מי אני?

תלוי מתי שואלים ואת מי…
יש ימים שאני טוֹבְטוֹב הגמד ויש ימים שאני המכשפה הרעה מהמערב (או המזרח? מה זה משנה…). יש ימים שאני נהגת/מבשלת/מכבסת/מתקתקת עניינים ויש ימים שאני בטטת כורסא ורק מזיזה את האצבעות על המקלדת. יש ימים שאני מלאת אנרגיה ורק מחפשת מה לעשות – ויש ימים שאני רק רוצה לעצום את העיניים ולישון… אבל בכל המקרים, זו אני – לטוב ולרע.
המונולוג הזה אמור היה להיות הפיסקה הפותחת בתשובה לראיון שראיינה אותי תמר (הלוא היא TAMAR THE SUPER GIRL). לכבוד מה הראיון? טוב, חוץ מזה שאני אדם מאוד מעניין ששווה לכ-ו-ל-ם להכיר (סתאאאאאם, אני ממש משעממת…), תמר התחילה בבלוג שלה פרוייקט בשם "עבודה עברית" במסגרתו היא מעלה בכל יום בבלוג ראיון עם יוצרת ישראלית – בטח תכירו שם כמה שמות מוכרים כמו אילאיל, זיקוקית, הגריטה, פיית מרציפן או אליס (והיד עוד נטויה).
 {8D0A57F3-9DDD-4F10-9453-3C2C2B91EB8E}
בקיצור, הנה הקישור לראיון שלי. יש שם קצת על עצמי, איפה אני יוצרת, טיפים ליצירה והמוצרים האהובים עלי. אגב, בכל ראיון (יש רשימה של כל היוצרות בצד ימין – שווה לקרוא על כולן) יש מספר תמונות ואחת מהן היא של אחת העבודות הראשונות של היוצרת – נראה אם תזהו…
קרן.
כתיבת תגובה

