איפשהו בדרך…

ממש לא תכננתי לפרסם פוסט, אבל איכשהו יצא שיש לי מספיק דברים לספר ועבר כבר שבוע .
השבוע שלי לא התחיל הכי טוב – נעלם לנו קו הטלפון ביום ראשון. לא יודעת לאן הוא הלך, אבל כשאור ניסתה להתקשר לחברה אחה"צ היא דיווחה שלא שומעים כלום. האמת? יכולתי להסתדר נהדר בלי טלפון בבית. עם שלושה ניידים אפשר לדבר עם כל העולם גם ככה – ולחסוך את שיחות הטלפון של המתרימים למיניהם. הבעיה היא שאם אין טלפון אז גם אין אינטרנט… פה כבר התחלתי לחוות ייסורי גמילה קשים. שיחה למוקד בזק ביום שני בבוקר הניבה הבטחה שטכנאי יגיע לבדוק שהבעיה היא לא חיצונית ואם הוא לא יצליח לתקן את הבעיה אז יתאמו איתנו מועד לתיקון בבית. הייתי סקפטית (כן, עוד בפולניה הייתי סקפטית!) והתחלתי להתכונן נפשית לחג עצמאות ללא אינטרנט (או לנסות להתעלק על איזושהי רשת אלחוטית של השכנים עם המחשב הנייד). כבר השלמתי עם המצב, אבל כשהגעתי הביתה ביום שני אחה"צ חיכה לי צפצוף של קו תקין כשהרמתי את השפופרת. סתם השמצתי את בזק – כנראה שהם כן יודעים מה הם עושים . בינתיים ביום ראשון נרדמתי ב-9 בערב. אני חוזרת שוב לכל המסרבים להאמין, נרדמתי ב-9 בערב! נו, אם אין אינטרנט, אז בשביל מה שווה להישאר ער בכלל? אבל אל דאגה, השלמתי את שעות האינטרנט שלי ביום שני (נשארתי ערה עד 3 לפנות בוקר – איזה מזל שלקחתי יום חופש בערב החג!).
עד כאן הסאגה הפרטית שלי – ועכשיו לכל העדכונים…
עדכון ראשון – יש לי ה-מ-ו-ן מה להראות – החלפת משאלות, החלפת אחסון, מתנה לחברה, האתגר הבא של Mixim – אבל הכל עדיין חסוי (לפחות חלק עד ליום שישי) כי המקבלות עדיין לא קיבלו את המתנה ואני דוגלת בשמירת ההפתעה עד לרגע האחרון… אז בינתיים, תציצו בתליונים שעשיתי לפני שבועיים:
{69433886-168B-43AD-8D5D-D8A7B4083020}
{5B6AD33C-6FDC-422D-86C5-43C75219DF60}
{20FDDF6B-4E03-4D0A-9036-A38DBC685125}
התליון השני ניתן כמתנה במשחק החלפות במפגש פורום טכסטיל, התליון הראשון עדיין מחכה לתירוץ .
עדכון שני: אני ממשיכה להוסיף כל הזמן קישורים נוספים להדרכות בבלוג הקישורים שלי – כרגע יש יותר מ-450 קישורים ויש עוד מעל 100 שמחכים לפרסום (אני משתדלת לטפטף אותם בעדינות ולא להציף בבת אחת). אתם מוזמנים להציץ… אגב, אם נתקלתם בהדרכה מעניינת ברשת שעדיין אין לי, תרגישו חופשיים לשלוח לי מייל או מסר!
עדכון שלישי: אני מתכננת לכתוב פוסט על רגליים (נכון שזה נשמע ביזארי?) – או יותר נכון, על סוגי רגליים למכונת תפירה (זה כבר נשמע אחרת), אז צפו לעדכון בשבוע הבא.
עדכון רביעי: כל מי שמתעניינת בסקראפ (עיצוב אלבומים, כרטיסי ברכה וכל מה שבכלל קשור בנייר ויצירה), בטח תשמח לדעת על סוף השבוע הסקראפי הישראלי הראשון! תרשמו ביומן – 16-17-18 ביולי אלו התאריכים – מגיעות דונה דאוני מארה"ב, בירגיט קופסן מהולנד,ענת דביר (זיקוקית) ועינת קסלר ידריכו שם וגם… אני  אני  אני! סוף השבוע מאורגן ע"י אליס מ-My Punch (כל הפרטים כאן וגם כאן). אני מתחילה כבר עכשיו להתרגש… מקווה לפגוש אותכם שם!
עדכון חמישי: אני פותחת רשמית את ההרשמה לסדנת עטיפת דפדפת – כמו זו שעשיתי לזיקוקית:
{51DC83FC-CA01-4A10-9338-09851BEA9455}
{C0BDA63C-9E6A-4A28-B0E0-A1822D7D8B0B}
מתי? יום שישי ה-15/5 בשעה 9:00 בבוקר.
כמה זמן? עד 4 שעות.
איפה? אצלי בבית בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה).
כמה עולה? 150 שקלים כולל כל החומרים. לא לדאוג – לא עושים את העטיפה בשחור/אדום/לבן – יהיה לכם מבחר מספיק גדול של צבעים אחרים .
מה צריך להביא? מכונת תפירה וחוטי תפירה בלבן ושחור (למי שאין מכונת תפירה יכולה לשריין את אחת המכונות שלי).
איך נרשמים? שולחים מייל ל-skubach@zahav.net.il וזה הכל!
זהו, עד כאן העדכונים. מה עוד? יום העצמאות עבר על כוחותינו די בקלילות. בגני-תקוה שלחו מכתב מראש שמודיע שבגלל המיתון החליטו לא לבזבז אלפי שקלים על אומנים ולהסתפק בבידור של הלהקות המקומיות. בגלל שרוב החוגגים הם במילא ילדים, הביאו בכל זאת את דנה דבורין (כנראה שהיא לא עלתה יותר מדי) ושמו כמה מתקנים מתנפחים. מה שכן, השקיעו בזיקוקים שווים במיוחד.
בעצם, מה עוד צריך? יצאנו לשעתיים החוצה עם הילדים, ראינו זיקוקים (פעמיים) אכלנו נקניקיה בלחמניה במחיר מופקע (לא עוד! בשנה הבאה אני חייבת להביא אוכל מהבית!), הילדות קפצו על המתנפחים, פגשנו חברים ושכנים וב-11 כבר היינו בבית. ת-ע-נ-ו-ג! מבחינתי, שיהיה ככה גם בשנה הבאה! ועוד דבר – כל האיזור היה תחום וסגור כך שניתן היה ללכת על הכביש בלי בעיה – ובכניסה, איפה שבודקים את התיקים, לא נתנו להיכנס עם מיכלים של ספריי קצף (וגם כמובן לא מכרו כאלו במתחם). איזה כיף להסתובב בלי חשש של שפריץ קצף בהפתעה… עכשיו רק צריך להיפטר מהפטישים המתנפחים ואינספור הקשתות/חרבות/שרשראות המהבהבות והמאירות. מה בעצם הקשר שלהם ליום העצמאות?
מי שבאמת רצה, יכל ללכת ברגל ולהידחק עם כל עם ישראל בקרית-אונו לראות את אייל גולן והיהודים (איזה שילוב!).
עד כאן להפעם – מחר עובדים ואז שוב חופש – אפשר לארגן שילוב כזה כל שבוע?
חג עצמאות שמח!
קרן.
להשאיר תגובה

