רוצים מכות?

לא להיבהל מהכותרת – זה הכל בהשראת הדף שעשיתי לאור – לפני כשנתיים היא הייתה בחוג ג`ודו (בת יחידה בין כל הבנים) ונראה היה שדוקא הולך לה לא רע. שנה אחר כך היא רצתה ג`ז. מה יהיה שנה הבאה? אולי כדורסל? מי יודע…
{D47B6745-2897-444C-AB7D-53DD3D2D4827}
את התמונות ערכתי בפוטושופ והכנתי אותן בתור סרט נגטיב. לכל מי שלא זוכר, זה הסרט החום ההוא עם החורים בקצה, זה שהיו מפתחים מהמצלמה בחנות הצילום… זוכרים?
הפרחים והעלים השחורים מימין לתמונות הן אחת מהחותמות Border של Autumn Leaves (אחת מהחברות שאני הכי אוהבת).
{2B83AD7B-ED79-42F4-883B-F6543A6B202B}
היה לי די בעייתי להתאים לתמונות רקע – עד שמצאתי את הדף בצבע הכתום/ורוד/אדום הזה עם כל הסלסולים עליו. לקחתי ממנו השראה והוספתי גם את המוטיב המרכזי בצבע ירוק זית. קצת בעייתי להוסיף קישוטים לדף שמגיע כבר מקושט בעצמו… הצלחתי להוסיף קצת תפירה בתור אלמנט קישוטי למסגרת.
{CF37BD8F-F778-4868-92C5-0CDF84B5D31C}
וכדי לרכך קצת את הקווים הנוקשים של התמונות הוספתי גם תחרה ופרפר…
{41B240BE-446F-4EBC-A125-9680051B5954}
כשארז ראה את הדף בשלבי הכנה הוא אמר "ממש נחמד הקישוט הזה של תלבושת הג`ודו שעשית". דוקא כשהוא כבר נותן מחמאות זה על משהו שקניתי ולא עשיתי בעצמי…  התלבושת היא מדבקה תלת מימדית של Jolee`s – יש להם מדבקות תלת מימדיות כמעט לכל אירוע ונושא שתחשבו עליהם (ריקוד,קרקס,חופשה בהוואי, ספארי, תחפושת שוטר, חתונה ועוד אינפור אפשרויות). אישית, אני לא ממש אוהבת את הדברים האלה בדף אלבום כי זה נראה לי יותר מדי מצועצע, אבל לא עמדתי בפיתוי כשראיתי אותם (במיוחד שהיה ברור לי שאני הולכת לעשות דף ג`ודו).
{411EE03E-C3C8-497B-B1D7-8D9DDFED431C}
להגיד לכם שאני שלמה עם הדף? ממש לא. זה בהחלט לא אחד מהדפים האהובים עלי. בטוח יש עוד דברים שאפשר להוסיף אבל הוא נראה לי מספיק מלא ודי תסכל אותי הרקע המקושט – עד כדי כך שפשוט חבל היה לי להסתיר אותו… אחרי שלוש שעות נמאס לי כבר להסתכל עליו והחלטתי להשאיר אותו כמו שהוא.
בלי שום קשר לדף, רציתי לעדכן שאני כבר בריאה (טפו טפו טפו ) ושארוחת החג היתה הצלחה עד כדי כך שאבא שלי אמר שמבחינתו הוא מוכן לוותר לגמרי על ארוחות עם בשר ולעבור לארוחות חלביות כאלו מהיום . הארוחה היתה גם הזדמנות לנסות את משקה החמוציות שקיבלתי מתפוז. רק למען הגילוי הנאות, תפוז יצא ביוזמה חדשה – הוא שולח דוגמיות של מוצרים לבלוגרים שמוכנים להשתתף ביוזמה תמורת מתן חוות דעת בבלוג. מן יחסי ציבור אבל עם סיכון (כי מי מבטיח שהתגובה תהיה אוהדת?) זה בעצם מה שקרה בארוחה… שאלו אותי אם אני מוכנה לנסות מיץ חמוציות חדש של פריגת. אני שומעת כבר שנים שמיץ חמוציות טוב לבריאות, מוריד סיכוי לדלקות שתן, מחלות לב ועוד כל מיני תחלואים. שומעת – אבל לא עושה עם זה כלום. בפעם הראשונה הסכמתי להצטרף ליוזמה של תפוז ולנסות את המיץ – כמו פולניה טובה – נותנים בחינם, לא אקח? המיץ הגיע, הושם כלאחר כבוד במקרר ונפתח במהלך הארוחה. מכאן, העדויות סותרות… לי זה היה אמנם טעים (אבל היי, אני גם אוהבת לשתות תותית ואת המשקה הירוק הזה של קריסטל – נו, זה שקראנו לו "משקה מכשפות" כשהייתי קטנה) אבל היו כאלו שעיקמו את הפרצוף וטענו שיש לזה טעם של תרופה… (והם לעומת זאת שותים דברים אחרים – שאני חושבת שהם בטעם תרופה – בלי להניד עפעף). בהתחשב בזה שגם מיץ נבט חיטה אמור להיות הדבר הכי בריא שאפשר לשתות (ושאני עיקמתי את הפרצוף אחרי לגימה אחת) נותר לי רק להסיק שטעם זה עניין סובייקטיבי. לפחות לא היה ספק בשולחן לגבי המחקרים על יתרונות החמוציות .
חוץ מזה, רציתי לעדכן שאני בשלבי צילום של סדרת פוסטים נוספת של "איך מתחילים" והפעם בנושא תפירה (שקוף, לא?). יקח לי קצת זמן עם כל הפרוייקטים שמתקרבים ובאים, אבל גם הסדרה הזו תסתיים בסופו של דבר… אחרי הסדרה הזו נראה לי שאצטרך להיכנס לתחום חדש כדי לעשות סדרה של "איך מתחילים" חדשה
שיהיה לכולנו שבוע בריא, יצירתי ודיאטטי… (טוב, דיאטטי לא לכולם)
קרן.
להשאיר תגובה

