טיפים

בפורום עיצוב אלבומים וכרטיסים בתפוז יש פרוייקט שנקרא "אדומת השבוע" – בכל שבוע נבחרת  יוצרת כלשהי (ואז השם שלה מופיע באדום במשך השבוע כולו) ועונה לשאלות, מעלה טיפים וסדנא מצולמת. השבוע זה תורי … ואני אעלה גם בבלוג את אותם דברים שאני מעלה בפורום.
רוב הטיפים שלי השבוע הם בנושא אותיות – אני מאוד אוהבת אותיות – ובתור אנגלופילית, אותיות באנגלית עושות לי את זה (למרות שרוב הטיפים נכונים גם לאותיות בעברית) . זה לא שאני לא אוהבת עברית (כי אני תולעת ספרים גם בעברית), פשוט יותר קל לי למצוא כותרת באנגלית…
הטיפ היומי שלי היום הוא לגבי אחד מהמוצרים שאני הכי אוהבת – האותיות הנדבקות של American Craft. להבדיל מ-Ula7, הסוג שאני הכי אוהבת הם אותיות הספוג – העובי שלהם נותן מימד נוסף של גובה לדף השטוח והן בכלל משדרגות גם את הפרוייקט הכי פשוט.
 200555_1706
החסרון היחידי שלהן הוא שהן מוגבלות – בכל סט יש את האלפבית רק פעם אחת (או מקסימום תוספות של אותיות נפוצות) אבל גם הן נגמרות מתישהו…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הטיפ שלי הוא ליצור אותיות כאלו לבד בעזרת סול (כן, כן, החומר הזה שילדים עושים ממנו עבודות) ותבניות אותיות של מכשירי החיתוך (Cuttlebug/Sizzix). התוצאה יוצאת יפה, נקיה ומשדרגת בדיוק כמו המקור – אבל בהרבה פחות כסף ובלי הגבלה…
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואם אין לכם סט – בטח יש לכם חבר/חברה שיש להם – ואז תוכלו להכין לכם צידה לדרך…
ואולי אפשר לבחור פונט יותר עליז?
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומי אמר שאפשר רק אותיות? כל תבנית חיתוך תצליח – הנה לדוגמא שדרוג עם סלסולים – הסלסול הלבן עשוי מסול…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אז נכון שסול הוא חומר שלא משוייך אוטומטית לאלבומים אלא דוקא לעבודות עם ילדים – אבל אפשר לעשות ממנו הרבה בעלות אפסית…
הטיפ הנוסף לתבניות חיתוך של אותיות הוא תבניות של Cuttllekids – אלו תבניות חיתוך של אותיות (יש ב-2 או 3 פונטים) שעולים כ-15$ לכל הסט! להבדיל מסטים של הקאטלבג שעולים כ-70-80$ לסט מלא…
הקאטלבג חותך איתן בלי בעיה – סט נהדר במחיר נפלא – אלו התבניות הלבנות במרכז:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
להתראות מחר…
קרן.
להשאיר תגובה

