יותר מדי אחסון?

פשוט אין דבר כזה! לא משנה כמה קופסאות יהיו לי, תמיד יש מה לשים בעוד קופסא. לא משנה כמה כיסים תלויים ומגירות או מדפים – תמיד יש עוד מה לשים! זה פשוט הנחה קוסמית שאי אפשר להתכחש לה.
ביום שישי היתה אמורה להיות סדנת תפירת הבובות אצלי בבית. למה אמורה? כי למרות שהסדנא היתה מלאה, 6 בנות ביטלו ביומיים לפני התאריך בגלל שפעת… לאור המצב, החלטתי לדחות את הסדנא לחודש הבא – בתקווה שעד אז המצב ישתפר. זה השאיר לי יום שישי פנוי – לא היה לי כזה כבר כמה חודשים. דגדג לי באצבעות לעשות משהו – אבל לא ידעתי מה, עשיתי קצת סדר, ארגנתי דברים ועדיין לא נפלה ההחלטה מה לעשות. ככה נגרר לו יום שישי ואחר הצהריים כבר נכנעתי והלכתי לישון – מצב נדיר לכל הדיעות. הקטנה ישנה, הגדולות ראו טלויזיה וההורים הלכו לישון. חזון אחרית הימים…
ישנתי 3 (!!!) שעות עד שמאי הודיעה לי שאבא אמר שמספיק כבר לישון. צודקים. לפחות השינה עזרה כי כשקמתי היה לי בדיוק רעיון מה לתפור – ארגונית לשולחן! נכון שיש לי כזו (את הדגם בורוד/חום), אבל היא ענקית ותופסת הרבה שטח עבודה – במיוחד כשהולכים לערבי יצירה או סדנאות ושטח העבודה די מצומצם. זו הסיבה שאני שומרת בה בעיקר חשבונות ומכתבים ולא חומרי יצירה וכלים.
 {8B9ABD8E-12B4-440E-9553-20A1FF550F26}
והנה הארגונית שתפרתי לעצמי – אין גיזרה, הכל מהראש…
{68B8ECE1-6EB5-4015-9EF1-57919ADDDFF7}
{1855754D-CA45-4744-8DEA-016C68CB1263}
שתי שכבות של ג`ינס עבה (אחת מהן עבור כיסים) כדי שהיא תהיה יציבה, ועוד שכבת כיסים חיצונית מבד קנווס עם נמלים. יש לי את הבד הזה כבר שנתיים וסוף סוף גאלתי אותו…
{04BD22C5-692D-4291-B505-30A5C86551CC}
{6B83509B-6072-46DC-81D1-DBFCA6DDB3D1}
היו לי את מלוא הכוונות להוסיף לארגונית גם בטנה, אבל לא היתה שום אפשרות לתפור שתי שכבות עבות של ג`ינס עם סרט אלכסון כל כך דק, אז פשוט ויתרתי – היא עומדת יציבה גם ככה. במילא רק אני רואה שאין  לה בטנה אז אני מראש סולחת לעצמי
וככה היא נראית כשהיא חצי מלאה – מסתבר שיש בה עוד הרבה מקום!
{93788B55-150E-4821-BC42-294245F841C6}
עכשיו צריך רק לחנוך אותה בהזדמנות המתאימה…
מחכה לי שבוע יחסית רגוע – ואני מפנטזת על להתחיל לתפור שמיכת טלאים. לי רוצה שמיכה סגולה (איך יצאה לי בת שאוהבת צבע סגול הכי בעולם?) ואני נאלצת להתגבר על הרתיעה הטבעית שלי ולחפש בדים סגולים… ימים יגידו אם יצא מזה משהו.
קרן.
להשאיר תגובה

