לוח שנה

הנה מגיעים להם החגים. אוף. מילא חגים, אבל למה שנה כזו מעצבנת שבה כמעט כל החגים נופלים על סוף השבוע? אנחנו צריכים ללמוד מהאמריקאים – אצלם כל חג אוטומטית קובעים אותו ביום שני או חמישי כדי שאפשר יהיה להאריך את סוף השבוע. אין אצלם את י` בתשרי אלא יום שני בשבוע האחרון של החודש. לא יותר פרקטי? אם היו שואלים אותי, אני בעד לשים את כל החגים ביום חמישי. אין הרגשה יותר מתוקה מאשר שבוע מקוצר שנגמר יותר מהר (וזה עדיף מאשר להתחיל את השבוע ביום שני!)
אגב, גם אצלכם יש תורות בחגים? כלומר פסח בצד שלי וראש השנה בצד של הבנזוג ובשנה הבאה הפוך? או שצד אחד מנכס את ראש השנה והצד השני את פסח? אני תמיד שוכחת איפה הייתי לפני שנה. ואיך זה שההורים שלי/שלו תמיד זוכרים? זה אומר משהו? אולי אני פשוט מנסה להדחיק…
הנה לוח עד שעשיתי לפי ההדרכה המצולמת שהכינה מורשמלו (בשבילי, בשבילי!) – כזה ששמים בו דברים שלא משתנים משנה לשנה – כמו ימי הולדת וימי נישואין. את הלוח הזה קיבלה דבורה ליום הולדתה בחודש שעבר ואני מקווה שהוא יהיה לה שימושי.
{18985420-92A4-43EA-8C7F-F77D9625BB65}
{4A4BF310-0CBE-457A-9425-6DCE8A0FE055}
זו נראית לי מתנה לא רעה לתת לכבוד ראש השנה, לא? הנה עוד משהו שצריך להתכונן אליו.
עשיתי סדר בתמונות וגיליתי ששכחתי להעלות את הגרנולה שלי! קניתי גרנולה בהתאמה אישית מאתר ישראלי חדש בשם MyGranola – מרכיבים את הצירוף שאוהבים ותוך יום הגרנולה אצלך בקערה. בתור אוהבת גרנולה מושבעת, בשבילי זו התגשמות של משאלה! הזמנתי 3 סוגים שהרכבתי בעצמי ושלושתם היו טעימיםםםם.
{1789B649-FB1F-4B8F-9E1B-0DCDBEF17F4B}
לכל הרכב אפשר לתת שם משלו (לא לדאוג, במיקס ילדים אין ילדים אמיתיים). משום מה המיקס של קרן לא מכיל את אותם מרכיבים של מיקס הבריאות – כנראה שהתת מודע שלי מנסה להתנגד לדיאטה!
{298E6BA7-021F-4EE5-86A6-3C0D69C90EF6}
כל הרכב מקבל מספר – בפעם הבאה מזמינים לפי המספר הזה ומקבלים בדיוק את אותם מרכיבים שוב ושוב. הגרנולה מגיעה בתוך קופסאות גליל אטומות עם פקק פלסטיק לסגירה חוזרת – יש כל כך הרבה רעיונות ואפשרויות לשימוש חוזר בקופסאות האלו – לאכסון פסטה, כלי כתיבה, מעמד לעפרונות לשולחן, אריזה לבקבוק יין – והרשימה רק מתארכת.
{6395F719-BAD1-4B29-B874-8390B79CE9C9}
ולמי שרוצה לדעת מה יש במיקס הפרטי שלי, הנה הרשימה שהרכבתי  (לקח לי זמן להבין מה זה "מלך אורגני" ):
{737D687F-5D84-486B-909F-B6CA9788E4EA}
אם לא הבנתם עד עכשיו, אני ממליצה! אחד מהגלילים כבר נגמר לי – אני מנסה כבר לחשוב על אילו מרכיבים אני אבחר בפעם הבאה…
ולפני שאני אשכח – כל סדנאות המחברת מלאות כרגע (אפשר להצטרף לרשימת ההמתנה כי תמיד יש שינויים של הרגע האחרון), אבל הוספתי תאריך נוסף לאחר החגים ביום שישי ה-23/10 – להרשמה שלחו אלי מייל ל-kparparim@gmail.com.
קרן.
להשאיר תגובה

