אחת שתיים שלוש – מתחילים!

חדי העין מביניכם בטח ראו ברשימת הסדנאות שלי את השורה הזו –
"סדנת תפירת בובה למתחילות  (עדיין לא נקבע תאריך)"
האמת היא שהתאריך אף פעם לא היה הבעיה אלא דוקא הבובה עצמה. איזו בובה אפשר להעביר בסדנא למתחילות שתיתן את כל השלבים בתפירת בובה אבל עדיין לא תהיה מסובכת מדי? כזו שתעבוד לפי גיזרה אבל עדיין תיתן מקום ליצירתיות האישית? כזו שלא תהיה תייאש אבל גם לא תהיה יותר מדי פשוטה? בקיצור, לא מצאתי את הבובה המושלמת לסדנא. שיטוט בחנות צעצועים בהולנד הניב קצה של התחלה של רעיון. דפדוף בספר ישן של אמא שלי מלפני 30 שנה נתן עוד פוש קטן – משם כבר ישבתי בעצמי לתכנן את הגיזרה, את הבדים, את האפליקציות וגם השארתי מקום לשינויים אישיים.
אז הנה היא (או יותר נכון הן) – בובה לסדנת מתחילות:
{A5027C11-CCE1-4F61-9981-1F0A00C3937F}
{5039EF93-B885-4A53-A9CD-78AE666BBC73}
{64B34308-2A1D-423B-9D33-BDA50E174E85}
{43B51B91-701B-40A7-BC6B-61D42E3BF14B}
הבובות תפורות כולן מפליז – בסדנא נתפור רק בובה אחת מתוך השלוש. כל משתתפת תבחר את הגודל הרצוי לה, את הצבעים וכמובן גם את הקישוטים. רק כדי לתת לכם המחשה של הגודל, הנה הן ליד משהו מוחשי שתוכלו לבדוק:
{C28C2EFC-F18C-43FF-9148-F44E630133C4}
  • מתי?
    יום שישי ה-13 בנובמבר בשעה 9:00 בבוקר. כן, אני יודעת שהתאריך קצת מפחיד לכל מי שאוהב סרטי אימה, אבל אני בטוחה שבכוחות משותפים נצליח להתגבר על כוחות הרשע
  • עדכון – התאריך החדש הוא יום שישי ה-25 בדצמבר בשעה 9:00 בבוקר.
  • כמה עולה? 180 שקלים למשתתף.
  • איפה? בגני-תקוה (בין פתח-תקוה וקרית-אונו)
  • כמה זמן? 4.5 שעות
  • כמה משתתפים? עד 12 משתתפים
  • מה להביא? מכונת תפירה כמובן, חוט תפירה לבן ושחור (ואולי עוד כמה צבעים), מספרי בד טובות.
הסדנא מיועדת למתחילות – כלומר כאלו שיש להן ידע בסיסי בלבד בתפירה במכונה ומעוניינות ללמוד איך מתחילים לבנות בובה.
למי שאין מכונת תפירה, יש לי 3 מכונות שאני יכולה לנדב לטובת הסדנא – כל הקודם זוכה!
  • איך נרשמים? פשוט שולחים מייל ל- kparparim@gmail.com עם השם ומספר הטלפון (חשוב!).
  • להצטרפות לרשימת התפוצה לגבי סדנאות בלבד, שלחו מייל לאותה הכתובת.
עכשיו יש לי בעיה לגבי השמות של הבובות – פשוט לא הצלחתי למצוא שמות לשלישייה זו. בסוף החלטתי פשוט להשאיר אותם בתור B, A ו-C עד שיהיה לי רעיון אחר. אולי לכם יש איזושהי הברקה?
 קרן.
כתיבת תגובה

