דפים ישנים

מה עוד חסר לי? מדפסת תמונות. המדפסת הקודמת שהיתה לי התקלקלה עוד לפני הנסיעה והתיקון יעלה יותר ממה שהיא שווה (או כמו שהמתקן אמר לי – הדיו שבתוך המדפסת שווה כמעט כמו המדפסת עצמה ) אז אני צריכה לקנות אחת חדשה – וכנראה מאותה סדרה כדי לפחות לנצל את הדיו שנשאר. די התרגלתי לפינוק של הדפסת תמונות לאלבומים בבית באיכות נהדרת בלי לתכנן מראש כל דף כדי לשלוח להדפסה בחנות. זו גם הסיבה שלא עשיתי אלבומים בזמן האחרון כי לא היה לי איך להדפיס .
מה שכן, הספקתי לעשות סדר בתמונות וגיליתי שני דפים באלבום שאני מאוד גאה בהם (למרות שהם כבר ממזמן) אבל אף פעם לא העליתי לבלוג – אז הנה ההזדמנות…
הדף הראשון הוא על מאי כשהיתה בת שנה – רוכבת על האופניים בגאון ובקושי מגיעה לרגליות. הכיתוב הוא באנגלית כי פעם היתה לי איזו הזיה על שליחת הדף למגזין – מיותר לציין שלא עשיתי את זה אף פעם (וכנראה גם לא אעשה).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זו היתה הזדמנות נהדרת להשתמש בכל הבראדים שאף פעם לא חשבתי שאשתמש בהם כי הם קיטשיים מדי.
הדף השני הוא מאותה שנה (2007) והוא מייצג את הבלאגן שלנו – כל אוסף הצעצועים שמשתלט בבית על כל חלקה טובה. היום הבובות וצעצועי הלול פינו את מקומם לקלפים של טאקי או בינגו של דורה, אבל הרעיון לא השתנה.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הצבעים של הדף תמיד מזכירים לי את כריסטמס…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לדף הזה יש שתי כותרות – המילה  PLAY היא חותמת עם בראדים ענקיים של סוגריים וסרט שקשור בין שני ניטים. הכותרת השניה – Toy Story עשויה ממדבקות אותיות שחורות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
השתמשתי פה בחומרים קצת פחות קונבנציונליים לאלבום – חלוק זכוכית (נאגטס), תוית של בגד משילב (והתעלמתי מנושא החומציות באלבומים), לוחיות מתכת וחרוזי אותיות.
קיבלתי היום פתק מהדואר לבוא לקחת חבילה – אני מאוד מקווה שזה הפינוק החורפי שלי (או אולי החלפת הינשופים?)… מאוד סקרנית לדעת מי שולחת לי ומה נשלח… לא יודעת אם אספיק לקחת את החבילה מחר אבל מחרתיים בטוח!
ולכל מי שדאג, המוזה חזרה! עכשיו חזרה גם הדילמה הרגילה – מה יותר חשוב – יצירה או שינה?
קרן.
להשאיר תגובה

