החלטות כבדות משקל

לפני כשלושה שבועות התחלתי דיאטה. זה קורה לי כל כמה שנים – אני מסתכלת במראה, המראה מסתכלת חזרה עלי ואז אני נשברת… כשזה נוגע לדיאטות, אני לא מסוגלת לעמוד בהרעבות עצמיות ובכלל לא מסוגלת לבשל לעצמי כל יום מחדש דברים לפי דיאטה כתובה (התיאבון שלי לא עובד לפי מה שכתוב בדיאטה) ולכן אני מנסה לתמרן. בינתיים זה הולך לא רע, אבל השבוע נשבר לנו המשקל. לא בגללי, אני נשבעת!   זה היה משקל מכני פשוט שנשקלתי בו במהלך ה-15 שנה האחרונות. סמכתי עליו בעיניים עצומות. ראיתי בו בן ברית (או אויב – תלוי במה שהוא הראה באותה תקופה) אבל לרגע לא פיקפקתי באמינות שלו. עד אתמול. אתמול חזרתי מהסופרפארם עם דגם דיגיטלי נוצץ ומבריק – כזה ששוקל עד רמת דיוק של 100 גרם, מכירים? עליתי עליו שמחה וטובת לב (כי כזכור מהפוסט הקודם, כבר ירדתי 2 קילו) ולחרדתי המשקל נעצר על 3.3 קילו יותר ממה ששקלתי במשקל הקודם. 3.3 קילו! כמה טוב שהוא סופר גם מאות גרם, לא? משהו בטח מקולקל, אמרתי לארז ושידלתי אותו לעלות ולהישקל גם הוא. הוא השתכנע, עלה, נשקל וגילה ששמן ב-4 קילו בן לילה! פה כבר התחלתי להרגיש קצת יותר טוב – זו לא רק אני מול המשקל – עכשיו זה שנינו מול המשקל! רגע לפני שהחזרנו את המשקל בתואנה שהוא מקולקל, חשבנו לשקול עליו משהו אבסולוטי – 2 בקבוקי מים של 2 ליטר (1 ליטר מים=1 קילו) והמשקל הראה 4.2 קילו (200 גרם עבור הבקבוק עצמו, לא?). בקיצור, הנה נוספו לי עוד 3.3 קילו להוריד… ולא רק זה, עכשיו התחלתי לפקפק באמיתויות שחייתי איתן כבר הרבה שנים… תמיד התגאיתי שאחרי הלידה של לי חזרתי למשקל שבו התגייסתי לצבא. אז זהו, כנראה שלא… מה שעוד יותר מעצבן זו העובדה שאם הייתי יודעת שזה המשקל הנוכחי שלי, הייתי מתחילה דיאטה כבר ממזמן ולא מחכה עד עכשיו!

זה כמו ששומעים את האוטו גלידה מהחלון, ממהרים לקחת כסף, לחכות למעלית, לרוץ למטה ולגלות שבדיוק לפני רגע הוא התחיל לנסוע וכל מה שנשאר אחריו זה רק המוזיקה המעצבנת וכמה ילדים שמלקקים גלידה… ככה אני מרגישה – כבר התקרבתי בקצב בטוח לנקודת הסיום – ומישהו הזיז לי אותה מול העיניים . ולמה דוקא עלתה לי אסוציאציה של אוטו גלידה? אני בדיאטה, שכחתם? לפחות תנו לי לחלום על גלידה …

ואם כבר מדברים על משקל, גם אתם מכירים את טקס השקילה? תמיד נשקלים בבוקר, הולכים קודם לשירותים, מורידים כל דבר שלא מחובר לגוף (כן, העגילים והשעון בטוח יקפיצו לי את המשקל ) לוקחים נשימה עמוקה ועולים בזהירות. מסתכלים על המשקל, מנסים להישען קצת קדימה או הצידה כדי לראות אם זה משנה משהו, יורדים מהמשקל ועושים את כל הטקס שוב – המשקל הנמוך מבין השניים הוא המשקל הקובע. נכון?  אז זהו, שבמשקל הדיגיטלי כל הטקס הזה לא משנה – בשתי השקילות המשקל זהה – על הגרם! בקיצור, כל הסיפור הזה רק עזר לי להתניע את הדף שעשיתי לאלבום – על המשקל שלי…

{8007B6E7-296F-4E04-87A4-BC31778F96DD}

הדפים הם של בייסיק גרי מליין בשם Infuse. אלו הרגליים שלי בתמונה עם המשקל החדש והסקסי שלי.

{CD06D988-9FA3-4512-843D-3D1CD1E31670}

כשחתכתי את האותיות בקאטלבאג, הן נראו לי שטוחות מדי ורציתי לתת להן גובה – במקום להדביק אותן עם דבק ספוג, פשוט חתכתי את אותן אותיות מסול חום והדבקתי את אותיות הנייר עליהן – ככה קיבלתי גובה לאותיות וגם גימור יפה מהצד.

{894366AD-4B86-4224-9B73-EAA2703AEF76}

קצוות הדף מיושנים עם דיו מיישן (דיו distress של Ranger). במחשבה שניה, אולי זה היה מיותר אבל מילא, הדף כבר גמור…

{A295B99A-2F0C-4838-865D-A13C7B827CEF}

הציור של מכנסי הג`ינס בצד ימין הוא בעצם תגית שקופה שהיתה מחוברת לאיזשהו בגד חדש – שמרתי אותה כמה חודשים בלי לדעת למה. כנראה שהתת מודע שלי כבר הבין שיום אחד אגיע לדיאטה…

ולכל אלו שחושבים ש-62 קילו לא דורש דיאטה (כבר שומעת את "הלוואי עלי 62 קילו" מגיע) , תנו לי רק להזכיר לכם שהגובה שלי הוא 1.58 ביום טוב (וביום רע הוא אפילו 1.55) – אין לי יותר מדי מקום להתפרש עם המשקל הזה – חוץ מאשר לרוחב!

להשאיר תגובה

