בועות

יש מישהו שלא אוהב בועות סבון? קצת מים, סבון וגליצרין והופ – פו אחד קטן ויש לנו משהו שברירי וקליל ושקוף. מאי אוהבת אותן במיוחד ושומרת בקנאות על בקבוק הבועות שלה. כשהיתה יותר קטנה (עד כמה שאפשר להיות יותר קטנים כשאת בסך הכל בת שלוש ), הבקבוק היה מחזיק מעמד 5 דקות מקסימום – בדרך כלל בגלל שהיא היתה מתכופפת מתישהו והבקבוק היה מתכופף איתה ונשפך. היום היא כבר מתורגלת והבקבוק נמצא קבוע על המדף ליד המיטה שלה.
בעמוד הזה מאוד אהבתי את הציפור על הענף, אבל הרקע הירוק המשובץ לא ממש הסתדר לי. החלטתי להקטין את הדף ולשבור את הצבע הירוק עם מסגרות בצבעים שונים כולל סגול. מי היה מאמין? אני וסגול… איך שהעולם מידרדר… (ולחשוב שיש לי בת שבשבילה סגול זה הצבע הכי יפה שיש!).
{C7292993-F62D-4C12-B563-F1BF2EA6851F}
האותיות הן אותיות ג`ל שנקנו ממזמן ב-JOANN. בי נשבעתי שאני עוד אחזור לשם…
{1BF0A7B7-F110-45AC-9D56-A214815D5EF5}
והנה הציפור על הענף – הענף מספיק יפה, לטעמי, כמו שהוא בלי להוסיף עוד קישוטים – בעיקר בגלל שהעיצוב של הדף כולו הוא פשוט ונקי. אולי בעצם אני אוסיף עוד אבן נוצצת בעין של הציפור אבל לא יותר מזה…
{C6F4C1A0-B5E7-452F-8934-289F43A20A8C}
הייתי חייבת עוד אלמנט שיתן קונטרה בפינה השמאלית התחתונה ועשיתי ציפור נוספת. הגוף הוא צ`יפבורד שהדבקתי עליו בד מנוקד, העין היא בראד והכנף היא קארדסטוק מצוייר.
{F4FC9B8C-422C-45CA-8664-90E91C6597E0}
הבועות שאני הכי אוהבת הן אמבט בועות. ההדוניסטיות הכי גדולה שאני יכולה לדמיין היא לשכב באמבט בועות עם איזה רומן עסיסי באנגלית וכוס שוקו חם  עם קצפת. תמיד בסרטים רואים את הגיבורה עם כוס יין  בסצינה באמבטיה, אבל אני מוותרת… הבעיה היא שלאור מצב הכינרת והבצורת, המצפון לא מאפשר לי לעשות את זה בלב שלם. את זה, אגב, אני שומרת לנסיעות לחו"ל – בבוסטון למשל אין בעיות של מים ואני יכולה להתפנק במצפון רגוע…
אחחחח, כמה תמימות יש בהפרחת בועות סבון. מתי בפעם האחרונה עשיתם את זה בעצמכם? מבטיחה לכם שזה כיף טהור ובקבוקון עולה לא יותר מ-5 שקלים.
קרן.
להשאיר תגובה

