על המזוודות

אני סוגרת קצוות אחרונים לקראת הנסיעה – קודם כל חייבת תמונות מסדנת הכריות שהעברתי אצלי ביום שישי:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

סוגרת

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

קצוות

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

בשבת היינו באגף הנוער במוזיאון הארץ בירושליים לתערוכה שנקראת "עשויים להפליא". מי שחשב שאני משקיעה בפרטים הקטנים, מוזמן ללכת לתערוכה ולהתעלף… קחו לדוגמא את הרצפה הזו שעשויה מזכוכית – מי שמסתכל מקרוב יכול לראות שאת כל הרצפה הזו נושאים אלפי דמויות קטנטנות של אנשים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

בכניסה ניתן לקחת זכוכיות מגדלת ולחקור את כל הנפלאות שיש בתערוכה. התערוכה משתרעת על פני שטח לא גדול במיוחד שמסיימים אותו תוך חצי שעה, אבל בקומה למטה יש תערוכה של מסמכים מעניינים מההסטוריה של מדינת ישראל וגם תערוכת צעצועים מאז קום המדינה – פשוט נוסטלגיה…

טיפ: התערוכה לא גדולה (3 אולמות לא גדולים במיוחד). אם אתם מתכננים להגיע בשבת, השתדלו להיכנס למוזיאון לפני השעה 12:00 – כשאנחנו ירדנו מקומת התערוכה, עמדו סדרנים שוויסתו את תנועת האנשים שנכנסים לתערוכה לפי כמות היוצאים מהאולם וגם עומס האנשים בתערוכה עצמה הקשה על ההתבוננות במוצגים. אם לא בא לכם לחכות בתור, תשתדלו להגיע יותר מוקדם. אגב, בשלישי ושבת ילדים מתחת לגיל 17 נכנסים בחינם…

ביום ראשון הייתי בסדנא בקונונה של פרידה ונומה בתפוז בהדרכתה של יעל רון המופלאה – ועשיתי את התיק המשגע הזה:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הרצועות שלו עשויות מעור רך, יש לו מילוי כותנה, בטנה מפשתן והוא גדול וקל ומתאים בדיוק לכל הקניות שלי… הבדים הם שילוב של Amy Butler ושל Joel Dewberry.

ולבסוף, אני טסה מחרתיים לארה"ב לעבודה וגם לפנאי (מישהו אמר קניות?). יש לי רשימת מקומות מתוכננים – כמעט כולם קשורים לעיצוב ויצירה (איך לא?) וחלקם סתם לפינוק…

יש לי סוף שבוע בניו-יורק אצל גיא ועוד יום פנוי בבוסטון לפני הכנס והמון המון תכנונים:

  • Portrait Bug – חנות הסקראפ החדשה במנהטן – גם אם לא אקנה שום דבר (נראה לכם?), לפחות אוכל לומר שהייתי בחנות סקראפ! (כן, אני יודעת שהייתי כבר ב-Joann, אבל זה לא ממש חנות רק לסקראפ…)
  • Purl Soho – בדים מדהימים שדורשים ליטוף (זה לא שחיסלתי את הבדים שקניתי מהם בשנה שעברה – פשוט אני עדיין מלטפת אותם…)
  • Kinokuniya – אני מתכוונת לבלות כמה שעות טובות בין כל מדפי ספרי היצירה היפניים וכמובן לצאת עם שלל…
  • Michaels ו-AC Moore  לקצת חומרי יצירה (איך לא?)
  • M&J Trimming – המֵכַּה של הכפתורים והסרטים
  • Target – אתם מאמינים שאחרי כל הפעמים שהייתי בארה"ב, אף פעם עוד לא הייתי שם? הפעם מבטיחה להיות ולראות אם יש להם ספלים של ינשופים…
  • B&H כי הבטחתי לעצמי מצלמה קלה יותר לנשיאה בתיק לתיעוד עצמי – האמת היא שדי נשברתי מפרוייקט ה-365 אבל מצא חן בעיני לתעד את הרגעים הקטנים בספונטניות.
  • Barnes & Noble – מדף המגזינים שלהם כמובן…

וכמובן בל נשכח את כל שאר חנויות הבדים ברובע האביזרים במנהטן

דוקא ב-Joann לא נראה לי שאהיה הפעם – פשוט לנסוע לסטטן איילנד זה שעה לכל כיוון באוטו ושאר החנויות קרובות יותר (מה גם שהזמנתי מראש את כל מה שהייתי צריכה).

וזה בלי שהזכרתי קצת בגדים ונעליים ומתנות לילדות מכל מה שיהיה באיזור (כי איך אפשר לחזור עם דברים רק בשבילי?) וכמובן לקנות גם מזוודה נוספת

וכל זה ביומיים וחצי…

ומה עם קצת תרבות? בפעם שעברה ראיתי את התערוכה של חברת PIXAR (אלו שעשו את סרטי האנימציה של "נמו", "מפלצות בע"מ" ו"צעצוע של סיפור") ב-MOMA – היה מאלף ומחכים ובעיקר מעניין! הפעם יש ב-MOMA (Museum of Modern Art)תערוכה מדהימה של אומן מולטימדיה שוויצרי בשם Pipilotti Rist – אני מאוד אוהבת תערוכות חווייתיות כי לטעמי זה משתף המון חושים חוץ מחוש הראיה ונחקק יותר זמן בזכרון. מקווה שרק יהיה לי זמן וכוח…

למזלי יש לי עוד יום פנוי בבוסטון ואני מחפשת גם שם מקומות שווים – למישהו יש המלצות?

מי שמכירה עוד מקומות מוזמנת לשלוח לי מסר או להגיב – תמיד כיף למצוא מקומות חדשים!

כמו כל אמא, אני נוסעת עם רגשות אשמה מלווים בעונג – חופש רק לי ועבודה כפולה לבעלי (למרות שזה מתהפך כשהוא נוסע). כטוב ליבו של מרפי (כן, ההוא מחוק מרפי – הוא לקוח קבוע אצלינו במשפחה), גם הפעם מישהי מהבנות חולה כשאחד ההורים נוסע – מה שרק מוסיף לתערובת…
אני נוסעת עם הלפטופ (מה לעשות,זו נסיעת עבודה סך הכל) – אמנם לא אהיה מחוברת באופן שוטף אבל אציץ מדי פעם לראות מה קורה ומבטיחה לשלוח גם כמה פוסטים משם (מי שמכירה אותי יודעת שיש לי כבר כמה פוסטים כתובים שרק מחכים להזדמנות)…

קרן.

נ.ב. פתאום שמתי לב שעברתי את 200,000 הכניסות לבלוג. איך זה קרה? רק בזכותכם – תודה רבה רבה!!!

כתיבת תגובה

