האביב בפתח

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב…

ואיך אני יודעת שבא אביב? המעילים כבר מתחבאים להם טוב טוב הארון (והשרב הנוכחי פשוט מצחיק), יש מכירות סוף עונה על שאריות החורף, אפשר להתחיל לנעול סנדלים או נעליים בלי גרביים, והכל מסביב פורח…

בנימה פרחונית זו נרשמתי לסדנת טוליפ בעציץ במסגרת פורום טכסטיל השבוע. זוכרים את השבוע המשוגע שחיכה לי? אז הוא עדיין מתקדם לו במרץ. הסדנא התקיימה לה אי-שם בת"א בביתה של א' (נכון שזה נשמע כאילו גם אני במוסד?) – או יותר נכון אורית מ-Tweelingen. המדריכה היתה מיכל פ' – שצלחה בכבוד את ההדרכה הרשמית הראשונה שלה!

אז קודם כל, הסטודיו של אורית הוא פשוט פנינה של שלווה בתוך ההמולה של העיר מסביב – בכל פינה יש עוד קישוט ועוד שכיית חמדה שהזלתי עליהם ריר…  כשאהיה גדולה גם אני רוצה סטודיו כזה! מיכל שהגיעה במיוחד אלינו מהצפון, הצליחה להשאר בפוקוס, לתת לנו הוראות בשקט ורוגע ולהסביר את הכל בלי להשתגע מהרעש שעשינו מסביב…

אז הנה הם בהופעת בכורה – שני הפרחים שלי בעציץ – העציץ הוא מ-IKEA (ברור, לא?).

{269978B3-041C-4633-B019-F47D10053493}

{165FF243-3C1B-4AF4-9917-D6125433E22B}

ואני לא מגיעה לסדנא בידיים ריקות – הנה המתנות שתפרתי לאורית+מיכל- שני נרתיקים לפנקסים עשויים משאריות עור וקישוטים. מכיוון שעור לא נפרם, התפירה היא חיצונית בלבד – זה היה עובד גם עם לבד למשל, אבל העור פשוט עשה לי את זה…

{83092D5D-9F79-4DFB-BBFA-BCCFA2294653}

{7E4C83E4-DEC2-4CAC-8AF5-36C0542E53AA}

{AB472A6E-6EFE-41A7-A076-B6BD98C2AFA6}

{5719C378-9842-433E-804B-8E8FC2EE37E5}

בינתיים אני מתחילה לעכל שביום חמישי הבא אני כבר טסה ושום דבר לא מוכן. לא התמונות לסדנא, לא החומרים לסדנאות, לא הרשימה של מה ואיפה חייבים לבקר הפעם, לא שום דבר… אני פשוט מחכה שסוף השבוע יעבור ואז אוכל  לקחת אויר ולהתחיל לתקתק עניינים.

סוף שבוע רגוע לכולכם – אני פשוט אתרוצץ לי מאירוע לאירוע. פשוט לרחם עלי…

יאללה, יש לי עוד עוגה לאפות למחר… הלילה עוד צעיר!

קרן.

להשאיר תגובה

