שלום, אני נוסעת…

אני מנסה קצת להשלים פערים כדי לא לשכוח אף אחד… העברתי סדנת טיפים וטריקים בתפירה בשבוע שעבר אצל נתנאלה – תמונות תוכלו לראות אצלה כאן.  מעבר לזה שהיתה קבוצה נהדרת ושאכלנו כמו שצריך (וגם קנינו כמו שצריך), קיבלתי מהמשתתפות אוסף מכובד של מתנות… שווה להיות מדריכה!

סירופ מייפל שהגיע כל הדרך מקנדה עם מירה (הצנצנת עכשיו כבר חצי ריקה כי הכנתי שלשום פנקייקים  לארוחת הערב – יאמממי!)

{AE2BB7FC-AAA0-4898-93EF-E656BC013E25}

פיית מרציפן עטפה את המתנה שלה כל כך יפה שלא פתחתי אותה עד שלא צילמתי:

{1D9A8AF5-C682-48E3-8664-571C05C28AC9}

ובתוך האריזה היו שני מחזיקי סירים טילדאיים להפליא:

{84712330-C2DD-4C47-814A-3BC110B07FD2}

וגם הכרטיס הנהדר הזה שלה:

{4122577E-3D61-4B9E-A9AF-3C393BC8568E}

הדס107 סרגה לי פרח ונתנה לי סבון ריחני נפלא תוצרת בית (והביאה גם את אחד האבטיחים הכי טעימים ומתוקים שאכלתי אי פעם!)

{87788F9D-81E7-4600-8E5A-BA3DFADC579B}

ויעל יניב (שאין משהו שהיא לא יודעת לעשות) סרגה לי סיכת פרח בטורקיז:

{2D3203AF-B57D-44AC-9171-15AF596FA5A6}

כנראה שהן הבינו שאני לא חוזרת לסרוג קרושה אי פעם בעשור הקרוב (הרמז לזה היה הפרח הסרוג שקניתי בשוק הפשפשים באמסטרדם – שווה לפזר רמזים בבלוג )

שרכי הביאה לי בד מודפס עם פרפר:

{EF5C189C-52C4-4292-95A7-C87D704922D0}

ומקופלת הכינה לי פנקס רשימות נשי ומקסים:

{94922252-8BC7-4AEC-9E16-EFE0BCBB2153}

שרון רותם חשבה על הנסיעה הממשמשת ובאה ותפרה לי תגית נסיעות:

{7BB18AA3-34D2-4672-A57C-64EF33E76ED5}

האמת היא שהתגית הזו כל כך יפה שאני מפחדת שמישהו פשוט יקח לי אותה מהמזוודה….

ולגבי הכותרת של הפוסט, כן, אני נוסעת, אבל אני כן רוצה שתחכו לי!

מחר אני מתחילה את המסע שלי מסביב לעולם… טיסה לניו-יורק עם החלפת מטוס באמסטרדם, בקושי יומיים בניו-יורק עם גיא, משם טיסה לאורלנדו לכנס שאני מרצה בו, ארבעה וחצי ימים באורלנדו, משם טיסה לרומא עם החלפת מטוס בניו-יורק, משם 3 רכבות לנאפולי לכנס יצירה, סוף שבוע יצירה (עם עוד 10 בנות מהארץ – אנחנו מעצמת סקראפ!) ומשם שלוש רכבות בחזרה לרומא וטיסה לארץ עם נחיתה בבוקר של ליל הסדר. רק להגיד את כל זה מעייף אותי… הכל נראה כל כך מסודר על הנייר, אבל תחזיקו לי אצבעות שלא יהיו לי כל מיני הפתעות לא רצויות בדרך.

לשם שינוי לא שלחתי לגיא אף חבילה מראש. כלום כלום כלום! מה זה אומר? שיש לי הכל? ממש לא. שמיציתי את התחביבים הנוכחיים ואני מחפשת חדשים? גם ממש לא! זה רק אומר שאני חסרת סבלנות וחלשה בדחיית סיפוקים. מכיוון שיש לי את כל הכלים הכבדים והרציניים (מכונת תפירה, קאטלבאג וכו') אז אני פשוט קונה בארץ או מזמינה ומשלמת משלוח על השאר מחו"ל בלי נקיפות מצפון – העיקר שיגיע מהר! זה לא אומר שאני לא אקנה שום דבר (כאילו דא! ניו יורק!) אבל אולי בגלל שיש לי בקושי יום וחצי אז זה יצמצם את קצב מילוי המזוודות… מה שכן, אני נוחתת שם ביום חמישי בשעה שלוש בצהריים – יש מספיק זמן לגיחה למייקלס עוד באותו היום! הפעם אני גם מקווה לא להגיע למצב של overweight – כי אם אמלא את המזוודות בניו-יורק, אצטרך לסחוב אותן איתי לאורלנדו, להשאיר אותן בשמירת חפצים ברומא ולאסוף אותן בחזרה לארץ – אין לי כוח לשלם עליהן גם תוספת…

מזג האויר מסתדר לי נהדר – גיא טוען שאני מביאה איתי את השמש אליו כי אמור להיות 16-17 מעלות (טפו טפו טפו) בסוף השבוע בניו-יורק (לפני שבוע היה שם 3 מעלות!). אף פעם לא הייתי בניו-יורק במזג אויר כזה – תמיד הנסיעות שלי הן בפברואר או דצמבר כשהכל מכוסה שלג והטמפרטורה משחקת לה סביב האפס. באורלנדו יש מעל 23 מעלות (אבל רוב הזמן אני אבלה בתוך אולם הכנסים) ובאיטליה יש שוב 16 מעלות. כבר אמרתי שמתחילים כבר להרגיש את האביב?

קצת הזנחתי את הפורומים והבלוגים הקבועים שאני קוראת – פשוט הזמן בורח לי והייתי חייבת להשלים הכל לפני הנסיעה. ישבתי במשך שני ערבים שלמים רק כדי להכין את כל הדברים לסדנאות באיטליה. מחכות לי 10 סדנאות בנאפולי – ולכל אחת יש רשימת חומרים וכלים נפרדים ופירוט מדוייק של התמונות שצריך – כמות, גודל, צבע ואפילו נושא. נשאר רק לארוז את המזוודה ולקחת עוד אחת ריקה לדרך.

אגב סדנאות, הנה עוד שתיים בדרך – ואפילו יש תאריכים!

סדנת יומן מסע נוספת ביום שישי ה-9 לאפריל בשעה 9:00 בבוקר – בסדנא נעבוד עם קיט זהה לכל המשתתפות כדי ליצור את האלבום הזה:

{BC8B80C6-44B3-4860-8322-6E7B74307A44}

{B217A2A9-55A8-4EFB-BFE0-92F5DACEA430}

וסדנת יומן אישי ב-8 לאפריל ביום חמישי בשעה 9:30 בבוקר – בסדנא תוכלו לבחור בעצמכן את הדפים והקישוטים, אבל עדיין תהיה הנחיה שלי ליצירת דפים ספציפיים.

{4A4DA9BC-D0F2-405D-BDBF-B0DB8F6BC01A}

{35BBA85D-9966-4A8E-908D-4E3347C46202}

(הנה קישור ליומן כזה שהכנתי מתנה לנתנאלה). אגב, היו בנות שלקחו את היומן הזה לכיוונים אחרים לגמרי – יומן הריון, יומן בת-מצווה ואפילו יומן לתינוק.

שתי הסדנאות מתקיימות בגני-תקוה (בין קרית-אונו לפתח-תקוה), כל סדנא תהיה באורך של 4.5 שעות ותעלה 200 שקלים למשתתפת. ההרשמה במייל בלבד kparparim@gmail.com.

מתוכננות עוד שתי סדנאות אחרות בהמשך בחודש אפריל – תנו לי רק קצת זמן לנשום…

לא נראה לי שתהיה בעיה של אינטרנט בניו-יורק ואורלנדו (למרות שבטח לא מעניין אותכם לקבל עדכונים מכנס היי-טק, נכון?) אבל אין לי מושג מה יהיה המצב באיטליה. האמת? אין לי מושג גם מה יהיה מצב הצבירה שלי! אני מבטיחה לנסות להשתדל לעדכן בקצב ראוי – אבל אל תתפסו אותי במילה…

להתראות!

קרן.

להשאיר תגובה

