השלמת פערים

קשה לחזור לשגרה. אני לא מדברת על לחזור מחו"ל – יום אחרי הנחיתה כבר שכחתי שטסתי (חוץ מאשר השקיות והדברים מהכנס שנשארו פזורים ברחבי הבית עוד כמה ימים). אני מדברת על לחזור לעבודה מחר… הפסח הזה נפל נהדר מבחינת הימים והיו לי 10 ימים של שקט ושלווה (עד כמה שבית עם 3 בנות ובלי תוכניות מוקדמות יכול להיות שקט) אבל האמת היא שהשלמתי שעות שינה, נפגשתי עם משפחה וחברים וסתם התפנקתי לי בבית. הספקתי גם ליצור – סיימתי את אלבום הלבד (האלבום הראשון שסיימתי מאיטליה) ואת מחברת המתכונים לסדנא המתוכננת הבאה (אין עדיין תאריך סגור אז זו רק הצצה).
{15F4BE53-3BAE-4EA7-84E4-62B413348A8A}
{9505B643-8AFD-4B69-AAB9-1F50FED4662F}
בינתיים אני גם עושה סדר בתמונות ומגלה כל מיני פרוייקטים שפשוט שכחתי להעלות…
קודם כל, מתנה לעופרה – מה מביאים מתנה למישהי שיש לה סטודיו חדש? מכיוון שהמישהי הזו היא עופרה שיודעת לתפור מדהים, ויתרתי על משהו תפור ופשוט נתתי לה חומרים ליצירה. הצבע האהוב עליה הוא צהוב ולכן זה גם המוטיב של המתנה שלה – סרט זיגזג צהוב (שבטוח יהיה בשימוש אצלה יותר מאשר אצלי) והרבה כפתורים צהובים…
{B11C6684-6D4E-41CE-B4DE-2E9FE89D36E5}
ומה מביאים למישהי שנולד לה תינוק מקסים? שמיכת קיץ עם פיקה בצד השני לשעות ארוכות של משחקים בדשא… האמת היא שזה היה מוכן כבר לפני יותר מחצי שנה – אבל פשוט לא יצא לי להפגש עם הגר באופן אישי מאז הלידה. בסוף נכנעתי – אלון כבר עוד מעט בן שנה…
{EB603C88-F87A-4E14-94D5-0D068EB9FCC2}
{2B2285A9-1697-4431-9338-28C780A54DED}
{50BDE92A-BB1D-4631-8244-25D18017E0E7}
בעבודה מחכה לי בינתיים כל מה שדחיתי אחרי הנסיעה, אחרי פסח, אחרי החגים, אחרי החורף. כן, גם בהיי-טק דוחים לרגע האחרון (או אולי זו רק אני) ועכשיו הגיע הזמן לשלם על זה… מחכים לי כמה שבועות עמוסים ולחוצים עד ההפוגה הבאה – כמה טוב שיום העצמאות זה עוד שבועיים ( יום שלישי ה-20 באפריל!).
בינתיים אני מתכוננת לסדנאות השבוע – סדנת יומן אישי ביום חמישי בבוקר וסדנת אלבום טיול ביום שישי בבוקר – שלחו לי מייל אם אתם מעוניינים להצטרף (kparparim@gmail.com).
אני גם מנסה לאזור כוחות להתחיל להשלים פערים כי יש לי עוד חובות מלפני הנסיעה – שמיכה של הנסיכה על העדשה עבור מאי, כיסים תפורים למיטות של כל השלישיה, שמלות לקיץ, מתנת לידה ועוד כל מיני דברים שיעירו את מכונת התפירה שלי אחרי שקט כפוי של כמעט שלושה שבועות. האמת? התגעגעתי אליה. במיוחד אחרי הכנס באיטליה. אין כמו לעבוד על מכונה שלא רגילים אליה כדי להעריך את המכונה האישית. הנה דוגמא של עבודה שלי שצילמה נתנאלה – תאמינו לי שהצד השני של העבודה נראה יפה ומסודר, עד שהפכתי אותה… כמה טוב שהאיטלקיות לא מבינות קללות בעברית כי "בירכתי" את המכונה הזו בכמה ברכות עסיסיות…
20294853
כמובן שפרמתי. כמובן שהתעצבנתי. כמובן שהשחלתי מחדש את החוט במכונה. וכמובן שחיכיתי כבר לחזור לתפור על המכונה הפרטית שלי בבית, בלי תור למכונות, עם משחיל חוטים אוטומטי וכל צבעי החוטים שרק רציתי…
מחר חוזרים לשגרה – פעם ראשונה בשבועיים האחרונים שאני מתעוררת עם שעון מעורר. אוף!
קרן.
כתיבת תגובה

