כרית ינשופים

עוד כרית. אולי בגלל שאני עייפה ומפנטזת על שינה?
זו אחת הכריות הכי קלות ומהנות שעשיתי. השתמשתי בהדרכה של סנדי הנדרסון לכרית כיווצים, קיצרתי זמנים בגלל שהשתמשתי ברגל הכיווץ הכפולה (לשני בדים). הבד של הינשופים כזה מתוק גם ככה עד שלא ראיתי שום צורך להוסיף לו עוד משהו… הבד המנוקד הוא מבדים למעצבים בנחלת בניימין – הבעיה היתה שהוא כל כך דק ועדין שאין מצב לתפור ממנו משהו בלי להקשיח אותו. פה זה היה זיווג מושלם כי במילא הייתי צריכה לקפל אותו ולעבוד עם רצועה כפולה.
{113654E9-8329-4A3B-858E-45D2A3C7DBE4}
והנה הכרית מאחורה – סגורה עם כפתורים תכלכלים:
{CE3A9DDC-D6AE-411A-812F-0C9EE54A771E}
וקלוז-אפ על הינשופים:
{B64FEA4A-DE61-41ED-BF9C-FFCB4BF9DE77}
הכרית ניתנה לדיילי לכבוד יום ההולדת שלה – מזל טוב!
ביום חמישי השבוע אני משתתפת במסיבת הסקראפ שמארגנות אליס מ-mypunch ולימור מקסם שימושי – ואני מחכה בכליון עיניים לאתגרים ולרעיונות שהן הולכות לתת לנו. המסיבה הקודמת היתה בסוף השבוע של הסדנאות ביולי ונהניתי מכל רגע (הנה החוויות והתוצרים מהמסיבה הקודמת). מעניין מה יהיה הפעם?
כדי לסגור את השבוע אני מעבירה ביום שישי את החלק הראשון של סדנת הארנבונים (זוכרים את מקס ויולנדה?) ובשבוע הבא שקט… טוב, אם אתם לא מחשיבים שתי אסיפות הורים, פגישת ועד והכנות לראש השנה .
בינתיים אני מתקדמת בפרוייקטים שלי – סיימתי את ההחלפה המתוקה , סיימתי את מתלה הכיסים וסיימתי גם את הכרטיס להחלפת ראש השנה! סוף סוף מתחיל להתפנות לי זמן לתפור תיק נוסף לעצמי – נדמה לי שלא תפרתי תיק כבר חצי שנה! יש לי רעיונות לשני תיקים ועוד לא החלטתי איזה מהם אעשה – מקסימום את שניהם .
וסתם חשבתי שיעניין אותכם – אחי הקטן ואישתו לקחו על עצמם להיות משפחה אומנת ומאלפת לכלב (בנוסף לכלב שלהם) על מנת שישמש כלב אישי של ילד מקסים בן 15 שחולה במחלת אפילפסיה. יפית גיסתי מעדכנת לאחר כל פגישה עם הילד – וזה פשוט מחמם את הלב… אז למי שרוצה להתרגש קצת ולראות שאפשר לשנות את החיים לילד אחד, עם מעט מאמץ ונכונות, הנה הפוסט הראשון – ומשם תמשיכו כבר לבד…
משהו אחרון למצב הרוח – מריחים כבר את הסתיו! ישנתי הלילה בלי מאוורר או מזגן והיה נעים – ואפילו קצת קריר בבוקר! ברור לי שהקיץ עוד לא נגמר ובטח מחכה לנו עוד גל חום אחד או שניים, אבל תנו לי להנות קצת מאשליית הסתיו – הרי העונת הסתיו אצלינו בארץ היא רק אשלייה כי תמיד מוכרים לנו שיש 4 עונות. מי שהצליח לתפוס את האביב או הסתיו בארץ ליותר משבועיים, שירים יד!
קרן.
להשאיר תגובה

