אהבה משולשת

בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה "רעותריינבו" חידשה את מסורת האתגרים שהתחלתי בזמנו (עד שהתעייפתי – יותר קשה לנהל כי המעמד מחייב להעלות כל פעם דף לאתגר ואילו בתור משתתפת יש לי זכות בחירה ). האתגר החודש היה אתגר בנושא "אהבה" אבל עם טוויסט – חובה להשתמש במילה love או אהבה על כל נטיותיה, אבל אסור להשתמש בצבעים אדום או ורוד שמתקשרים אוטומטית למילה הזו.
האמת? היה מוזר לי לחשוב על כותרת שמכילה את המילה אהבה – נראה לי קיטשי מדי לעשות כותבת בסגנון "אני אוהבת אותך" וניסיתי למצוא משהו בסגנון "דברים שאני אוהב" וכו`. אגב, אחד הדברים שעשיתי בזמנו היה דף שמתעד את המאכלים האהובים על כל אחת מהבנות שלי (הנה כאן) – יהיה מעניין לקרוא אותו כשהן תהיינה מבוגרות כדי לראות מה השתנה…
בקיצור, עברתי על כל התמונות וניסיתי לחשוב עלך כותרת ואחרי יותר משעה (!) צץ לי הרעיון – לקחתי תמונה של שלושת הבנות מלפני שנתיים והחלטתי על כותרת LOVE x 3.
{DDF39EB1-D284-4C1D-BE75-81507C1B300F}
הרקע הווא פלייסמנט של ארומה. לך תסביר למוכר למה אני צריכה עוד שניים חדשים כאלו…  מתחת לתמונה צבעתי עם צבע אקרילי ירוק כדי ליצור לה מסגרת.
פרח בד לבן וירוק עם קישוט שחור (שעשוי מחוט מתכת וגרב ניילון שחורה – ממש כמו שעשינו פעם בגן… לא אני עשיתי אותו אלא הוא היה כבר מוכן מאיזשהו קיט).
{F2350008-3270-48BF-B64C-4789F483F2AD}
חיתוכי לבד בצבע תכלת שקניתי ממזמן אצל נתנאלה, ריקמה ידנית (כן, לא במכונה לשם שינוי!). הדמויות הן תליונים שקניתי בברוק ושברתי להם את המתלה. הפרחים הלבנים הם תחרת לבד דביקה – לא זוכרת מאיפה…
{ABCD0596-5994-40B0-B3A5-958AA832B699}
תליון אפוקסי כתום, חרוזי תכלת  וחרוז לב אדום (החריגה היחידה שלי מהאתגר),
{BAD1FE6F-5D58-40CF-A27E-B091F70DF38F}
במילה LOVE השתמשתי בלב במקום האות V – האותיות עשויות מסול וחתוכות בקאטלבאג – מסתבר שאפשר גם לרקום סול…
{11649BD0-5015-4B5F-AF78-295A6ABD3535}
הוספתי קצת כיתוב ובקצוות של הדף "לכלכתי" עם דיו לבן.
{7B39348F-F4FE-4AD8-8C9E-58FC9EA23D1F}
והנה עוד כיתוב – החתמה של מילים – ותקווה שהן גם יתגשמו…
{9D20FF57-28C5-4419-BCAA-950C122875E9}
אחלה של אתגר! מי שרוצה לראות את שאר העמודים שהעלו המשתתפות לאתגר, מוזמן להציץ כאן. האתגרים הקודמים שאני ניהלתי בזמנו נמצאים פה.
קרן.
להשאיר תגובה

