ואי ואי ואי… YNET!

קודם כל, תודה רבה על ההיענות המדהימה למכירה! לא נשאר אף פריט והכל נחטף יותר מהר ממה שציפיתי. עכשיו אפשר למלא מחדש את המדפים… ולמי שהתעניין למה אני מוכרת גם מגזינים – גיליתי שבסופו של דבר אני מעיינת שוב רק במגזינים האחרונים מהשנה הנוכחית – בדרך כלל אני מוצאת בהם רעיון ולא ממשיכה הלאה למגזינים משנים קודמות (זה בהנחה שיש לי זמן בכלל לשבת ולדפדף במגזינים). לא כדאי שמישהו אחר יהנה מהם בינתיים? ככה בכל שנה אני יכולה לפנות קצת מדפים ולא לאגור עד בלי סוף…
הלאה, למי שלא שמע מעולם, תכירו – פורום אומנות שימושית ב-YNET. אני אמנם לא הכי ותיקה שם (הצטרפתי לפני 3 שנים בערך) אבל לאחר תקופה קצת רדומה הוא תופס תאוצה מחדש. אמנם יש פורומים יותר ממוקדים בנושאים ספציפיים כמו פורום טכסטיל או פורום עיצוב אלבומים, אבל דוקא ב-YNET אני אוהבת לראות גם דברים אחרים – תכשיטים, עבודות פימו, מגזרות נייר, סריגה ועוד הרבה תחומים מעניינים. לקראת מפגש הפורום לדורותיו החליטו לארגן החלפה ספונטנית במפגש. מכיוון שהרעיון התבשל והוחלט כמה ימים לפני המפגש, היה רק תנאי אחד – שזמן העבודה על ההחלפה לא יקח יותר משעתיים. מבחינתי הפתרון היה כבר ברור – מגנטים מזכוכית. קל להכין אותם, הם יוצאים כל פעם בסגנון אחר ותמיד עושים רושם טוב. מה עוד צריך?
הנה האוסף להפעם:
{39912833-14A8-49C8-801B-33E2AC46B77A}
וכשהם סגורים בקופסת מתכת:
 {BE63D65D-18DA-4471-B46C-18E9496202B5}
וכמובן כשהם ארוזים לקראת מסירה:
 {4BD9C550-13A9-4837-BE47-D3C4E3C7CD81}
לשמחתי, החבילה הוגרלה בידי דנדשה! אם היה לגברת בלוג או פליקר, אז אולי גם אתם הייתם חוזים ביצירות המופת שלה. עד אז תצטרכו להאמין לי שאין סרגנית יותר מוכשרת ממנה, שעבודות הליבוד שלה משאירות אותי פעורת פה ושגם בתפירה היא מסתמנת בתור הצלחה…
בינתיים הצטברו לי הרבה עדכונים – אני משתדלת לטפטף אותם אחד אחד – עמוד לאתגר חנוכה של סקראפוהוליק, החלפת פטריות וסדנא מצולמת, החלפת פנקס מחטים והחלפת לוח מודעות. מי שמכיר אותי יודע שהכל כבר כתוב ומחכה לתורו .
עוד עדכון בינתיים  – יש תאריך חדש לסדנת הבובות למתחילות שנדחתה בגלל מגיפת השפעת… התאריך החדש הוא יום שישי ה-25 בדצמבר בשעה 9:00 בבוקר. הרשמה במייל kparparim@gmail.com בלבד. שאר הפרטים כאן.
בחוץ יורד גשם – ואני פותחת את הבוקר במשרד עם כוס תה וצעיף מחמם. הלוואי שימשיך ככה עוד קצת אבל לא בסוף השבוע. ארז חוגג 40 ואנחנו נוסעים לצימר בצפון לקצת זמן איכות…
אני מקווה שגם אתם יושבים במקום חם ונוח ומסתכלים על הגשם בחוץ. מקווה שאתם לא עושים את זה מתחת לפוך עם נזלת וחום ושאר החברים של השפעת העונתית…
חורף חם וגשום!
קרן.
להשאיר תגובה

