איך אני כל פעם עושה את זה לעצמי?

והכוונה היא איך אני מצליחה תמיד להעלות רעיון לפרוייקט שבסופו של דבר מתסכל אותי עד טירוף והסיבה היחידה שאני מסיימת אותו זה רק בגלל שאני עקשנית. הפעם החלטתי לתפור שמיכת פוך. נשמע תמים, לא?

הרעיון היה פשוט להפליא – לקחת שמיכת פוך מוכנה (קניתי בכיתן בסוף עונה – שמיכת הולופייבר שאפשר לכבס במכונה) לשים מעליה ומתחתיה שני בדים ולתפור תיפורים ישרים של שתי וערב (ממש על הקווים של שמיכת הפוך עצמה) ולסגור מסביב. קלי קלות!

אז זהו, שלא…

שמיכת פוך=חורף וגם פלנל=חורף. הווה אומר שמיכת פוך=פלנל! לא סתם למדתי במגמה ריאלית בתיכון . קניתי חבילה של חצאי יארד של פלנל לכריסטמס של Riley Blake, חציתי אותם לאורכם וחיברתי זה לזה כדי ליצור את החלק העליון. החלק התחתון הוא פלנל ורוד מנחלת בניימין שתפרתי לו באמצע שאריות מהחלק הקדמי. עד כאן הכל טוב ויפה – ומכאן התחלתי להסתבך… פרשתי את הכל על הרצפה, חיברתי בסיכות בטחון והתחלתי לתפור עם רגל הולכת. יש לכם מושג כמה שמיכת פוך יכולה להיות כבדה? ידעתם ששמיכת פוך לא יכולה להתכווץ ולהיכנס במכונה? במיוחד כשצריך לעשות תיפורים במרכז וחצי שמיכה צריכה להיות מכווצת… התת מודע שלי כנראה ידע את כל זה והדחיק הכל עד רגע האמת. טוב שאני עקשנית כי אחת השמיכה הזו לא היתה מסתיימת לעולם. כן, התיפורים קצת עקומים. כן, זה לא יצא מתוח כמו שרציתי (מה לעשות שלריבועים של שמיכת הפוך יש נפח?). אבל שום הון שבעולם לא ישכנע אותי לפרום ולתקן את זה. מבחינתי, אם לי אוהבת את השמיכה ורוצה לישון בה אז עשיתי את שלי.

{7058F796-9B57-4273-9B70-2C3D824FD094}

{B83E2716-82F4-4249-B300-75B68789BDDB}

לפחות אני גאה בגימור של השמיכה…

{9DADEC37-8F90-4EEE-9FE6-5D4041A5FC4B}

קצת מוזר לכתוב על שמיכות פוך כשיש בחוץ 28 מעלות!

האמת היא שחשבתי שאני אכתוב קצת על פורים ותחפושות – אבל פשוט עדיין לא התחלתי. שבוע לפני פורים – והבנות שלי לא סגורות על תחפושת (חוץ ממאי שרוצה להתחפש לחתול כמו בשנה שעברה). אור בכלל לא רוצה להתחפש – כשנדנדתי לה שתחליט כבר היא הודיעה לי שאני מעצבנת אותה ושלא בא לה בכלל. לי רצתה להתחפש לקרטון חלב – כשהסברתי לה שאי אפשר לשבת בקרטון חלב היא אמרה שהיא פשוט תעמוד כל היום. פה אני לא דואגת כי ברור לי שמחר יהיה לה רעיון אחר – הבעיה היא שהתאריך מתקרב ואני כרגיל אמצא את עצמי תופרת בשעות הלילה המאוחרות (או שעות הבוקר המוקדמות – תלוי איך מסתכלים על זה) של יום חמישי הבא…  מכיוון שארגז התחפושות נמצא אצלינו במצב פתוח ושימושי כל השנה, במקרה הכי גרוע פשוט אשלוף משהו משם ואאלתר ברגע האחרון. שמלה לבנה עם נצנצים מתאימה למלכת אסתר, מלאכית, פיה, נסיכת החלומות ובטח עוד הרבה רעיונות. אני כבר אסתדר.

חוץ מזה, הערב אנחנו הולכים למסיבת רקודים. כן, בגילי המופלג גם זה קורה לפעמים… חבר ילדות שהגיע לגיל 40 חוגג במועדון ואנחנו הולכים לחגוג איתו. קצת מוזר לראות בני 40 (אוטוטו גם אני שם) רוקדים, לא? להבדיל מלצאת לרקוד בגיל 20+, הערב מתחיל ב-9:45 (כי באחת לפנות בוקר כולם בטח כבר ירדמו), אין סלקציה בכניסה וזה עולה יותר כי צריך גם בייביסיטר. ולא לשכוח שמחר יש השכמה כרגיל בשעה 7 בבוקר כי יש בית ספר… חוץ מזה, החבר הוא פלסטיקאי – מישהו שכדאי להמשיך להיות חברים שלו ככל שהזמן עובר ואני מזדקנת  . כל אחד צריך שיהיו לו חבר רופא וחבר עורך דין, לא? מה שמזכיר לי שאני מכירה אמא שאמרה על הילדים שלה "זה עורך דין – והשני יצטרך עורך דין…." :P.

רק בשמחות…

קרן.

להשאיר תגובה

