משהו חסר לי

אולי זו מוזה? לא יודעת, אבל ניסיתי לעשות משהו וינטאג`י שלשום – הוצאתי את כל החומרים, החתמתי בדים, תפרתי, רקמתי ויצא לי משהו שלא יודעת אם הוא ראוי לתואר "וינטאג`"…
200555_1594
זו אמורה להיות כרית ריחנית לארון (או יותר נכון חלק מסט כריות ריחניות) אבל אחרי שקלטתי כמה זמן לוקח לי לעשות ולחשוב על כל אחת, נראה לי שאחפש אופציות אחרות… חשבתי שתהיה לי שבת יצירתית ופוריה אבל משום מה יותר קרץ לי לשבת בחצר עם ספר טוב  ולקרוא, ולנמנם, ושוב לקרוא, ושוב לנמנם…
קיבלתי השבוע את הגליון החודשי של Homespun האוסטרלי ויש שם החודש נציגות מכובדת מישראל – אחת הכתבות היא על זוג יוצרות ירושלמיות מ-Alfa Studio שאפילו נותנות הוראות ליצירת חילזון ישראלי לתפארת! כל הכבוד עדה וליה!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
עדכון אחרון – תודה ל-tzik שהראתה לי שלא צריך לנסוע עד בוסטון כדי למצוא מציאות – גם בארץ יש חנויות מיוחדות שתופרות תיקים לפי בחירה – למשל yanga bags בתל אביב – את סבון המתכת להסרת ריחות מהידיים יש בארץ מתוצרת סולתם ואמא שלה אומרת שאפשר להשתמש במצקת לאותה תוצאה – כל יום לומדים משהו חדש…
מחכה לי שבוע עמוס (כמו שאני תמיד אומרת בזמן האחרון) – אמנם כבר עשיתי שתי מתנות יום הולדת אבל יש עוד אחת וגם שתי החלפות לחשוב עליהן (למרות שיש לי כבר רעיון להחלפת הינשופים ורק צריך לממש אותו).
מחר אני מעבירה סדנא בהתנדבות בקומונה של פרידה ונומה לתפירת תיק קשר יפני (כמו זה) וביום שישי אני משתתפת בסדנת בובות פימו יפניות (כמו אלו שקיבלתי מאילאיל) בהנחייתה של אילאיל באותה הקומונה. ביום שלישי יש לנו כרטיסים להצגה ובין לבין צריך גם קצת לחיות, לא? אגב הצגות, ההצגה האחרונה שראינו היתה "חתונה מושלמת" של תיאטרון הבימה – עם נתי רביץ, יובל סגל וריקי בליך. זו קומדיית מצבים מטורפת ומתוזמנת עד חלקיק השניה – ואנחנו צחקנו עד שהיו לנו דמעות בעיניים. בכלל, אני תמיד מעדיפה ללכת לקומדיות בתיאטרון או בקולנוע (קומדיה רומנטית זה עוד יותר טוב) כי נראה לי שלא חסר לנו דרמות בחיים האמיתיים.
מה עוד? יש לי רעיונות לסדנאות אבל משום מה אני לא סגורה לגביהן – כנראה שהן צריכות להתבשל עוד קצת… כנראה סדנת חצאיות וסדנת מיני אלבום – חכו להתפתחויות…
שבוע רגוע,
קרן.
אוף, יצא לי פוסט לקוני כמו דו"ח ספר. כנראה חסר לי משהו נוסף – אולי חוש הומור?
להשאיר תגובה

