פרפרים

הקניה האחרונה שלי (בינתיים) היתה פאנץ` פרפר של מרתה סטיוראט – ואני פשוט מאוהבת בו . נכון שזה סתם פרפר אבל אפשר ליצור ממנו צורה תלת מימדית ובעזרתו להקפיץ כל עבודה…
עדכון – הקניה האחרונה שלי היא glue glider pro – ואני מכורה! תמו ימי דבק העכבר שמתקלקל באמצע או נגמר באמצע העבודה!
קצת באיחור (בכל זאת, הייתי עסוקה) הנה הכרטיס שעשיתי לדיילי כשהיתה חולה (ולשמחתי – ולשמחתה כמובן – היא חזרה לקו הבריאות):
{B73C14C1-7489-4358-9A61-0EA32C61E93C}
שמתם לב לסטיילינג שעשיתי לצילום?
הכפתור במרכז הפרח הוא כפתור וינטאג` אמיתי שהועבר אלי מאוסף הכפתורים של אמא שלי.
{1B89C3DB-3B89-4CF6-A4AD-A982F750C745}
ומה אתם אומרים על צילומי האוירה שלי? מצאתי מקום יחסית נקי בלי כל העלים שאנחנו לא גורפים. נראה פסטורלי – עד שמרימים את הראש ורואים את הבניין שמציץ ממול .
  
בינתיים אני מנסה לחזור לשגרה – הבנות התחילו את בית הספר ברגל ימין! השנה כיתות א` התחילו אצלינו ללמוד ב-31 באוגוסט וזו היתה החלטה נהדרת שהלוואי ויאמצו אותה בכל בתי הספר. כל שכבת א` למדה לבד בבית הספר יום לימודים מלא – היה להם זמן להתאקלם ולהכיר את בית הספר בשקט, עם פרצופים מוכרים מהגן, בלי ההמולה של שאר הכיתות. עוד יוזמה מבורכת היא החונכות – לכל ילד מכיתה א` מוצמד חונך מכיתה ו` שמבלה איתו באחת ההפסקות ביום ועוזר לו להרגיש קצת בבית עם "אח גדול" – ככה עד החגים, בתקווה שעד אז הילדים כבר יתאקלמו לגמרי. לי חזרה מלאת סיפורים על החונכת שלה ועל המורה – הבכי היחיד היה בגלל שהמורה הושיבה אותה ליד בן . אצל אור, לעומת זאת, התגובה היחידה היתה "איזה יופי של מחנכת יש לנו השנה – שמעתי שהיא נותנת שיעורים חופשיים"… נו, מה עוד צריך?
השגרה היומיומית כוללת גם פקקים בבוקר – למרות שבגלל שאור ולי באותו בי"ס יש לי פחות תחנה אחת…
אתמול בבוקר נסעתי לפגישה בראשון לציון בבוקר – וראיתי את כל הפקקים בגהה בכיוון הנגדי. נכון שתמיד יש מן שמחה לאיד קטנה כשנוסעים בכביש והצד השני פקוק? די, אל תגידו לי שזו רק אני! הפעמים היחידות שהתעצבתי כשראיתי את הפקקים בכיוון הנגדי היו כשהייתי נוסעת לטיפולי פוריות בראשל"צ מוקדם בבוקר – והייתי יודעת שאני עתידה להצטרף לפקקים בכיוון הנגדי עוד חצי שעה… סתם שאלה, מקסימום תאמרו שאני מוזרה… (כאילו שלא ידעתי קודם). מי לא חלם אי פעם, כשהוא תקוע בפקק הקבוע שיהיו לו כוחות-על ובהרף עין הוא מסוגל להעתיק את המכונית מהפקק לחנייה ליד הבית? ולדמיין את תגובת הנהגים שנשארו בפקק ונעלמה להם פתאום המכונית שעמדה לפניהם? אני כבר הגעתי לרמה שאני מסוגלת לדמיין את הראיון שיתן הנהג המזועזע לגל"צ " אני לא מבין – רגע המכונית היתה שם, ופתאום מצמצתי והיא נעלמה! אני בטוח שאלו היו חייזרים!". לזה קוראים wishful thinking. או אולי Beam me up, Scotty! בכל אופן, אני בטוחה שזה סטארט-אפ נהדר! מישהו מוכן להרים את הכפפה? (הנה עוד משפט מוזר – מי מסתובב בארץ עם כפפות?).
ואחרי שחזרנו לשגרה, לי יש זמן לחזור ליצירה… מחכה לי לתפור מתלה כיסים שקוף לחדר של אור, החלפה מתוקה בקומונה של פרידה ונומה, החלפת כרטיס לראש השנה בפורום עיצוב אלבומים בתפוז, מדגדג לי כבר לתפור לעצמי תיק או אפילו שניים (ממזמן לא תפרתי תיק!), יש לי רעיון למיני מחברת בתור מתנה לימי הולדת לחברות של הבנות, מאי רוצה עוד חצאית (כאילו דא!) ועוד רשימת פרוייקטים ארוכה ארוכה. איזה כיף זה לפנות זמן ליצירה, לערוך רשימות, לבדוק אם יש את כל החומרים וסוף סוף להתחיל… הזמן קצר והמלאכה מרובה!

עדכון סדנאות:
פתחתי מועד נוסף לסדנת מחברת, ביום חמישי ה-22/10 בשעה 19:00 אצלי בגני-תקוה (בין פתח-תקוה לקרית-אונו). אגב, אני כל הזמן מציינת איפה זה גני-תקוה כי נדמה לי שאנחנו מתחבאים די טוב בין הישובים באיזור – ולהפתעתי די הרבה בנות מכירות את הישוב! ההרשמה במייל kparparim@gmail.com בלבד.

אגב, שמתם לב שאני מדחיקה את עניין החגים? אף מילה בנידון…
קרן.
להשאיר תגובה

