שאריות

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני אוהבת שאריות! ארוחת שאריות זה אחד הדברים הטעימים שיש ואוסף של שאריות בדים עושה לי רק טוב (ולכן אני אוספת אותן, לא?). בתור אגרנית כפייתית ופולניה מקצועית, אין הרבה דברים שאני מוכנה לזרוק – ולכן תמיד יש לי אוסף של שאריות מכל הסוגים ומכל המינים.
כשחזרתי מהולנד הבאתי איתי המון שאריות – בעיקר קיטים של סדנאות שהתחלתי ולא סיימתי או שסיימתי ונשאר עדיין מספיק לעוד עבודה (ואת זה אני הכי אוהבת!). זה היה גם המקרה הפעם. את הקיט הזה קיבלנו בסדנא הראשונה של נטאשה (ובטח אפגוש אותו שוב בסדנאות שלה אצל נתנאלה בסוף השבוע) – עשיתי ממנו את המיני אלבום הזה ונשארתי עם מספיק שאריות לדף נוסף. גם אתם שמים לב שאני קצת פחות פדנטית ומדוייקת בדפים שלי? אני קורעת דפים בלי היסוס…
מכיוון שלא נשאר אף דף שלם מהקיט, השתמשתי בדף רקע kraft (קניתי בקסם שימושי) שעליו הרכבתי את כל האלמנטים.
{D24FDC1F-DABF-43ED-9C6D-6A18FD003FEE}
 את החלק העליון של הדף עטפתי בטול (כן, כן, טול – ההוא שעושים ממנו חצאיות טוטו לבלט) כדי להוסיף טקסטורה ועניין.
{B7B6FF62-35E9-4006-8B30-A4BC5ADCCF61}
בפינה התחתונה הדבקתי פסי נייר (שאריות כבר אמרתי?) ועליהן לב שקוף וסיכה מתפצלת.
{7C980961-E26E-4639-8AEE-BDB942A3C38B}
בצד השני הוספתי טקסטורה עם סרט קטיפה ירוק, סרט בד שחור ולב מצ`יפבורד.
{0531E65B-EF6E-4BED-B71D-A988441D5F26}
בכותרת השתמשתי באותיות הכתב של לימור (קסם שימושי שוב – ולא, היא לא נותנת לי חסות…).
{410F897D-B0AB-4171-8897-8609BB344A4C}
השתמשתי בתמונות אינדקס (תמונות קטנות) כדי להכניס כמה שיותר בחלק האמצעי של התמונה. לא ממש תכננתי את הנושא של הדף – הדפסתי את התמונות האלו בזמנו לסדנא אחרת ופשוט לקחתי את מה שנשאר… כשחשבתי על הכותרת לדף, היא פשוט צצה לי בראש! ומה שהכי כיף זה שסיימתי את כל השאריות של הקיט! היה שווה לשמור אותן עד הארץ…
יש לי בתכנון שמיכת שאריות שאני מפנטזת עליה כבר די הרבה זמן, אבל זה פרוייקט ארוך טווח שאני כל הזמן דוחה את ההתחלה שלו… אולי הדף הזה יעשה לי חשק להתחיל?
ומה איתכם? אתם אוהבים שאריות או מנקים את השולחן בכל פעם שמסיימים פרוייקט וזורקים את כל השאריות לפח?
קרן.
כתיבת תגובה

