השלמת פערים

הטיסה להולנד כבר מחר אבל אצלי שום דבר עוד לא מאורגן – חוץ אולי מהאלבום שעשיתי לנסיעה. צריך להדפיס תמונות לסדנאות (וצריך לבחור אילו תמונות להדפיס – והרי זה מה שלוקח זמן!), לארוז את הכלים והחומרים שדרושים לכל סדנא, לבחור בגדים (15 מעלות במשך היום ולפעמים גשום) ולהשתדל לקחת כמה שפחות כדי שאפשר יהיה להחזיר כמה שיותר אקסטרה .  מישהו הזכיר קניות?
לאט לאט אני משלימה את כל מה שהבטחתי – ולאט לאט אני גם מעלה לבלוג – אין לי זמן לצלם…
זוכרים שסיפרתי שתפרתי 3 תיקים בראש השנה? אז זה התיק השני שהכנתי כמתנת יום הולדת לנילי – יום ההולדת שלה היה תירוץ נהדר לנסות את ההדרכה של התיק שעופרה העלתה. לא עשיתי בדיוק לפי המידות בהדרכה כי לא היה לי מספיק בד ירוק – התיק שלי יותר צר וגבוה מהתיק המקורי. בהדרכה המקורית התיק הוא עם ידיות קצרות אבל אני הארכתי את הידיות כי לטעמי זה יותר פקרטי לתלות את התיק על הכתף ולהשאיר את הידיים פנויות. הבד הירוק הוא בד ריפוד עבה שהצבע שלו פשוט משגע בעיני. הכיסים נבחרו לפי הבד החיצוני והבטנה נבחרה לפי הכיסים.
{7903757A-DB7E-4245-8174-0EF1EF1E09D6}
{010AFF19-0A77-4D30-92DA-36D4A7B98318}
בתוך התיק יש 3 כיסים – אחד גדול ושניים קטנים.
{CC277CF8-5EF5-41FC-80AD-E25CF7E78515}
אם למישהו יש שיטה יותר טובה לצלם תיק אני אשמח לדעת! לשים אותו סתם מונח שטוח לא מראה את הנפח שלו, אבל לצלם אותו על כיסא או וו תליה או ידית של דלת זה ממש לא לטעמי…
נשאר רק התיק השלישי – והוא התיק שתפרתי עבורי ושגם יסע איתי להולנד – אני מקווה שאספיק לצלם אותו לפני הנסיעה.
ולסיום – תמונה אחת של אלבום הנסיעה – את הפירוט המלא אראה רק אחרי שאמלא אותו בטיול ואדפיס את התמונות כשאחזור. אני מקווה שאני לא סתם מפתחת ציפיות ובסוף אשכח לכתוב בו (או שבכלל אשכח אותו בבית).
{019052E9-B8BF-431E-890D-89026AACE153}
בדרך כלל כשאני נוסעת לחו"ל אני מארגנת הכל מראש – רשימת חנויות, לוחות זמנים, איפה הכי כדאי לבקר, מסלולי טיול – הכל מוכן ומאורגן. כשאני נוסעת עם ארז, כל מה שנותר לו זה רק להציץ ברשימות ולאשר שזה מה שמתאים גם לו. אבל הפעם, אני דוקא נוסעת בראש אחר. אני יודעת את הפרטים הבסיסיים – מתי הטיסה, איפה המלון, איפה הסדנאות ושצריך לקחת רכבת. מעבר לזה לא חקרתי יותר מדי – אני יודעת שיש שוק בדים ביום שני אבל לא יודעת מה הכתובת שלו. הייתי בהולנד עם ארז לפני יותר מ-10 שנים ואז סימנו וי על כל המקומות המתויירים – הפעם אני זורמת לאן שיבוא לי – או לאן שנילי או נתנאלה יחליטו ללכת . האמת? אפילו סתם לשבת בבית קפה לארוחת בוקר רגועה ולהציץ בעוברים ושבים נראה לי כרגע נהדר… מקסימום, פותחים אינטרנט ומחפשים מה לעשות.
כרגע אני פשוט מתרגשת לקראת הסדנאות – אני יודעת שזה יהיה מתיש ושאתמוטט בסוף כל יום – אבל נראה לי שזה יהיה שווה את זה. בחרתי סדנאות שנראות נהדרות, עם קיטים שווים בהחלט – במקרה הכי גרוע, לפחות אני אחזור עם חומרים, לא?
אני לוקחת איתי מחשב נייד לנסיעה ומקווה שיהיה קישור סביר לאינטרנט ושיהיה לי מספיק אנרגיה מתישהו להעלות תמונות ולעדכן. ואם לא, תתאפקו עד שאחזור?
קרן.
להשאיר תגובה

