בתיאבון!

כל מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא בעייתית באוכל. חוץ מגויאבה וקוקוס אני אוכלת הכל. אבל ממש ה-כ-ל! אנשים שלא מכירים אותי מתפלאים לפעמים מהתיאבון שלי אבל אני מסוגלת לאכול כמו נהג משאית באמצע הדרך. תנו לי לשבת לנגב חומוס עם איזה סטייק בצד ואני מאושרת. תנו לי משהו מתוק לקינוח ואני באופוריה. נכון שהתיאבון שלי מתנגש לפעמים עם המשקל הביתי אבל אני משתדלת לאזן.

הדרך הכי טובה לשחד אותי לצאת ליציאה זה להבטיח שיש בעסקה גם אוכל – מסעדה, בית קפה, גלידריה, חומוסיה, מאפיה, סושיה, קונדיטוריה – הכל הולך. אני מסוגלת להחזיק מעמד בסרט הכי משעמם שיש בתנאי שתבטיחו לי שהולכים אחר כך לאכול. כשיש מפגש פורום או קומונה, ומכריזים שאפשר לגשת לאכול – אני הראשונה עם הצלחת. בטיולים בחו"ל זה בכלל כיף – אוכל חדש, מעניין, מגוון ומסקרן. בכנס באיטליה לכל אחת היתה העדפה – חלק צמחוניות, חלק לא אוכלות דגים, חלק אוכלות רק שניצל – אני אכלתי הכל. כל מה ששמו לי בצלחת סיימתי עד הפירור האחרון (פולניה או לא?) וזה היה טעיםםםם. האוכל היחידי שאני לא מוכנה לטעום זה אוכל של מטוסים. אין לי בעיה עם התוספות – כמה קרקרים, לחמניה או שלושה ענבים ועגבניית שרי, אבל מה שמגיע מחומם עם אריזת אלומיניום נכנס אצלי לקטגוריית החשוד המיידי.
הייתם חושבים שמי שיש לה כזה תיאבון גם תאהב לבשל, לא? טעיתם. אני לא ממש אוהבת לבשל. בעצם, אין לי בעיה לארגן ארוחת סושי ל-15 איש או ארוחה איטלקית לחבורה של רעבים, אבל כשיש ילדים בבית התפריט מצטמצם ונהיה בנאלי לחלוטין. בכל מקרה, תמיד יש את המתכונים המוכרים שחוזרים על עצמם – פלפל ממולא, קציצות ושניצל, עוף בתנור ותפוחי אדמה, אורז וכל השאר. לא משנה כמה ספרי בישול יש לי בבית – בסוף תמיד הכל כתוב על פתקיות וזרוק באחת המגירות במטבח. אחת לכמה שנים אני נשברת ועושה סדר – יושבת ומעתיקה את הכל למחברת או קלסר – עד לפעם הבאה שאני מחפשת מתכון באינטרנט ורושמת אותו על פתק…

באותו עניין עוסקת גם הסדנא הבאה – סדנא לספר מתכונים. נעבוד עם כריכה של 7 Gypsies ודפים של October Afternoon מהליין Farm Fresh כדי ליצור את הפרוייקט הזה:
{8D6D8B43-9EC2-49E2-8140-55C01CF4B60A}

והנה עוד שתיים שהעליתי כבר קודם:

{9505B643-8AFD-4B69-AAB9-1F50FED4662F}

{15F4BE53-3BAE-4EA7-84E4-62B413348A8A}

בסדנא נכין 6 חוצצים, מעטפה וכריכה – וכמובן נצבע גם את המעמד עצמו. יש גם דפי שורה ריקים לכתיבת המתכונים עצמם – פשוט אפשר לחזור הביתה מהסדנא ולהתחיל לעשות סדר במתכונים.

הנה כל הפרטים:
המועד: יום שישי ה-30 באפריל בשעה 9:00 בבוקר
עדכון: מועד נוסף ב-7 למאי בשעה 9:00 בבוקר
עדכון:נפתחו שני מועדים חדשים:
  • יום חמישי ה-1 ליולי בשעה 19:00
  • יום שישי ה-2 ביולי בשעה 9:00
המקום: אצלי בבית בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה)
העלות: 200 שקלים למשתתפת
אורך הסדנא: 4  שעות (עד השעה 13:00)
כמות משתתפות: 11 משתתפות
מה מקבלים? כל משתתפת תקבל ערכה המכילה את כל החומרים הדרושים להכנת הספר – כולל הדפים, המעטפה, הכריכה, המעמד וגם כמובן הקישוטים!
מה צריך להביא? מספריים חדות, טרימר/גליוטינה (או פשוט סכין יפנית+סרגל ומשטח חיתוך), דבק ג'ל, דבק ספוג, מחט, מהדק סיכות משרדי, עט טוש שחור לכיתוב – ותמונה אחת לכריכה (רשימה מסודרת והסברים ישלחו מראש לנרשמות).
אין צורך בידע מוקדם בעבודה בנייר או בעיצוב אלבומים!
ואחרון חביב, איך נרשמים? שולחים מייל ל-kparparim@gmail.com (לא במסרים בבקשה!).
תהיינה סדנאות נוספות לספר המתכונים לפי הביקוש – תאריכים יפורסמו בהמשך.
להתראות בסדנא ובתיאבון!
קרן.
כתיבת תגובה

