פינוק חורפי

רגע לפני שאני טסה, הספקתי להשתתף במשחק פינוק חורפי ב-YNET ולמזלי עלה בגורלי לשלוח את הפינוק שלי לחיפושולי. מחקר מעמיק העלה את העובדה שיש לה בן קטן, עוד אחד בדרך וגם כלב. שאלות חטטניות העלו גם את העובדה שהיא מתה על ילדים ואוהבת בעיקר כחול וחום… כל מה שנותר זה לחשוב מהר מהר ולעשות עוד יותר מהר כדי להספיק לסיים ולשלוח לפני שאני טסה…
הפעם הפינוק שלי על טהרת התפירה – לא לדאוג, ממש לא נמאס לי מנייר (בדיוק קניתי שלושה קיטים של Sassafras Las מנתנאלה כי לא עמדתי בפיתוי), אבל גיליתי שיותר מהר לוקח לי לתפור מאשר לעשות מיני-אלבום .
אז הנה הפינוקים שלי למשחק:
שמיכת טלאים לתינוק בצבעי כחול/אדום:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
עם בטנה מפליז כחול כהה וסרט אלכסון אדום מנוקד:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סט של צעיף עם כיסים וכובע תואם לילדון חמוד:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וקלוז-אפ על האפליקציה של הדינוזאור:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ולסיום, מרבץ לכלב – גם לו צריך להיות חם בחורף, לא? (הוראות ניתן למצוא פה).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ולא נשכח כמובן גם כרטיס:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מצטערת על איכות התמונות הפעם – הן צולמו בשתיים לפנות בוקר ברגע האחרון לפני שארזתי הכל בלחץ מטורף של זמן ועשייה. כבר לא היה לי כוח להחזיק את המצלמה ישר…
אז חיפושולי היקרה, מקווה שקלעתי לטעמך ומאחלת לך חורף חם ומפנק!
קרן.
להשאיר תגובה

