חדשות טובות וחדשות רעות

מה אתם מעדיפים קודם, את החדשות הטובות או את החדשות הרעות? מסתבר שהתשובה לשאלה הזו תעיד אם אתם אדם אופטימי או פסימי…
החדשות הטובות הן שהספקתי בשלום להחלפת המטוס באמסטרדם לכיוון ניו-יורק למרות שהיתה לי רק שעה והמטוס המריא מהארץ באיחור. החדשות הרעות הן שהמזוודות שלי דוקא לא הספיקו ועדיין מחפשים אותן.
יש עוד חדשות טובות – בגלל שלא היו לי מזוודות לסחוב יכולתי להגיע ישר למנהטן והייתי חייבת לבקר בויקטוריה סיקרט כדי לקנות לפחות חזיות ותחתונים לימים בלי המזוודה…:P
עוד חדשות טובות? טוב שהשארתי לנתנאלה את החומרים לאיטליה ולא סחבתי אותם איתי. אני אסתדר בלי בגדים (אני מקווה) אבל איך אסתדר בלי הכלים לסדנאות?
עוד חדשות טובות? יש מקומות בעולם שאין בהם תור בלתי הגיוני ב-H&M…
{00D4A446-79BE-4214-94F4-807EBABBD806}
כשחיכיתי בשדה התעופה, הנחתי את התיק על הרצפה והצצתי לתוכו  נכון שברור מראש זה זה תיק של אישה ולא של גבר?
{C16DB402-5FDC-4045-BA88-C3DB7723C258}
הספקתי לבקר ב-B&H (שם קניתי את המצלמה הורודה בנסיעה הקודמת) כדי לקנות מצלמה ורודה נוספת – הפעם למאי בת ה-4 שמנדנדת לי כל הזמן לצלם במצלמה הורודה של אמא – עכשיו תהיה לה מצלמה דיגיטלית ורודה משלה!
{7E5C27D5-A9A9-4645-B7D5-417E80D21C28}
וכמובן גם ביקור חובה ב-Kinokuniya (שאלין המומחית הכירה לי לפני כמה שנים). החנות היפנית הזו היא גן עדן של שלוש קומות שמלאה בכל טוב במוצרים יפניים – החל מאביזרים לבית ולילדים וכלה בספרים – המון ספרים! כך נראה לדוגמא אחד מהמעברים של ספרי היצירה:
כן, אמרתי אחד – כי אני ספרתי שם 3 מעברים כאלה רק של ספרי יצירה – וזה לפני כל ספרי האומנות, האנימה ועיצוב. באתר שלהם – www.kinokuniya.com – שהוא אמנם ביפנית, אפשר לחפש גם לפי ISBN, כך שאם יש ספר שחשקה בו נפשכם ויש לכם מישהו שנוסע לאיזור, זה הזמן לבקש טובות… אני ראיתי שם ספרים כמעט בכל נושא אפשרי ביצירה – אוכל תפור מלבד, מיניאטורות מפימו, קרושה וסריגה, תפירה, תיקים, עבודה בעור, קליעת סלים, אוריגמי, עבודה בנייר, אמיגורמי, בובות תפורות, טלאים ושמיכות ועוד המון המון שכבר לא הספקתי לזכור.
השלל שלי הפעם כלל שני ספרים (כן נתנאלה, אחד שלך) – האחד של עיצוב והשני של נייר:
{EA8DF85B-F5E4-40FF-95D9-D40468104089}
וגם ליד הקופה עצרתי לקחת כמה Sonny Angels מתוקים:
{961ABC5F-876F-4A0F-9F66-13C7570967DB}
הקטע הוא שלא ניתן לדעת איזו בובה יש בפנים, רק לאיזו סדרה היא שייכת (מלוכה, פירות, חיות ים וכו') כך שמה שיש בקופסא זו הפתעה מתוקה.
בקיצור, אני בלי מזוודות וצריכה לקנות בגדים (נכון שזה נאחס? ) ואמור להיות היום 22 מעלות צלזיוס בעיר! ממש כמו בארץ, לא?
אגב, אם מישהי יש לה קשרים עם דלתא ויודעת לחפש מזוודות, אני מ-א-ו-ד אודה לה! מחר אני טסה לאורלנדו ולא בא לי לקנות מזוודה נוספת ובגדים לכנס…
חוץ מזה, אחי ואשתו עושים מכירת גאראז' (ניקוי אנרגיה), ומוכרים מיליון כלים, כוסות, מדפים, אביזרי נוי, דיסקים, סרטים, בגדים, בדים, ו-כל אוסף אביזרי האומנות של יפית (צבעים, חומרי יצירה, אריזות, סרטי מתנה, וכל שאר הפיצ'פקעס הקטנים). יש להם אתר שמופיעים בו רוב הדברים: https://sites.google.com/site/telavivgaragesale/. המכירה היא מחר בשבת מ-12:00 עד 19:00 (עם בירות חופשי). יש לא מעט דברים שמתאימים לכל אוהבות הסקראפ ועבודות יד, פשוט צריך לחפש…  מקסימום תעשו טיול ותשתו בירה! הכתובת היא  שדרות חן 48 בתל-אביב – קומה 1 דירה 4. בדרך כלל ביום שבת יש חניה בשעות הבוקר והצהרים – פשוט להגיע.  למי שרוצה מראש לברר פרטים – הנה הטלפון של יפית: 052-8196900.
ד"ש מניו-יורק – אני יוצאת לקרוע את העיר…
קרן.
להשאיר תגובה

