תן וקח

בזמן האחרון אני די שקועה בהחלפות ומתנות. זה קצת מצחיק כי חזרתי רק לפני שבועיים וכבר הרשימה מתמלאת מחדש כאילו לא הייתי בחו"ל. הייתם חושבים שבן אדם ריאלי כמוני היה מסתכל על הרשימה ואומר לעצמו "נראה לי שיש יותר מדי. אולי נוריד חלק מהדברים כדי שלא יהיה עמוס?" אבל לאאאאאא, אני מוסיפה לרשימה כאילו אין מחר ואז מקטרת שאין לי זמן ואני לא ישנה מספיק. נו טוב, אם פולניה לא מקטרת אז כנראה שמשהו לא בסדר איתה…
קיבלתי השבוע את הפינוק החורפי שלי מאילרי! עשיתי לה חיים קשים – ביקשתי שלא ישלחו לי דברים שקשורים לתפירה או לתיקים, בלי תכשיטים, נצנצים או צבעים מטאליים ורמזתי שסריגה זה בהחלט אפשרי… ולשמחתי היא בהחלט עמדה באתגר בכבוד! הנה מה שהיא שלחה לי – אלו התמונות שהיא צילמה – הדברים מפוזרים בבית בין הבנות (ולי חבשה את הכובע היום לגן) ויקח לי זמן לחפש את הכל לצילום  משותף…
דבר ראשון, צעיף יפיפה ומחממי ידיים:
200555_1606
200555_1607
דבר שני, גרביים בית סרוגות:
200555_1608
דבר שלישי, שלושה כובעים משגעים לשלושת הבנות:
200555_1609
ודבר רביעי, שוקולדים  טעימים (שאין סיכוי לצלם אותם כי הם נטרפו ממזמן) וכרטיס…
200555_1610
והנה גם תמונה של לי עם הכובע שלה:
200555_1611
ולכל מי שתהה למה רוב התמונות בבלוג הן של לי, זה בעיקר בגלל שאור לא אוהבת להצטלם, מאי לא עוצרת לרגע ורוב התמונות שלה מטושטשות ורק לי מתמסרת למצלמה…
אילרי, תודה רבה על ההשקעה והנתינה – בהחלט התפנקתי בפינוק החורפי!
במסגרת הסדר שעשיתי כששמתי את כל הקניות מחו"ל במקום (החדר שלי הוא כמו חור שחור – לא משנה כמה דברים מכניסים לתוכו והכל נבלע ) וגיליתי ששכחתי להעלות תמונה של כרטיס שקיבלתי מ-inbaleg בסדנת הכריות – נכון שהוא מקסים?
200555_1613
בסדנת התיק היפני שהעברתי לבנות הקומונה של פרידה ונומה ביום ראשון, קיבלתי את שתי המתנות האלו:
תגית עם מבחנה ובה סוכריות סטיקלס (הכי טעימות שיש!) מ-Ula7:
200555_1614
ושלושה (!) תליוני ינשופים שאילאיל זיו עשתה לבנות שלי:
200555_1615
וכמובן גם מתנה מקורית עבור ההדרכה – אדנית ענקית מלאה בצמחי תבלין ריחניים – מתאים בדיוק למזג האויר החורפי בסוף השבוע!
200555_1616
עד כאן מה שקיבלתי – והנה מה שנתתי…
הייתי היום בבוקר בסדנא בהדרכתה של אילאיל זיו במסגרת הקומונה של פרידה ונומה להכנת בובות יפניות  מפימו (כמו אלו שהיא נתנה לי). בזמן האחרון אנחנו נמצאים בשוונג של סדנאות בקומונה וכל אחת יותר טובה מהשניה! בחוץ ירד גשם ואנחנו התפנקנו בתוך הבית  של Ofram עם אוכל טעיםםםם, חברה נהדרת ויצירה כמובן…
למדריכה ולמארחת עשיתי את הבובות האלו כמתנה:
200555_1617
שתיהן עשויות מבד סריג חום, הימנית עם פלנל תכלת ולב לבד אדום והשמאלית עם פליז ורוד בהיר ולב פליז ורוד כהה. לשתיהן הפנים עשויות מלֶבֶד והאף רקום. את הגיזרה פשוט ציירתי כי ידעתי איזו צורה אני רוצה (למרות שבדיעבד, אולי היה כדאי לעשות להן אוזניים קצת יותר ארוכות).
200555_1618
200555_1619
אין לי עדיין שם בשבילם – יש לכם הצעות?
ארזתי אותם בשקיות שתפרתי מלֶבֶד לבן פשוט:
200555_1620
200555_1621 200555_1622
והנה היפניות שלי  (יצאו קצת מאיימות לטעמי – לא כדאי להסתבך איתן!) – אני צריכה ללמוד איך מציירים תווי פנים ויפה שעה אחת קודם!
200555_1623
לקח לי 4 שעות לעשות אותן – בעיקר בגלל שצריך לאפות את הפימו בין שלב לשלב  – ועכשיו אני מעריכה את הבובות שאילאיל עשתה לי עוד יותר! נראה לי שאת היפניות החדשות אני אסכים לתת לבנות – כי את אלו שאילאיל עשתה לי אני לא נותנת לאף אחד…
עד כאן העדכונים להפעם (אני מרגישה כמו כתב מדווח).. אוטוטו אני קונה מדפסת תמונות חדשה (Canon Pixma IP4600) ואז אני מקווה שאני חוזרת שוב לנייר – יש לי פיגור באלבומים והמון המון דפים מהנסיעה שצריכים לנצל!
שבוע גשום ורגוע…
קרן.
כתיבת תגובה

