אני ואובמה

כשעזבתי את המלון ביקשתי עזרה בסחיבת המזוודות למונית. בעודי במעלית יחד עם עובד המלון, נכנס זוג אמריקאים וחיכה יחד איתנו. האישה הסתכלה עלי ועל אוסף המזוודות (שתי מזוודות גדולות, עוד טרולי קטן ותיק גב מלא) ואמרה (באנגלית כמובן) – זה די הרבה מטען לאישה אחת קטנה… התשובה שלי מאוד שיעשעה את כלל הנוכחים – עניתי שזו פשוט תרומתי האישית לעידוד הכלכלה האמריקאית. כן, אני ואובמה היינו באותו צד השבוע
לא אלאה אותכם בטיסה הנוראית שהיתה לי הביתה – לאו דוקא בגלל חברת התעופה אלא דוקא בגלל ההרגשה הפיזית שלי – הרגשתי שאני עומדת להתפרק ולהתעלף בחלק הראשון ובחלק השני פשוט הייתי אחוזת בחילה… הטיסות דוקא היו שקטות ורגועות, אבל כנראה שהגוף שלי התמרד סוף סוף לאחר כל המסע. בקיצור, אין כמו בבית.
לאחר קבלת פנים נרגשת מהבנות וטקס פתיחת המזוודות, ככה נראה הסלון שלנו אחה"צ:
200555_1560
זו היתה גם התמונה שארז ראה כשהוא חזר הביתה…
אחרי שההתרגשות שככה, ארוחת ערב ומקלחות והבית שוב שקט ועכשיו צריך למצוא מקום לכל הדברים. הנה תמונות של כל מה שלא צילמתי בטיול – בעיקר דברים שהזמנתי מראש וחיכו לי אצל גיא. החותמות הן של Provo Craft, הן מכילות את כל ה-ABC בשני פונטים וניתן ליצור איתן כל מילה שרוצים.
200555_1553
בסט היפני התאהבתי מאז שקיבלתי את הבובות היפניות מפימו מאילאיל. ומי יכול לומר לא לסט של פיות? בטח שלא אני…
200555_1554
החותמות של הריבועים ממש משגעים – מצאתי אותן ב-sale ולא יכולתי להחליט איזה סט יותר יפה.
200555_1555
סלסולים תמיד באופנה – ועכשיו יותר מתמיד…
200555_1556
קניתי גם הרבה קארדסטוק – בעיקר של bazzil וגם קצת דפים וצורות צ`יפבורד:
200555_1558
ואלו הדפים המהממים של  Scenic Route:
200555_1559
וכמובן הערימה הענקית הזו של ספרים ומגזינים שרק מחכה לזמן פנוי:
200555_1557
ולסיום, הכוכבת של המסע – המצלמה הורודה שלי  . קניתי אותה במבצע ב-B&H ב-110$ והוספתי לה חצובה כדי שאוכל לצלם סדנאות בצורה נוחה יותר. כשהמוכר הראה לי כל מיני מצלמות ואופציות, כל פעם שאלתי אותו אם יש את הדגם גם בצבע ורוד. אחרי הפעם החמישית או השישית הוא נכנע ואמר לי – הבנתי, את רוצה מצלמה ורודה. עכשיו בוא נראה אילו תכונות את מחפשת במצלמה הורודה שלך .
200555_1561
זהו. אני בבית. הטיול הגדול כבר מאחורי וחוזרים לשגרה היומיומית. מחרתיים בחירות (או בעצם זה כבר מחר), יש לי החלפת ינשופים לסיים, עוד 3 מתנות יום הולדת שאני צריכה לעשות החודש, החלפה חדשה בפורום טכסטיל בתפוז בנושא "מטבח" ובטח עוד כל מיני דברים בלתי צפויים שיצוצו במשך הזמן. פורים כבר מתקרב וצריך לסכם את עניין התחפושות, להתחיל לעבוד על האתגר הבא של Mixim (ששש… זה עוד סוד) שכחתי משהו? אה, יש לי רעיון לשתי סדנאות מעשיות – פרטים בהמשך השבוע…
מחר או מחרתיים אעלה כנראה סדנא מצולמת חדשה  – כתבתי אותה כבר לפני שטסתי אבל לא הספקתי להעלות את התמונות, אז סבלנות…
וסתם בנימה אופטימית – טוב להיות בארץ. לא משנה כמה זה נדוש, ברגע שהמטוס נוגע באדמה בישראל, העיניים שלי דומעות (וזו לא אלרגיה!).
לילה טוב,
קרן.
להשאיר תגובה

