תה עם המלכה

תתארו לכם איך זה לשתות תה עם המלכה. לא משנה איזו מלכה – מלכת אנגליה למשל (לא נשארו יותר מדי מלכות בימינו).  שותים את התה עם זרת ישרה, הרגליים צמודות, יושבים זקוף בלי לגעת במשענת, אוכלים בפה סגור ומדברים בצורה מדוייקת ומנומסת. והאוכל? מן הסתם צריך גם הוא להרשים, לא?

אז לא, לא הזמינו אותי לתה עם מלכת אנגליה, אבל בשישי שעבר היה מפגש של הקומונה של פרידה ונומה בתפוז. המפגש נערך אצל אילאיל המדהימה – ובפולניה לא נהוג להגיע עם ידיים ריקות. אולי זה המקור לכל הבדיחות על הבונבוניירה שעוברת מיד ליד בכל אירוע עד שהיא מגיעה אחרי כמה שנים למי שקנה אותה – אבל אני העדפתי לעשות משהו שחייבים לאכול מיד ואין מצב להעביר הלאה.

את הקישור לרעיון המתוק של עוגיות בצורת תיונים מצאתי בבלוג המתוק לא פחות של ילדיסקו. כל מי שאוהב לטבול פתיבר בתה או TimTam בקפה שלו יזדהה עם המצב בו תמיד יש חתיכה קטנה שאותה לא טובלים אחרת גם האצבעות עושות אמבטיה. למה אין פתיבר עם ידית אחיזה?

{9278EE7B-E14F-4D51-ACFE-F6B245DF40F3}

התגיות של התיונים הם מסדרה של חותמות אינטשים (כל חותמת בגודל של אינטש בודד) שקניתי לפני שנתיים כי לא עמדתי בפיתוי. כמה טוב שלחותמות אין תקופת התיישנות…

{04B3BBD5-F03F-472B-A526-AEF87A8E5B62}

המשכתי לשוטט סתם ככה בחיפוש אחר מתוקים לנשנש ומצאתי תותים בשוקולד. אז נכון ששלי לא יצאו הכי סקסיים, אבל הם טעימים בהחלט (יעידו הליקוקים של שאר בני המשפחה שהתחרו על השאריות) וחייבים לסיים אותם תוך יומיים אחרת התותים כבר בשלים מדי.

{DDEC74D1-D93D-43BA-A640-AF6CC72A6C9B}

{906F5D06-890D-465F-B8BA-7F942331BD51}

והנה כל החבורה ארוזה ומוכנה לפנק מישהי…

{555403AC-D6C3-424E-953F-31E76F4699BE}

מזל שנשארו לי שאריות אחרת אילאיל היתה מקבלת הרבה פחות תותים והרבה פחות עוגיות…

לגבי תפירה אין לי יותר מדי מה לעדכן – יש לי אמנם שתי שמיכות בתכנון אבל הן אפילו לא בשלב של גזירת הבדים – אולי היום סוף סוף? מה שכן, תוכניות יש לי בלי סוף. אתמול נגעתי שוב במכונת התפירה אחרי חודש שלם של התמכרות לנייר. עכשיו יש לי שני חשקים שרבים ביניהם וזמן אין…איזה מזל שיש שבוע קצר וסוף השבוע קרוב מתמיד – הלוואי שהשבוע יתחיל בכל פעם ביום רביעי!

עדכון לגבי סדנת ספר המתכונים – הסדנא ב-30/4 מלאה וגם בתאריך הנוסף ב-7/5 כבר מלא. אני מתכננת סדנאות נוספות בחודש יוני (כי במאי יש לי תוכניות נוספות ויש עוד חג באמצע), כך שמי שמעוניינת לשריין לעצמה מקום מוזמנת לשלוח לי  מייל ל-kparparim@gmail.com. אני יודעת שלא כולן פנויות ביום שישי – מבטיחה שלפחות אחת הסדנאות ביוני תהיה ביום חמישי בערב.

שמתם לב ששני הפוסטים האחרונים עוסקים באוכל? מעניין מה פרויד היה אומר על זה…

קרן.

להשאיר תגובה

