זה פנקס?

לא ברור לי למה קוראים לזה פנקס מחטים – למה לא חוברת מחטים? או ספרון מחטים?
במפגש של פורום טכסטיל שנערך אצלי לפני שבועיים (כבר עברו שבועיים? איך ברח לו הזמן?) הוחלט לערוך החלפה קטנה בנושא אחיד – כל אחת תיצור פנקס מחטים. מן ספרון קטן שבתוכו יש דפי בד/לבד/פלנל שבהם ננעצות המחטים. מה שיפה הוא שאמנם העקרון זהה, אבל הדמיון יכול לעוף חופשי לגבי בחירת הבדים, הצבעים והקישוטים גם במשהו כזה קטן וטריויאלי. אני הלכתי על שילוב רגוע של בד פשתן, בד ורוד מנוקד ובד פיקה עדין בצבע קרם בהיר.  כדי שלא יהיה משעמם, הוספתי רקמה של אפרוח בקן…
{3112E239-3775-4398-B387-B146634A523B}
{22DF39A8-A1B1-4398-8FAC-2D4A80B74C38}
בתוך הפנקס הוספתי כיסים עם חלוקה פנימית – שיהיה מקום לפורם החוטים ולמספריים. השתמשתי בפליז ורוד עבור הבד למחטים עצמן.
{38425AD8-ACAF-42BD-83D6-FB4823F0FAD7}
{6F288C9D-AA33-45AA-A976-C9F6032E538A}
בפנקס שלי זכתה מלי חוט ומחט המוכשרת (שהתלוננה שאף פעם לא יצא לה להחליף איתי ) ואילו אני זכיתי בפנקס יפיפה של אורית… שילוב של כריכת קרטון מצופה בד ונייר עם דפי בד מקסימים עם תחרה – הבית המושלם למחטים שלי!!!
 פנקס מחטים
תודו שזכיתי בגדול!
הספקתי היום לגנוב ביקור קצר בנחלת בניימין – יום שישי בדרך כלל עמוס אבל לא כשיש גשם! הספקתי למצוא כמעט את כל מה שחיפשתי בזמן שיא – ועכשיו התווספו לרשימת הפרוייקטים בתכנון גם שטיחי פרווה עבור הבנות ליד המיטה…
מחר (או יותר נכון היום) אנחנו הולכים לפסטיגל, והפעם במתכונת מלאה – שלושת הבנות וגם ארז. למרות כל הקיטורים על ההתמסחרות, הקיטש, המחירים והבלאגן, אני דוקא נהנית ללכת לפסטיגל כבר שנה שלישית ברציפות. זו ההופעה היחידה שאני הולכת עם הבנות בחנוכה – והיא בהחלט מושקעת! הבנות נהנות עד הגג וחורשות על ה-DVD במשך כל השנה… זו השנה הראשונה שמאי גם מגיעה, אבל היא כבר מדקלמת בעל פה את כל השירים והמונולוגים מהפסטיגלים של השנים הקודמות, ככה שאין מצב שהיא לא תשתלב באוירה . מעניין אם גם ארז יאהב או יסבול בשקט כל המופע.
חוץ מזה, סיימתי את החלפת הסקוטש שהצטרפתי אליה ואני די גאה בתוצאה. לא יצא מה שתכננתי בהתחלה אבל זה חלק מהכיף, לא? מבטיחה להראות אחרי שהיא תגיע ליעדה בשלום!
מקווה שמחר לא יהיה גשום בבוקר – גשם טוב לחקלאים אבל לא לפקקים ליד גני התערוכה…
קרן.
להשאיר תגובה

