מפלצות בע"מ

קבלו במחיאות כפיים סוערות את גורדון מיילס – המפלצת החדשה שלי! בעצם, היא כבר לא שלי כי שלחתי אותה לבאבלו במסגרת החלפת מפלצות שאירגנה קינשסה בקומונה של פרידה ונומה (ומי שהבין משהו מהמשפט האחרון כנראה מגיעה לו מדליה! ).
ההוראות היו ברורות – מפלצת תפורה עם תעודת זהות. מיד רצה לי בראש התמונה של המפלצות מהסרט "מפלצות בע"מ" – במיוחד אחת שעירה כזו…
 הרעיון הראשון היה לעשות את כל הגוף מפרווה אבל זה נראה לי נדוש מדי.
 אחר כך עלה הרעיון לעשות את כל הגוף מפונפונים שקשורים לגוף – חישוב זריז הראה לי שאהיה צריכה כ-50-60 פונפונים. יש גבול לכמה שאני מוכנה להשקיע בשביל מפלצת אחת .
 אחר כך חשבתי לקשור רצועות של טריקו על רשת אבל הרשת היחידה שמצאתי היתה רשת קשיחה לגובלנים – שמעתי שמועות שבאיקיאה יש תחתית לשטיחים שמונעת החלקה והיא גמישה ומחוררת כמו מה שאני מחפשת. שוב, יש גבול לכמה שאני מוכנה להשקיע בשביל מפלצת אחת . אמנם בטוח הייתי מוצאת עוד מספיק סיבות למה צריך לנסוע לאיקיאה, אבל דחילק, לא בשבוע שלפני פסח! זה בדיוק השבוע של כל מי שנלחץ בלי מתנה או מי שעושה רמונט לפני הסדר – תורים אינסופיים ליד הקופות, עומס בכל המעברים, חניה בטיזי-לוך ועוד כל מיני מוקשים בדרך  – לא משהו שהרופא ממליץ לבעלי פתיל קצר וסף סבלנות נמוך כמוני…
 ואז זה קרה – יצאתי מחנות מכשירי הכתיבה השכונתית (אור איבדה את המילון שלה בפעם השלישית השנה) וצמוד אליה יש חנות כלבו כזו – גם טמבוריה, גם מתנות לפסח וגם מוצרים לבית. אה, וגם שטיחי אמבטיה! נזכרתי שאנחנו צריכים שטיח חדש לחדר האמבטיה של הבנות – והשטיח האדום קרץ לי מיד . כששילמתי עליו בקופה בעל המקום החמיא לי על בחירת הצבע – עניתי שזה עבור מפלצת והוא ואישתו פקחו מולי זוג עיניים נדהמות . מה שבטוח, בפעם הבאה שאכנס לקנות שם משהו, אני אהיה "הגיברת עם המפלצת" – הם לא ישכחו את זה כל כך מהר…
בקיצור, גורדון (נכון שהשם מתאים לו?) עשוי משליש של שטיח אדום לאמבטיה עם שערות מפליז ירוק וגפיים מבד. מי ידע כמה קשה לתפור כזה עובי…(אני! אני! אבל רק בדיעבד…)  אם הייתי יודעת כמה זה יהיה קשה אז… כנראה שעדיין הייתי עושה אותו בדיוק אותו הדבר . קצת קשה אז נשברים?
העיניים עשויות מכדורי לבד עם חרוז שטוח ויש לו שלוש כאלו, כראוי למפלצת. הפה עשוי מלבד טבעי עבה במיוחד וחשבתי שהוא יתן לו קצת חזות מפלצתית אבל זה נראה כאילו הוא זקוק דחוף לאורתודנט לישור השיניים .
{C51508A2-0E7F-440B-9E14-8A7D1A47D4D8}
 
והנה הוא בפרופיל:
{0B9EF1DE-50A8-45EC-B458-362F6AB929E3}
כראוי למפלצת אימתנית, יש לו קעקוע על היד:
{80960623-2453-4D1F-A422-F6B73E8DF262}
והנה תעודת הזהות שלו:
{CFCAF154-BAE5-46EE-99C7-D16C8E6869E3}
{E1D742FA-51B4-44ED-8DC8-B1D1155B1EA9}
אבל אני לא עצובה שהוא המשיך הלאה – כי אני קיבלתי במקומו שלישיה של מפלצות צבעוניות להפליא מאילאיל זיו!
כולן יכולות להיות קישוט לתיק (ואולי אפשר לקרוא להן מפלצתיק) והן מתוקות אחת אחת:
{723ED1FA-01EB-4EB7-9A0F-044C897C1703}
{82170341-4349-49A1-B118-07AC13C60626}
איכשהו היה ברור לי שאין סיכוי שאני אעשה מפלצת מפחידה – משהו אפל וגותי, עם מבט מופרע בעיניים. משום מה, אף אחת מהמפלצות בהחלפה הזו לא הפחידה – אולי כי כולן תפורות? יש במפלצת בד מן רכות כזו שחוסמת את האפשרות להפחיד… וחוץ מזה, כל מפלצת שעושה אילאיל לא יכולה להפחיד – מה יכול להפחיד עם כזה שילוב צבעים נהדר?
בינתיים פסח עבר חלף לו, בילינו עם המשפחה, עם חברים, עם הבית, עוד סוף שבוע אחד של חופש ואני כבר חולמת על החופש הבא (יום העצמאות, לא?) ואולי איזשהו צימר עם חברים – הכל עוד פתוח…
קרן.
להשאיר תגובה

