עוד מלאכים

כן, זו שוב אני והמלאכים שלי… אין מה לעשות, מלאכים עושים לי את זה – כל פעם מחדש אני מתאהבת במלאכים ופיות (אני ילדותית? לא מתכחשת!). הפעם עמדה על הפרק החלפת כיסים בקומונה של פרידה ונומה.
אישית, אני לא אוהבת כיסים בבגדים כי אני לא משתמשת בהם בכלל. אין לי בעיה עם כיסים ליופי, אבל לא כאלו שבולטים או מעוותים את הצורה (כמו כיסים של דגמ"ח למשל). חוץ ממישהי אחת שאני מכירה שסחבה את כל החיים שלה בכיסים (וכל בגד שלה היה חייב להגיע עם כיסים גדולים), כל שאר הנשים שאני מכירה מסתובבות עם תיק (ואם מעניין אותכם מה אני סוחבת בתיק שלי, הנה הפוסט שכתבתי עליו בעקבות משחק שקיבלתי פעם). אצל הגברים לעומת זאת, כיס זה הדבר הכי שימושי שיש. משקפי שמש על הראש, ארנק בכיס האחורי, מפתחות בכיס הקדמי ואפשר לצאת לדרך. ומה קורה כשיוצאים בערב? אז פשוט מתעלקים על התיק של האישה והופכים אותה לְסָבַּל – כי אין דבר יותר משעשע מלראות גבר סוחב תיק של אישה. בעצם יש משהו יותר משעשע – גבר שלובש בגדים של אישה – אבל רק בתנאי שהוא מתאים את הבגדים לתיק .
בקיצור, נחזור לעניינינו, מלאכים וכיסים. תוסיפו לזה שממש התחשק לי לעשות תיפורים חופשיים במכונה ושיש לי חוברת של תפירה ומלאכים של Anni Downs האוסטרלית שאני מתה לנסות והנה לכם רעיון. המתלה כולו עשוי מג`ינס עבה עם סרט אלכסון ורוד מנוקד וטלאים צבעוניים.
{01F85B02-D593-494C-8997-B12B4E783AF4}
המתלה אף הוא מאוסטרליה (גיליתי את נפלאות ebay האוסטרלי) – מתלה מתכת יחסית קטן (רוחב של 17 ס"מ) אבל מתוק…
{4D708D2E-B7F1-48BC-829E-C78FC3C4433D}
 והנה המלאכים – אני יודעת שאם הייתי רוקמת אותם אז הם היו יוצאים יותר מדוייקים, אבל אני דוקא אוהבת את העקמומיות שלהם! כולם תפורים עם רגל לתיפורים חופשיים במכונה.
{3BBC2CA6-B2EF-4050-B7A1-9E14F3AA3BEC}
{10B2A39E-B4E7-40BD-9A70-F5EAE37D7F5E}
{2D52F7C8-7C89-40F9-8BB3-08E6774A63CD}
את הכיסים שלי שלחתי ל-puppylove104104 והיא בתמורה שימחה אותי בכיסים שלה – היא שלחה לי סט נהדר שמכיל כריות סיכות (או משענת לידיים עייפות?) עם כיסים תלויים לאחסון בזמן היצירה – מקום נהדר לקוצץ החוטים, לפורם, לטוש סימון  ולמספריים שתמיד נעלמים בדיוק כשצריכים אותם בזמן העבודה.
{8A09CF6C-8BC3-4BBA-BAFE-526D90D6B7E4}
ומלמעלה – שתי כריות סיכות גדולות (כדי שלא אצטרך לגשש כשהעיניים ממוקדות בזמן התפירה) מעל שכבה של מילוי חיטה ולבנדר כדי שיהיה משקל וגם ריח (please תתעלמו מהבלאגן ברקע…).
{F0604B3E-8A95-4575-8282-46E646A1BCD2}
זהו. סיימתי את כל ההחלפות לבינתיים ונשאר לי "רק" לסיים את אלבום המעטפות לסדנא שלי בסוף השבוע של My Scrap & Fun ולעשות מיני אלבום וגם בובה לסדנאות שאני מתכננת החודש. רציתי גם לתפור שמלה למאי ואולי איזושהי חולצה בשבילי ותיק לבריכה ו…. טוב, אני לא רואה את סוף הרשימה.
דרך אגב, מה יש אצלכם בכיסים?
להשאיר תגובה

