק ומשטח רביצה לדשא.

{0A717791-7E54-49FD-B10C-62C5A42FAF0B}

החלק העליון עשוי מפיקה עבה – הפיקה היה פעם מגבת גוף יוקרתית שלא השתמשו בה אפילו פעם אחת – ונראה לי שדי כיף לה לשנות יעוד.

{ED07AFC4-C90A-4D0A-A79C-E6AC20AA8B02}

מי שדואג לגבי הפרקטיות של זה (לבן זה לא פרקטי בפולניה) יכול להירגע – הגב של המשטח עשוי מג'ינס דק ותמיד אפשר להפוך לצד השני. דאגתי גם לכבס את הג'ינס מבעוד מועד כדי שלא יוריד צבע בכביסה הראשונה.

{AB047C59-B277-45EB-822E-72A8E7B0CD05}

את הרעיון למילים לקחתי מההדרכה המקסימה הזו – היה קשה לי לתרגם את המילה Repeat לעברית (מההתחלה? שוב? חוזר חלילה? עוד פעם?) אז פשוט ויתרתי עליה – המסר עובר גם ככה. האותיות דבוקות עם פליזלין דו"צ ותפורות מסביב במכונה בתך שמיכה (או תך מסרק).

{6C811514-53C2-43EB-96C2-8D072767C5E9}

הקוביות הן פשוט ריבועי בד שתפורים זה לזה וממולאים עד שהם מגיעים לצורה השמנמנה שלהם.

{ECA883C9-F45C-4D98-BED2-76855A4E6669}

והנה הסט ביחד:

{3B6608D7-FFD4-46DF-9E44-0EC7174241A0}

איזה כיף לחזור לתפור! עכשיו מחכה לי כיסוי מיטה של הנסיכה על העדשה עבור מאי, חצאית מתנפנפת, כיסים למיטה ובטח שכחתי עוד כמה דברים בדרך. החלום שלי הוא שיהיה לי חדר עבודה עם שני שולחנות – באחד אני אעסוק בנייר בשני תהיה מכונת התפירה – וככה אוכל לזגזג בין הפרוייקטים. היום הכל על שולחן אחד ולכן עד שאני לא מסיימת פרוייקט אחד אני לא יכולה להתחיל פרוייקט אחר. יש לי עכשיו פרוייקט נייר – הבא אחריו יהיה תפירה – כדי שלא  ישעמם…

תודה לכל מי שעודדה אותי בפוסט הקיטורים הקודם. סיימתי לקטר לזמן הקרוב – עכשיו אני בתקופת ההשלמה – משלימה עם זה שאין לי זמן לישון, משלימה עם זה שיש פקקים, משלימה עם זה שאין חופש ויש שתי מדורות ל"ג בעומר במקביל בשבת ועוד אחת בראשון. לקטר? לא הפעם.

קרן.

להשאיר תגובה

