אני? סגול?

מי שקורא בבלוג הזה מספיק זמן יודע שהצבע הפחות אהוב עלי (שלא לומר שנוא) הוא סגול. א-ב-ל אני יודעת שאני יוצאת דופן ויש כאלו שזה הצבע האהוב עליהם – ולכן אני לא נמנעת מסגול כשצריך לתת מתנה… בינינו, כמה כבר אפשר לתת מתנות בורוד וירוק? אפילו לטילדה בטח כבר נמאס! כל המחשבות האלו צצו לי בראש כשהייתי צריכה להכין מתנה ליעל קיפודים. מי שקורא בבלוג שלה יודע שאין צבע שהיא נמנעת ממנו (ובכלל הכשרון שלה צבעוני ומשמח) ולכן חשבתי שסגול יכול להיות רעיון נהדר עבורה.
המגשונים האלו הם בעצם ריבועי בד שתפרתי בפינות – נהדר לשים על השולחן ולאגור בהם את כל הפיצ`פקס שמסתובבים להם בבית – סיכת בטחון, גומיה תועה, מפתח רזרבי, עגיל בודד שבן זוגו הלך לאיבוד, פתק עם מספר טלפון, מטבעות מהעודף במכולת וסוכריית טופי. זה מה שמסתובב אלינו בבית – אני בטוחה שגם אצלכם יש כל מיני חפצים תועים שמתישהו מגיעים למגירת הפיצקפקס במטבח…
{2044E153-0C61-40D4-8287-BFA7C6D35D48}
החלק החיצוני של המגשונים עשוי מבד פיקה עדין בצבע טבעי:
{BD8AE707-7345-4759-B1E0-83519C4F332F}
אני מילאתי אותם בכדורי לבד סגולים – אני בטוחה שיעל תמצא להם שימוש הולם…
{984F3782-AE52-4214-B825-81E5CF704DD9}
הברכה היא בעצם חתיכה של קרטון ביצוע – החתמתי בראשה חותמת ובתחתית קשרתי חוט עם כפתור בצבעים תואמים.
{39FE3069-8165-4B1F-A9DD-42B55AC71CDB}
ולכבוד מה פגשתי את יעל המהוללת? בקומונה של פרידה ונומה נערכה סדנת כלובי ציפורים בהדרכתה של יעל. זו הפעם השניה שהסדנא נערכת ולשמחתי הצלחתי להשתחל לרשימת המשתתפות כדי לעשות בעצמי כלוב.
כל הכלוב הזה עשוי מ….. קולבי מתכת! לא להאמין, נכון? הנה הוא תלוי לו בין ענפי עץ הלימון בגינה הקטנטונת שלנו:
{D877165B-CF9F-4C3E-8F99-BDB0030B7924}
אני ניצלתי את שאריות הווים של הקולבים כדי לעשות לכלוב גם רגליים:
{63993443-E6F0-4022-A223-839D499E52C3}
וכשהוא עומד (קצת עקום) בגאון:
{D9F0ECC4-E5E5-48C2-91AD-2A43C9B895CB}
כמובן שצריך לתפור גם כמה ציפורים ולקשט בחרוזים/פרחים/כפתורים – אבל גם כשהוא ערום הוא מעורר בי חיוך וגעגוע לאביב… מזג האויר היום רומז לי שהאביב כבר בפתח!
בינתיים עבר לו כבר שבוע מהפוסט הקודם – איך שהזמן רץ! את שאר השבוע העברתי בהדרכת סדנא לפונצ`ו בפורום טכסטיל בתפוז ובעיקר ביצירת האלבום לסדנא החדשה שלי – כל הפרטים בפוסט הבא וזה לא יקח הפעם עוד שבוע,  מבטיחה! אני מרגישה איך החשק שלי לנייר שוב מטפס – איזה כיף!
קרן.
להשאיר תגובה

