אבן, נייר ומספריים…

טוב, בעצם רק נייר ומספריים (את האבן אני משאירה בגינה ). בזמן האחרון מאוד קוסם לי לגזור – לא משנה מה. זה יכול להיות סביב חלק מהדף לפי הדוגמא שלו, לגזור בד או לבד עבור פרח או סתם צורות לשימוש עתידי.
הכרטיס הוא עבור חברה טובה שחגגה יום הולדת ביום העצמאות. יש בין שתינו מסורת שבה אנחנו יוצאים עם בני הזוג למסעדה לכבוד יום ההולדת, אבל הפעם היציאה נדחתה כבר כמה פעמים מסיבות כלשהן. זו גם הסיבה שיכולתי להכין את הכרטיס ליום ההולדת באיחור אופנתי של חודשיים . יצאנו לאכול בבְּרַאסֶרִי והיה פשוט נהדר! הצלחתי לאכול אוכל טעיםׁ() וגם לשמור על הדיאטה (למרות המרטיני ), לא להאמין! הורדתי עד עכשיו 6 קילו ונראה לי שזה הקצה כי אני כבר שבועיים נמצאת על אותו משקל (59 קילו למי שמתעניין). האמת? אני אצליח לחיות לא רע עם משקל כזה בתנאי שאצליח להישאר בו… מה שכיף זה שפתאום יש לי מלתחה חדשה – כל הבגדים שלא עלו עלי לפני שנה פתאום מקבלים חיים חדשים .

טוב, די ברבורים – הנה הכרטיס. כל החותמות הן מסט של Hero Arts שנקרא "Whoo Loves You". החתמתי עם דיו סטאזון חום ושחור וצבעתי בעפרונות מים.
{40D7319C-314A-4F36-8485-19670921BD6F}
{CDE01035-93B7-4F38-9488-16A9EBC86713}
אותיות הספוג הן של American Craft – זה הסוג האהוב עלי  כי לטעמי הן משדרגות כל עבודה!
{E2D878A9-2997-4B59-B9A1-3D55DFFB09BB}
ניצלתי את ההזדמנות שכל החומרים כבר מפוזרים על השולחן ועשיתי כרטיס נוסף עם גזירה של החתמה (החותמות הן מאותו סט):
{5EE00BEC-2DC3-4F32-89DC-DDB82DBB2891}
{E1792BAA-F900-40C7-A65D-D71E218390FE}
{69DD912C-6526-4158-9015-FEFE5D78B987}
כן,כן, אני יודעת שהכרטיס הזה הוא לא ממש בצבעים שלי (צהוב? אני וצהוב?) אבל זה נראה לי מתאים באותו רגע. בזמן האחרון אני מנסה קצת לצאת ממסגרת הצבעים הצפויים שלי – לא תמיד זה מצליח אבל זה תמיד מעניין . בטח תראו בהמשך עוד כל מיני עבודות עם שילובי צבעים מוזרים – אני מקווה שלא אבריח אותכם מפה .
*** זהירות – קטע פרסומי  ***
בינתיים התפנה לי קצת זמן – סיימתי ושלחתי את כל ההחלפות שהתחייבתי עליהן (אני מחכה שיהיה מותר לפרסם) ועכשיו אני מתחילה לעבוד על הסדנא שלי ל- My Scrap & Fun – סוף השבוע שמארגנת אליס מ-MyPunch בחודש הבא. בסדנא אני מלמדת ליצור מיני אלבום מעטפות בנושא "שבוע בחיים" – ויש לי המון רעיונות לממש… אגב, למי שלא שמע, במסגרת אותו סוף שבוע תתקיים גם מסיבת סקראפ שתתחיל בשעה 19:00 בערב ביום שישי (ה-17 ביולי). במסיבה תוכלו ליצור עבודות שונות, יהיו אתגרים, הגרלות, פרסים והפתעות. מי שכבר רשומה לסדנאות ורוצה להגיע, זה ללא עלות נוספת. מי שלא רשומה לסדנאות ורוצה להגיע, העלות היא 30 ש"ח למשתתף. בכל מקרה יש צורך להרשם מראש – גם אלו שרשומות כבר לסדנאות – מכיוון שמספר המקומות מוגבל (המייל של אליס הואinfo@mypunch.co.il). נראה לי שיהיה כיף – אתם באים?
קרן.
כתיבת תגובה

