טוב מראה עיניים

מי שאין לו משקפיים לא מכיר הרבה סיטואציות בחיים…
  • הוא לא מכיר את השחיה במים עם הראש בחוץ (האלטרנטיבה היא להשאיר את המשקפיים בתיק ולהיות חצי עיוורת במשך כל השחיה – או לקנות משקפי שחיה עם עדשות ראיה שזה ממש לחנונים)
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של להיכנס לחנות מחוממת בחורף אחרי סיבוב בחוץ – תוך שתי שניות כל מה שרואים על הזגוגיות זה ערפל כבד…
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של ללכת בגשם ולהתפלל למישהו שימציא מגבים למשקפיים (ולהתפלל גם שהאדמה תבלע אותי אם אי פעם יתפסו אותי עם מכשיר כזה)
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של לקום בבוקר ולהסתובב כמו עטלף עד שמוצאים את המשקפיים המיוחלות. זו הסיבה שאני מחביאה את משקפי הראיה שלי בהישג יד אבל לא על השידה – כבר היו מקרים שהבנות שלי ניסו למדוד אותן ויצאו לטיול ברחבי הבית…
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של להיכנס עם האוטו לחניון תת קרקעי עם משקפי שמש ולגשש בעצבנות בתיק אחרי משקפי הראיה (כי אם חס וחלילה נעצור כדי לחפש בנחת אז מישהו יצפור לנו מאחור). תאמינו לי, פלא שעוד לא עשיתי ככה תאונה בחושך…
  • הוא לא מכיר את אומנות החלפת המשקפיים ביד אחת תוך כדי נסיעה – בדרך כלל בשעות הערב כשהשמש כבר שוקעת ולא צריך יותר משקפי שמש – אבל בהחלט צריך משקפי ראיה!
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של למדוד משקפי שמש במבצע ואז להיזכר שהם יעלו לי פי שלוש כי צריך להחליף לעדשות ראיה (ואני בכלל לא מדברת על להחליף משקפי שמש כל שנה)
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה שבאמצע תרגיל בשיעור אירובי המשקפיים עושות גלגול משלהן באויר ונוחתות להן על הריצפה (ואת הריצה המבוהלת והמגששת בלי משקפיים כדי למצוא אותן לפני שמישהו ידרוך עליהן בטעות)
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של למדוד כובע ולגלות שהמשקפיים עושים לך מראה של ג`קלין קנדי ואת נראית סנובית בטירוף
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה שגם במיטה חייבים לזכר איפה שמנו אותם כדי שלא נבזבז חצי בוקר בלהפוך את המצעים (או באמצע הלילה כשאחת הבנות מתעוררת).
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של להירדם עם משקפיים בטעות – ולקום עם סימנים שנחרטו לצמיתות (או לפחות לכמה שעות) על האף…
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של ללכת בהרגשה שיש ערפל כבד ושהכל מטושטש – ולגלות שבסך הכל שכחתי לנקות את הזגוגיות…
  • הוא לא מכיר את ההרגשה של להיכנס למקלחת ורק אחרי שהמים כבר מרטיבים את הגוף לגלות ששכחתי את המשקפיים על האף…
  • הוא לא מכיר את הסיטואציה של להיצמד למראה כדי להתאפר ואז מיד לשים משקפיים כדי לראות מה יצא…
  •  הוא לא מכיר את ההרגשה של ללכת עם משקפיים. תמיד.
את משקפי הראיה שלי יש לי מכיתה ט` וגם זה במקרה. הכל פשוט התחיל כשהסתובבתי ברחוב עם שני חברים שהחליטו לעבוד עלי והראו לי מרחוק מישהו שאני מכירה. כמובן שהאמנתי להם ונפנפתי לו לשלום בהתלהבות. תארו לכם את גודל הפדיחה כשהתקרבתי וראיתי שנפנפתי לשלום לשני קרשים ארוכים שנשענו על חבית . הייתי צריכה משקפיים, זה ברור! ניסיתי גם עדשות מגע אבל כשהתחילו לי דלקות העיניים חזרתי למשקפיים הותיקות והנאמנות. אני יודעת שאפשר לעשות ניתוח לייזר, אבל אני מהפחדניות וחוץ מזה, משקפיים נותנים אופי לפנים (לפחות ככה אני נראית אינטלקטואלית )! אפילו בתמונות החתונה שלי אני עם משקפיים.
כשהכריזו על החלפה של נרתיק למשקפיים בפורום טכסטיל בתפוז מיד הצטרפתי – לא כי אני ממש צריכה נרתיק אלא כי היה נראה לי מעניין לתפור אחד כזה (בעצם, זו הסיבה שבגללה אני לרוב משתתפת בהחלפות). בתיק שלי יש למשקפיים מקום של כבוד ויש לי נרתיק למשקפיים שתמיד מלא – כי כשמשקפי הראיה שלי על האף אז משקפי השמש בנרתיק ולהיפך. ההחלפה שלי נשלחה ל-carmelita שנתנה לי יד חופשית כמעט בבחירת הצבעים והצורה.
{B4BFD261-1484-463B-BBF4-AE1324545C7D}
הבד התחתון (עם התרנגולות) הוא במרקם של קנווס והבד העליון (הירוק) הוא במרקם דמוי זמש. עשיתי לנרתיק boxing בפינות כדי שהוא יהיה עם נפח ולא שטוח לגמרי.
{F0D40C56-5BBF-4CA2-A840-898C8989A7D6}
את הכיתוב החתמתי עם חותמות ודיו לְבֵּד על סרט כותנה. הלולאה בצד היא סתם ליופי אבל אפשר גם לתלות עליה דברים כמו מחזיק  מפתחות.
{7EC02C9C-65ED-4DFC-8411-7161E883082D}
המילוי הוא מילוי כותנה לשמיכות טלאים ועשיתי עליו תיפורים כדי לחזק את הנרתיק (וגם בשביל היופי). הביטנה היא בד אדום מנוקד עם סגירה בסוגר מגנטי.
{049B9E9A-532D-4F5F-8E64-D0FDD63B0984}
והנה מה שאני קיבלתי מ-carmelita המקסימה – נרתיק מעטפה מנוקד (כנראה ששתינו אוהבות אדום, נקודות ותיפורים) עם כפתור תפור מקושט.
{7783A313-A6F8-47D5-B507-D08FB4E47CD5}
ובתוך הנרתיק היה מחזיק מפתחות עם ציפורים, פעמון ותות  מלובד – תראו איזה מותק:
{B1398EB9-2202-429D-B25E-435798FAEEF2}
איזה יופי של החלפה! ולכל המשקפופריות, אני איתכן!
קרן.
להשאיר תגובה

