ינשופים פלוס

ינשופים הם טרנד די היסטרי בשנים האחרונות – רואים אותם על כוסות וצלחות, הדפסי בדים וכמובן גם נייר. לא פלא שהצטרפתי בצ`יק ברגע שהעלו את הרעיון לעשות החלפת ינשופים בקומונה של פרידה ונומה בתפוז. הינשוף שאני הכי זוכרת הוא הינשוף מסִיפּוּרִימְפּוׁ- מן בובה שהיתה הפתיח לפינה שבה סיפרו סיפור כלשהו. הוא הצטייר לי תמיד כמו סבא טוב לב שמספר סיפורים לילדים. לכל מי שעוד זוכר וגם למי שלא שמע עליו אף פעם, הנה גם ההזדמנות לראות איך נראתה ציפי שביט עם קוקיות לפני 30 שנה…
הכותרת של הפוסט הזה היא "ינשופים פלוס". טוב, ינשופים זה החלפת הינשופים ששלחתי בקומונה של פרידה ונומה בתפוז, אבל מה זה הפלוס? הפלוס זה הינשופים שקיבלתי בהחלפה. אני אתחיל דוקא מהפלוס… קיבלתי את ההחלפה מ-hila696 – היא יודעת לסרוג ברמה אחרת לגמרי – תראו את הינשופה הזאת:
200555_1672
פשוט לשבת ולבהות בה ולא להבין איך עושים דבר כזה (אני יודעת לסרוג בשתי מסרגות עוד מהתיכון, אבל עכשיו אני מחכה לסדנת סריגה במסרגה אחת… הילה, זה רמז לא דק במיוחד ).
לינשופה צורפה גם כרית סיכות עם בד ינשופי וינשופון קטן בפינה:
200555_1682
ואם כל זה לא מספיק, תראו את שלישיית הינשופים שצורפה – אחת לכל אחת מהבנות שלי:
200555_1683
 נו? נכון שהיא אלופה ?
ועכשיו לינשופים שאני שלחתי… זה התחיל בצמד חמד הזה:
200555_1674
הם עשויים משאריות של פליז שנשארו לי מתחפושות פורים (על התחפושות עוד יגיע פוסט נפרד) וממולאים באקרילן למילוי.
זוכרים את בד הינשופים המדהים שהבאתי מהנסיעה לארה"ב? הנה השימוש הראשון שלו – נרתיק ינשופים…
200555_1675
הכפתור באמצע הוא כפתור מתכת בציפוי אותו הבד (את הערכה ליצירת כפתורי בד קניתי אצל נתנאלה). היופי הוא שאפשר ליצור כפתורים תואמים לכל בד שרוצים…
ולסיום, הכנתי קופסת ינשופים:
200555_1677
200555_1676
זוהי קופסת מתכת שטוחה של מקס ברנר שהיו בה פעם שוקולדים טעימים בטירוף.  אפילו האותיות HOO (זו לא שגיאת כתיב – זה הקול שעושה הינשוף ) על מכסה הקופסא הן מגנטים…
200555_1678
אלו חלוקי זכוכית (נאגטים) שהדבקתי אליהם נייר מדוגם עם דבק Diamond glaze (אני כבר מחכה לבקבוק נוסף שצריך להגיע לארטישוק…) ומאחורה מגנטים עגולים. הדף הוא מסדרת Owl Pals של Sassafras Las שקניתי גם אצל נתנאלה.
בברכת HOO גם לכם ושבוע משמח במיוחד,
קרן.
כתיבת תגובה

