יאללה, מסיבה!

השתתפתי אתמול (מה אתמול? לפני שעתיים!) במסיבת הסקראפ שארגנו אליס מ-mypunch ולימור מקסם שימושי – והיה כיף ומאתגר ומתיש בהחלט!
סתם רקע למי שרוצה לדעת במה מדובר, מסיבת סקראפ היא מונח כללי למסיבה שמתעסקת ביצירה בנייר – עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה בעיקר. אפשר לעשות מסיבה לפי נושא כמו למשל מסיבת כרטיסים לשנה החדשה או ללכת לכיוונים אחרים. בחלק מהמסיבות יש אתגרים, הגרלות ופרסים – הכל תלוי במי שמארגן את המסיבה. הפעם, הארגון היה מוטל על לימור ואליס, ככה שידעתי שאני בידיים טובות. בחו"ל יש מסיבות גם למאות משתתפים – פה התחלנו בקטן – 40 משתתפים – אבל עשינו רעש כמו 400!
ככה זה נראה בזמן התארגנות – די מרשים, לא?
{B6A89FC0-A4BF-4C46-8B30-E8C6673FF9F0}
רציתי לצלם גם איך הכל נראה בלהט היצירה, אבל נשביתי בלהט (ובלחץ) בעצמי ופשוט שכחתי (או יותר נכון לא רציתי לבזבז זמן על צילום במקום על העבודה).
האתגר הראשון לחימום הקנה היה לעשות תגית קטנה בנושא דבש תוך 5 דקות (וזה לא סתם ביטוי – באמת מדדו זמנים!). הנה מה שאני הצלחתי לעשות תוך 5 דקות – אגב, אני יודעת שדבש באנגלית זה honey, אבל מצא חן בעיני דוקא לעשות אנגלית מעוברתת…
{7467AFDF-2180-4C99-9C60-0B1112BAE0F6}
הגודל בתמונה קצת מטעה – גודל התגית הוא בערך 6X9 ס"מ – פחות מגודל כף היד שלי.
האתגר השני היה לעצב מעטפה בנושא מחבואים תוך 15 דקות – אני חשבתי על מפת אוצר…
{FAE266ED-1284-4001-928F-166482FB683A}
האתגר השלישי היה אתגר קצת שונה – כל אחת בחרה דף מהאוסף שהביאה מהבית + חמישה קישוטים (כפתור/פרח/סיכה מתפצלת וכו`) והעבירה אותם לבת שיושבת לימינה… כלומר כל אחת קיבלה בעצם קיט לעבודה מהחומרים שזו שיושבת לידה בחרה. למזלי, ישבתי ליד הדר (הידועה יותר בתור הדרלינג) שהעבירה לי את הדף הנהדר שהשתמשתי בתור דף רקע (הדף כולל את דף המשבצות שמונח על הדף הצבעוני – כאילו לקבל שני דפים במכה אחת!).
נדמה לי שהיו 20 דקות לאתגר הזה – וזה מה שיצא לי:
{C0602A3F-6075-469E-9060-B07514F9CE1A}
אגב, הכותרת נעשתה באותיות החדשות שלימור חשפה בפנינו לראשונה – הפונט החדש של האותיות בעברית בכתב יד. עכשיו סוף סוף יש אותיות עבריות בכתב בפונט מקסים וגדול שמתאים לעיצוב אלבומים – וכל זה במחיר סביר בלי לפשוט את הרגל (17 שקלים לעמוד חיתוכי אותיות שמכיל יותר מ-4 אותיות מכל אות). הפונט הזה מתווסף לפונט הקודם באותיות דפוס (בגודל של 3 ס"מ או 2 ס"מ) – אפשר למצוא אותן אצלה באתר (ואם הפונט החדש עדיין לא שם, פשוט תרימו טלפון לפי הפרטים בתחתית העמוד באתר שלה) או בחנות היצירה השכונתית ליד הבית – מומלץ בחום!
לכבוד האתגר הרביעי, כל משתתפת קיבלה דף קארדסטוק לבן והיה עליה לעצב דף לאלבום בלי להשתמש בניירות נוספים אלא רק קישוטים וחומרים שונים. למזלי, יחד עם כל אוסף החומרים הבלתי נחוץ שהבאתי מהבית, היו גם חתיכות לבד שגזרתי בצורה חופשית, מרחתי צבע אקרילי ירוק על הקארדסטוק הלבן כדי להוסיף עוד קצת צבע. היו לנו 20 דקות  וזה מה שיצא:
{1A5370A0-6D69-42CF-9B5F-FF2D2AD5A7EE}
בינתיים, עד האתגר הבא, כל מי שעיצב באתגר הנוכחי עם מוטיב של עלים או משהו בצבע ירוק, קיבל צ`ופר – אוסף של  קישוטונים:
{1C94445F-1521-44DF-A6C8-753353031EE4}
האתגר החמישי היה לעצב תגית בנושא מוזיקה תוך 15 דקות. מזל שהבאתי את חותמת התווים שלי (נו, היתה סיבה לזה שהבאתי את כל הבית!), הסיכה הנוצצת היא מתוך אוסף הקישוטונים שקיבלתי קודם.
{EF47E303-5A26-4364-B97C-6B6F8E449616}
האתגר השישי היה אתגר קבוצתי – כל שולחן היה צריך לקבוע לעצמו מה גודל האלבום ומה הנושא שלו, כל משתתפת היתה צריכה לבנות דף אחד – יש סה"כ 25 דקות! השולחן שלנו החליט על אלבום קטן בגודל של 15X15 ס"מ (בדיעבד, הסתבר שכל השולחנות החליטו לעצב אלבומים קטנים – חלקם אפילו יותר קטן משלנו!).המוטיב שהחלטנו ללכת עליו היה עננים – וזה הדף שבניתי:
{EF68F6DA-151A-41DC-8140-3AC30E05F731}
באתגר הזה הקבוצה שלנו זכתה וכל אחת קיבלה פרס – חותמת פינגווין ומדבקות בלינג:
{26F0AD43-157E-4EE0-BD0A-564A262C4ABB}
האתגר האחרון היה לעצב כרטיס ברכה ב-10 דקות שינתן לרופאים ולאחיות של אחד מהמרכזים הרפואיים בארץ (מצטערת, בשלב זה המוח שלי הפסיק לקלוט). אחרי שחמשת הדקות הראשונות של האתגר עברו עלי בנסיון לאסוף את מעט הכוח שנשאר לי ולחפש רעיון, נואשתי והחלטתי שעל האתגר הזה אני מוותרת.
בין אתגר לאתגר שיחקנו בבינגו סקראפ – תראו כמה קרובה הייתי לצעוק "בינגו"!
{C8561C54-F11F-442C-8210-C1524A88F2C9}
לכל אלה שחשבו שהמסיבה מיועדת רק למי שנמצאת הרבה זמן בתחום, זה ממש לא נכון! לא בודקים רמה ואין רף כניסה שצריך לעמוד בו – זה פתוח לכווווולם! לגבי החומרים, כל אחת הביאה את כל הבית (וגם קצת מהבית של השכנים, נראה לי!) – פשוט כדי להיות מוכנה לכל אתגר שלא יהיה מבחינת חומרים, צבעים וקישוטים. אבל זה בדיחה – כי ברור שפתאום אני אצטרך בדיוק את הפרח האדום ההוא או את הסיכה המתפצלת הירוקה בצורת לב שדוקא אותם לא הבאתי הפעם…. כך היה גם הפעם, סחבתי עשרות דפים ובסוף בקושי השתמשתי בשלושה .
אז מה היה לנו? 7 אתגרים (שאני השתתפתי בשישה מתוכם), שלושה דפי אלבום, מעטפה ושתי תגיות – הספק נהדר עבור 3 שעות בקושי! גם אם הדפים לא ממש מושלמים – אפשר לתקן או להוסיף אחר כך בבית – אבל לפחות יש ממה להתחיל!
אליס ולימור – תודה רבה על מסיבה נהדרת! בפעם הבאה שהן תפתחנה הרשמה למסיבה נוספת, אני ראשונה – ומה איתכם?
לילה טוב,
קרן.
כתיבת תגובה

