שנה חדשה?

כמו בכל שנה אני מתלבטת לגבי לוח שנה. לקנות או לא לקנות? צריך הרי משהו שיראה לך את כל החודש, לא? על יומן ויתרתי ממזמן אחרי שגיליתי שבמילא אני מעדכנת הכל ב-calendar שלי ב-google כדי שאוכל לראות מה מתוכנן גם כשאני בבית או בעבודה.
בדרך כלל, לוח שנה הוא משהו שימושי שמנסים לעשות אותו גם קצת ליופי. אני לא מדברת על לוחות השנה שמקבלים מסוכן הביטוח או מהבנק שאפשר לשנות אותם למשהו קצת יותר נסבל.
לפני כשנה קניתי לוחות שנה שמיוחדים לסקראפ – הוציאה אותם חברת Autumn Leaves שיש לה גם דפים מדהימים ומאוד הצטערתי לקרוא שלא יהיו יותר כאלו. בשיטוטי באתר BookDepository שהזכרתי בפוסט הקודם, קיבלתי גם המלצות לספרים בתחום התפירה שאותם חיפשתי – ואחת ההמלצות היתה – הפלא ופלא – ללוח שנה בנושא של תפירה! במחיר של 15$ (פחות מ-60 שקל) ומשלוח חינם, לא היה יותר מדי מה להתלבט…
אתמול קיבלתי בדואר את הפתק הזה:
{8E20DB4D-6329-4DC9-9F24-52ECBBB7F193}
נכון שזה סוג הדברים שהכי כיף לקבל בדואר? מרגע שקיבלתי את הפתק כבר ניסיתי לדמיין מה יש בחבילה – אולי ספרים שעוד צריכים להגיע? אולי מגזין? אולי החלפה? ואולי לוח השנה שלי?
אז תציצו – אני עדיין בהתלהבות…
קודם כל, סימניה מדליקה – בתור תולעת ספרים מושבעת (תחביב שבגללו הלכתי לישון היום ב-2:30 לפנות בוקר בגלל ספר שלא יכולתי לעזוב לפני שסיימתי), סימניות הן מצרך שימושי מאוד. יש לנו עשרות סימניות בבית – משום מה כולן נעלמות או נשכחות בתוך ספרים.
{89CADE00-C743-4610-82D6-9920A1D71E48}
הנה הקופסא – ותראו מה יש בפנים….
{07E3BDC4-C7DC-4F64-A2A4-C85B5EEDE5FB}
והנה הדפים פרושים:
{3C6FCC27-BCDA-4ED9-8377-6373C0F19B43}
כפי שאתם יכולים לשים לב, לוח השנה הוא רק תירוץ – יש שלושה תאריכים בראש כל עמוד ואין ממש מקום לרשום פגישות או ימי הולדת. מצד שני, תודו שזה מעודד יצירתיות – בכל שלושה ימים לעבור לדף הבא עם רעיון נוסף. כל הפרוייקטים הם מהאינטרנט ויש קרדיט לכל יוצר עם קישור לאתר/בלוג שלו. חלק מן הסתם בוודאי יהיה מוכר לכם משיטוטים באינטרנט או בבלוג הקישורים שלי. עדיין, יש פה 100 פרוייקטים וכבר שמתי עין על כמה פרוייקטים שבא לי לנסות.
כל עמוד הוא בעצם דף מקופל שמשני צדדיו יש את ההוראות. במקרה וצריך גיזרה (למשל לכיסוי הביצה בצורת ינשוף מתוק שמופיע למעלה) אז פשוט פותחים את הקיפול והגיזרה מצויירת בצד השני של הדף.
{32D0EE15-8764-40EB-A7D7-F389BD005DBD}
עכשיו רק נותר שיעשו כאלה גם לסקראפ…
אגב, נכון שזו יכולה להיות מתנה נהדרת לתופרות? לוח השנה הוא לשנת 2010 ככה שיש על מה לתכנן!
שיהיה סוף שבוע נהדר!
קרן.
להשאיר תגובה

