חתונה

כרטיס הוינטאג` עורר בי מחדש את החשק לנייר (גם אתם שמתם לב שתפרתי די הרבה בזמן האחרון?) והחלטתי שאני עושה דף בסגנון קצת מיושן. הרקע הוא דף עם אפקט מקומט ומיושן – כן, הדף מגיע ככה! חשבתי לקחת תמונה של הבנות ולהדפיס אותה בצבעים חומים אבל במחשבה שניה היה חבל לי לוותר על כל הצבעוניות שלהן ולכן הלכתי לאופציה הכי בנאלית – תמונת חתונה…
התמונה לקוחה מהחתונה שלנו בשלב קבלת הפנים – לפני שהאורחים התחילו להגיע, כשאני עדיין מאופרת ובלי מריחות של נשיקות על הלחיים מכל האורחים. ארז ואני פשוט עומדים, מהרהרים ומתכוננים להתנפלות. מצטערת על הכותרת המבריקה – בגלל שיש בעמוד הזה כמה דברים ממתכת, לא הצלחתי לצלם את העמוד בלי שלפחות אחד מהם יחזיר את האור…
{B04F1E86-0E7E-442A-8C65-EFBA31BA01F2}
כשאני מסתכלת על התמונה הזו אני מיד נזכרת באוירה של המקום (התחתנו בחמאם ביפו), באובססיביות שלנו לגבי חתונה קטנה (180 אורחים מקסימום), ובהתעקשות שלנו על אוכל חלבי עם פסטות, דגים וקינוחים מעלפים (למרות שכל הצד הפולני של המשפחה הכריז שחתונה בלי בשר זה לא נחשב). אני נזכרת במחאה האישית של ארז להתחתן בלי עניבה (היה קצת קשה לשכנע את ההורים שלו), בלי כסא כלה (היה קצת קשה לשכנע את ההורים שלו) ובלי חלה קלועה (היה קצת קשה לשכנע את ההורים שלו) . אני מסתכלת על תספורת המארינס הקצוצה שלי, על משקפי העיגולדים ונזכרת שמתחת לשמלה לבשתי נעלי דוק מרטינז לבנות גבוהות (ובזכותן לא סיימתי את הערב יחפה על הרחבה כמו רוב הכלות). אני נזכרת בכיפה של ארז שהדבקנו לו עם נייר דבק כי היא פשוט לא הצליחה להישאר על הראש ועמדה עקום כל הזמן. אני נזכרת בריקודים ובאורחים, בכל החברים ובמשפחה שקיפצה איתנו על הרחבה. אני נזכרת באחד החברים, מצחיקן טבעי, שבשלב כלשהו בזמן הריקודים עשה לנו חיקוי מדהים של זמר/רקדן עד ששאלו אותנו אם שילמנו לו (אשתו, לעומת זאת, סיפרה שזוג שעמד לידה אמר שבטח חסרה לו תשומת לב בבית והיא לא ידעה איפה לקבור את עצמה ). אני נזכרת שהתעקשנו שיהיה לנו מקום לשבת לאכול יחד עם האורחים ושלא הסכמנו בשום פנים לעבור משולחן לשולחן ולהצטלם בזמן האוכל. אני נזכרת שאמרנו לצלם לא לצלם בכלל בזמן האוכל כדי שלאנשים לא תהיינה תמונות מביכות באמצע הביס. אני נזכרת שהיו המון שירים עבריים ואוירה נהדרת. אני נזכרת שארז הלך לשטוף את האוטו ביום החתונה ולשבת עם החברים שלו לארוחת צהריים. אני נזכרת שאני הלכתי ליום כיף של מסאג`ים בספא – עם תספורת כמו שהיתה לי אין שום צורך לשבת כמה שעות אצל הספר! אבל בעיקר אני זוכרת שהיה כיף ושמח כמו שחתונה צריכה להיות. מדהים כמה שתמונה אחת יכולה לעורר זכרונות…
אז מה היה לנו פה? את התמונה הדפסתי בשחור לבן עם אפקט ספיה (Sepia) שמוסיף גוונים חומים ונותן לתמונה מראה מיושן. החלטתי על שילוב של טורקיז ואדום יחד עם כל החום/קרם/שחור והוצאתי תערובת של קישוטים בצבעים האלו.
את המלל החתמתי על רצועת בד שקרעתי ביד חופשית. לוח השנה הוא חותמת מסט חותמות של Autumn Leaves.
{B08C67B3-D67E-4F3E-A324-7062CF11EA68}
את פרח הפלסטיק חיממתי באקדח חום ואז כופפתי  לו את עלי הכותרת. פרח הבד עשוי מתחרה שכיווצתי ותפרתי בעיגול.
{6BB43A0D-FD68-4EA9-9161-0C7C4FD18FC8}
{386EF9EA-2785-432C-B71D-3BCC3B7ED9D2}
{2B98DF46-B27E-4A33-9822-B17071E75E6B}
בינתיים גם אני וגם ארז שינינו תסרוקת – אני הארכתי שיער והוא הוריד אותו . אנחנו חוגגים השנה 13 שנות נישואים – שנינו הספקנו לסיים תואר, לעבור שתי דירות, לשנות עבודה (אני), לחזור לצבא (ארז) ולהוסיף עוד שלוש בנות מתוקות למשפחה – הספק בכלל לא רע!
בינתיים עבר לו עוד שבוע ומחר כבר יום חמישי. אין לנו שום תוכניות לסוף השבוע חוץ מאשר להתבטל ואולי להפגש עם חברים שיתבטלו איתנו. מושלם!
אחת הדרכים הכי מהנות להתבטל זה לשוטט באינטרנט ולמצוא דברים מעניינים…
  • למשל, ב-Karma Kraft מייצרים עבורכם בד בהדפס שאתם מתכננים – פשוט שולחים את העיצוב הדיגיטלי ובוחרים בסוג הבד הרצוי. זה אמנם לא זול, אבל לפחות תקבלו בד שאין לאף אחד אחר!
  • למי שאוהב נייר (האמת? גם למי שלא שווה להציץ!) תראו איזה דברים מדהימים אפשר לעשות מנייר…
  • נפתח בלוג כרטיסים חדש בעברית! שלוש בשלישי מעלה סקיצה של כרטיס כל יום שלישי בשבוע – נסו ותיהנו!
  • מיה מנור מפרסמת בבלוג שלה כל שבוע סקירה של אתרים בתחום הסקראפ, מוצרים חדשים וסיכום של המבצעים הנוכחיים בחנויות הסקראפ בארץ – שווה להתעדכן!
  • לקראת פורים הוספתי קטגוריה של הדרכות לתחפושות ואביזרים בבלוג הקישורים שלי – כל מי שמתכנן לתפור תחפושת השנה מוזמן להציץ…
סוף שבוע רגוע…
קרן.
להשאיר תגובה

