אפשר להירגע (בערך)

אתמול התקשרתי כל היום לחברת תעופה לברר מה קורה ולא ידעו איפה המזוודות.  בצהריים כבר לקחתי בחשבון שמכיוון שהיום אני טסה לאורלנדו אז יש מצב שהמזוודות תחפשנה אותי כבר שם או שישלחו לי כבר אותן לארץ. מה אפשר לעשות, הייתי חייבת לקנות לי בגדים. ולא סתם בגדים –  בגדים יצוגיים לכנס ל-4 ימים שונים כולל בגדים ליציאה בערב וגם לשני ערבים פחות פורמליים. ולא רק בגדים – צריך גם נעליים ואיפור…

בקיצור, עמדתי במשימה ואחרי 4 שעות יש לי מלתחה חדשה. בשעה 4 אחה"צ עדיין לא היה שינוי במצב המזוודות וכבר תכנני לקנות עוד מזוודה כדי שיהיה איך לסחוב את כל הקניות. תודו שרואים שהאביב כבר כאן – ויש לי נעליים מתאימות…

{E21FAD15-7500-4C4E-8DAF-C6C1AF6212D5}

ומה דעתכן על האאוטפיט החדש שלי?

{785AB678-07F4-44D8-9439-1EC6CF8EC034}

בינתיים נכנסתי לבארנס ונובל. קבלו תיקון – הגעתי לארץ החלומות. הסניף הספציפי הזה כלל 4 קומות עם בית קפה למעלה וכל כך הרבה דברים ששווה לקחת… הסתפקתי במועט (יחסית) ויצאתי עם ספרים ומגזינים שווים בהחלט (וגם כבדים!):

{B105BD51-31CC-4217-AA06-3307B2D99489}

החוברת בצד ימין היא בעצם אוסף של 30 דפים עם הדפסים של iron-on – פשוט מגהצים את התמונה על חולצה/תיק ויש הדפס!

{55EE9401-841C-46B8-9943-E4796D2C0FC6}

טיול באיזור הבדים בניו-יורק היה די מאכזב – המון המון בדים לבגדים – אלסטיים, מנצנצים ומשגעים – אבל לא בסגנון שלי… יש גם כותנה אבל לא משהו שאי אפשר מצוא בארץ ולא שווה לסחוב מפה. מה שכן, מצאתי את הסרטים האלו בורוד ואפור – אלו בעצם רצועות של אורגנזה שעליהן תפורים פרחים מאורגנזה – אני כבר מדמיינת איך זה יראה על מפתח הצוואר של איזושהי גופיה…

{47C6C681-394A-4AC8-979B-2BA6FEE7FEF3}

בשעה 6 אחה"צ נשמעה צפירת ההרגעה – המזוודות נמצאו והן בדרך לגיא. בחצות התאחדתי איתן בחזרה ונרגעתי סופית…

והנה עוד המלצה אחת – סיימתי את הערב עם גיא בהצגה "בילי אליוט" בברודווי. נכון שהכרטיסים יקרים (יותר ממאה דולר לכרטיס) אבל שווים כל גרוש (או יותר נכון שווים כל דולר). מחזמר מושקע, מוקפד, מצחיק וגם מרגש – אני נהניתי…. רק מילת אזהרה אחת – כל המחזמר הוא במבטא בריטי לא קל!

היום נשאר רק ביקור במייקלס וצריך כבר לזוז בצהרים לשדה התעופה לטיסה הבאה – תחזיקו לי אצבעות שהפעם המזוודות תגענה איתי! מה שבטוח, הפעם אני לוקחת קצת בגדים איתי בתיק היד – לכל מקרה שלא יהיה. בדיעבד דוקא הסתדר לא רע – גם קיבלתי את המזוודות, גם קניתי לעצמי בגדים וגם חברת התעופה תשלם לי קצת כדי לפצות על עוגמת הנפש (וכדי לכסות לפחות חלק מהקניות). סידור לא רע – אבל לא משהו שאני ממליצה באופן קבוע בגלל דפיקות הלב…

קרן.

כתיבת תגובה

