עוד שנה חלפה

איך שהזמן רץ. כן, זו קלישאה, אבל זו הקלישאה הכי מדוייקת שאני מכירה. גדלתי בשנה ואני כבר בת 38. איך זה יכול להיות? הרי רק לפני חמש דקות סיימתי תיכון והתגייסתי לצבא. רק לפני דקותיים טיילתי בניו-זילנד ואוסטרליה עם ארז בין השחרור מקבע לחיים שבחוץ. רק לפני דקה ילדתי את אור/לי/מאי ונהייתי אמא. איך פתאום יש לי כבר שתי בנות בבית הספר? איך פתאום יש לי רשיון נהיגה כבר 20 שנה? איך פתאום אכפת לי מפנסיה, ביטוח בריאות, קרן השתלמות וחסכונות?
ומצד שני, איך אני עדיין מתלהבת מסרטי נעורים? איך אני עדיין זזה באוטו כשיש שיר היפ הופ קצבי? איך אני עדיין בוכה בסרטי בנות? איך אני עדיין קוראת רומנים ומתרגשת מסוף טוב? נראה לכם שזה ישאר ככה גם כשאהיה בת 60?
חיפשתי אחורה בבלוג לראות מה כתבתי בדיוק לפני שנה ביום ההולדת הקודם (הנה פה) וגיליתי שכל מה שכתוב שם עדיין עדכני. נכון שמספר הכניסות לבלוג התעדכן (אני כבר ב-378,000 !) ושמיקסים נסגר, אבל חוץ מזה שום דבר אחר לא השתנה – ואיזה כיף שזה ככה! פתחתי את הבלוג הזה ביום ההולדת שלי לפני שנתיים והוא חלק קבוע בחיי מאז. מי היה מאמין שאתמכר לכתיבה בצורה כזו…
אני לא רוצה לחזור על עצמי – אז אתם מוזמנים לקרוא מה כתבתי לפני שנה – ולחשוב שכתבתי את זה היום. אני מקווה שבשנה הבאה זה עדיין ישאר עדכני! בקיצור, היתה שנה נהדרת – ואני רק מאחלת לעצמי שהשנה הבאה תהיה טובה לא פחות!

טוב, סיימתי להשתפך, עכשיו לעדכונים…
בעקבות הביקוש, אני פותחת שני מועדים נוספים של סדנת המחברת – אחד מהם ביום חמישי בערב לטובת כל מי שעובד ביום שישי. המיקום הפעם הוא יותר באיזור המרכז. עדיפות תינתן לכל מי שנמצא כבר ברשימת ההמתנה.
  • מתי?
    יום חמישי ה-27 באוגוסט בשעה 19:00 בערב
    יום שישי ה-28 באוגוסט בשעה 9:00 בבוקר.
  • כמה עולה? 180 שקלים למשתתף.
  • איפה? בגני-תקוה (בין פתח-תקוה וקרית-אונו)
  • כמה זמן? 4.5 שעות
  • כמה משתתפים? עד 10 משתתפים
  • מה להביא? דבק ג`ל או כל דבק נייר אחר ועט/טוש ג`ורנלינג שחור דק. אפשר גם להביא תמונה אחת עצמית או של המשפחה.
להזכירכם, החלק הכי כייפי של הסדנא הזו היא שהיא לא צריכה ידע מוקדם ב-כ-ל-ל! כל מי שיודע להחזיק זוג מספריים ולגזור יכול לעשות מחברת נהדרת – ברצינות!
  • מה מחכה לכם בסדנא? ניירות, ניירות, ניירות (ועוד ניירות), שעם, לבד, עור, גליון גומי שקוף, סרט מדידה, קליפסים, ניטים, בראדים, פרחים, כפתורים, סרטים ובטח עוד כל מיני דברים… תהיה גם מכונת תפירה למי שמעוניין לשלב תיפורים באלבום.
  • איך נרשמים? פשוט שולחים מייל ל- kparparim@gmail.com.
  • להצטרפות לרשימת התפוצה לגבי סדנאות בלבד, שלחו מייל לאותה הכתובת.
מקווה שניפגש,
קרן.
להשאיר תגובה

