מורידה את הכובע

 גם אם אין לי ממש כובע, אני מורידה אותו וירטואלית בכל מקרה – והכל לכבוד T42. חבל שאין לה בלוג שאוכל להפנות אותכם אליו אבל תצטרכו להאמין לי שהגברת הזו היא אחת היוצרות הכי מופלאות ומשקיעות שראיתי מימי. לא רק שהיא יודעת לתפור, לרקום, לסרוג, לעשות כרטיסים ואלבומים, היא גם סופר דופר נחמדה ומפרגנת. למרות כל ההחלפות שאני משתתפת בהן, עדיין לא יצא לי לשלוח אליה או לקבל ממנה החלפה – עד יום שישי האחרון.
למי שלא היה מחובר לבלוגיה בסוף השבוע, רק אומר ואגיד שהיה מפגש נהדר של הקומונה של פרידה ונומה ביום שישי – מפגש עמוס אוכל וחברות, יצירה וקניות וכמובן גם החלפת משאלות. אבל לא על זה אני רוצה לכתוב הפעם (בפוסטים הבאים אכתוב על ההחלפה ההיא). T42 לקחה איתי טרמפ למפגש ובדרך חזרה ביקשה ממני לחכות שניה באוטו כי יש לה החלפה לתת לי. השאלה הראשונה היתה "עבור מי?" – כי זה די רגיל להעביר החלפות וחומרים דרך מישהי שתעביר אותם הלאה למיועדת. להפתעתי, התשובה היתה "ההחלפה בשבילך…". מיותר לציין נשארתי מחייכת עד שהיא חזרה – ולא התאכזבתי!
ההחלפה היתה בנושא אחסון, אבל היא הלכה מעל ומעבר! נתחיל בזה שהיא לא מצאה שקית מתאימה אז היא תפרה לי שקית בד עבור ההחלפה. ככה סתם על הדרך…
{A67E27F7-76CA-4731-8F5A-022EBD97EF1A}
בתוך השקית חיכה לי הסט הזה:
{0F9C37EA-CF23-4F84-8637-FACEC9CBDCE4}
הכל סרוג עם חוט שפגאט (שזה חוט מאוד קשיח – הוא בטח שייף לה את האצבעות!).
האגרטל ממולא באקרילן (אני מקווה שאני צודקת) ויש בתוכו בטנה של בד.
{49519976-3DB7-43AB-9411-1F1D5B72FF30}
אפילו הפרח תפור בדיוק מדהים כמו שרק היא יודעת.
הכדור עשוי מספוג וסרוג באותה שיטה – כדור נהדר להפגת לחצים והפעלת שרירים במשרד. תראו איזה דיוק ואיזה גימור .
{D9772052-348C-439C-BC4B-6FB00B7CD770}
ואפילו סלסלה קטנה עם פרח נוסף – כדי שחס וחלילה לא אחשוב שקיבלתי מספיק…
{CBFE4C1A-9F90-4B55-8EC7-3B745BB4DC52}
ולכל זה היה מצורף הכרטיס המעלף הזה:
{7C34FC45-C24C-446C-8DB1-8B69E50A7D40}
{4FD291FD-20BB-4B28-97DF-ADAE28F7C27A}
אז תודו, נכון זכיתי בגדול?
T42, את פשוט נהדרת! אגב, השם שלה זה לא T ארבעים ושתיים – זה Tea For Two…
אני לא רוצה לבייש את עצמי ולהעלות את העבודה שאני עשיתי להחלפה יחד עם יצירות המופת האלו, ככה שההמשך יגיע בפוסט נפרד…
בינתיים התחיל לו שבוע בלי יום חופשי באמצע – מן שבוע מוזר כזה שמזכיר לנו שצריך כבר לחזור לשגרה…
נקווה שלפחות הוא יהיה שבוע יצירתי!
קרן.
כתיבת תגובה

