פגישה, חצי פגישה…

יש לי הפעם פוסט ארוך מלא חוויות ותמונות, מזהירה אותכם מראש!
חזרתי לפני 4 שעות ממפגש נוסף בקומונה של פרידה ונומה – נראה כאילו לא משנה כמה זמן נשב ונקשקש, תמיד יש עוד דברים ונושאים שלא הספקתי לדבר עליהם ובנות שלא הספקתי לדבר איתן. 5 שעות כנראה לא מספיקות
חוץ מהמכירות, האוכל והחברה הנהדרת, שיחקנו גם בהחלפת המשאלות – כל אחת שרצתה להשתתף העלתה רשימה של 3 משאלות של עבודות שהיתה רוצה לקבל. במקביל, היא גם שלחה מסר למארגנת אילו עבודות היא מוכנה לעשות ועבור מי. למארגנת נותר רק לזווג זיווגים ולקוות לטוב. אני חייבת לומר שההחלפה היתה מוצלחת מעל ומעבר למצופה (לפחות מבחינתי ולפי רמת העבודות שהוחלפו).
אני מילאתי ל-dasdas את המשאלה שלה – היא ביקשה בבושקות תפורות ואני התנדבתי לעשות לה אותן:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הפנים מצויירות בצבעי אקריל ישירות על הבד (תודה אלין על הטיפ!).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וככה זה נראה ארוז:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הגיזרה לקוחה מתוך הספר הנורבגי  Tildas Julehus של טילדה (Tone Finnanger – היוצרת והאגדה). הצטרפתי גם להחלפת בבושקות בקומונה, כך שצפו לראות עוד כמה בבושקות בעתיד הקרוב . אגב, קוראים להן מטריושקות ולא בבושקות אבל משום מה כשאומרים בבושקה (סבתא ברוסית) כולם מתכוונים למטריושקה…
ומה אני קיבלתי? אני זכיתי בגדול… ביקשתי 3 בובות קטנות מפימו עבור הבנות שלי – לכל אחת מהן תלינו מדף קטן ליד המיטה עבור פיצ`פקס ורציתי גם שתהיה לכל אחת בובה קטנה על המדף. מי שהתנדבה לעשות לי את הבובות היא אילאיל זיו הצבעונית והמוכשרת בטירוף (הנה הבלוג שלה וגם כמובן הפליקר המשגע!).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לא להאמין שהגודל של כל בובה הוא פחות מ-8 ס"מ! למי שטרח לספור, יש כאן 4 בובות כי היא עשתה גם אחת בשבילי, אבל כשאני רואה את כל הרביעיה ביחד, יש בי הרהורי כפירה ואולי אשמור את כל הארבע לעצמי . בקיצור, משאלות באמת מתקיימות! נראה לי שהחלפת המשאלות תהיה ההחלפה הקבועה במפגשי הקומונה, אבל בעקבות כל הדברים הנפלאים שהוחלפו (תמונות, בובות, פנקסים, חותמות תוצרת יד, קופסאות מתכונים, פלייסמנט לארוחה, תליונים למחזיקי מפתחות, בובות מעיסת נייר, תיקים, כיסים תלויים ובטח עוד כמה דברים ששכחתי) נראה לי שהמשאלות להבא תהיינה הרבה יותר ספציפיות…
הכנתי גם מתנה לנילקי המארחת שטרחה ופתחה את ביתה בפנינו – על כל הרעש והבלאגן… תפרתי עבורה כרית חימום למיקרו עשויה פליס ובדי כותנה שמילאתי בגריסים עם לבנדר.
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וארזתי לה את הכרית באריזה מינימליסטית:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מה עוד היה לנו? קיבלנו את ספר ההומומנט שלנו! "הוּמוּמֶנט" הוא רעיון שהמציא טום פיליפס – זהו ספר מטופל שבו הוא מחלץ טקסט חדש משלו מתוך טקסט קיים, ויוצר מהעמוד יצירה אמנותית חדשה. מקור השם "הומומנט" הוא מהספר הראשון שבו טיפל פיליפס. זה היה ספר ויקטוריאני בשם Human Document, ופיליפס יצר לו קיצור משלו, "הומומנט". משחק מילים העלתה עמוד אקראי סרוק מתוך ספר של א.ב. יהושוע וכל מי שהשתתפה בהחלפה עשתה הומומנט לפי אותו עמוד. הדפים שנעשו נסרקו ושוכפלו לחוברת עבור כל משתתפת – מדהים ומרתק לראות כמה דברים אפשר לעשות מעמוד אחד זהה.
הנה החוברת – ככה נראה העמוד לפני העבודה (בלי הכותרת כמובן):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זו אחת הפעמים הבודדות שאני מצטרפת לפרוייקט שהוא אומנותי לכשלעצמו – בלי אף מטרה שימושית בשבילו. בתור פולניה גאה, קצת קשה לי לעשות דברים שאין להם שימוש פרקטי, sorry…. הנה העבודה שלי לפרוייקט – לשם שינוי עשיתי עבודה דיגיטלית לחלוטין – מכיוון שהדף היה סרוק מראש, עבדתי ועיצבתי אותו בצורה דיגיטלית בלבד ע"י מברשות ואפקטים בפוטושופ. לא ממש הסגנון הרגיל שלי אבל יצא לי דף אופטימי להפליא…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה לדוגמא עוד דף מהפרוייקט – זהו דף של Made by LadyBug שציירה על הדף בטושים של קופיק:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
עדכון: הנה עבודה נוספת לפרוייקט – זה הדף של הילה שהדביקה עליו בד, לבד וצמר:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
יש יותר מ-20 משתתפות בפרוייקט הזה – יותר מ-20 דפים עם משפטים שונים ועיצוב שונה שכולם נוצרו על סמך אותו דף מקורי. הבנתי שא.ב. יהושוע אמור לקבל גם עותק מהספרון – מעניין מה הוא יחשוב על זה…
עדכון: מי שמעוניין, מוזמן לראות עוד כמה מהדפים שנעשו לפרוייקט – הנה הדפים של זיקוקית, דייליחתולי ויאמה.
ומה מחכה לי השבוע? לא מעט (כרגיל…). ביום שישי הבא יש את סדנת הכריות שלי, מה שאומר שאני צריכה להתחיל להתכונן ולחתוך את הבדים. בלי שום קשר אני מתחילה לארגן את הרעיונות לסדנאות הבאות לחודש פברואר (בלי לתכנן התארגנה לה היום במפגש קבוצה של 9 בנות מהקומונה לסדנת תיק יפני) , יש לי עוד את משחק הפינוק החורפי ב-YNET, את החלפת הבבושקות בקומונה ובין לבין להתחיל להתארגן ולהתרגש לקראת הנסיעה המתקרבת… אני טסה ב-29 בינואר (עוד פחות משבועיים, יש!!!) ל-10 ימים לניו-יורק ובוסטון. ניו-יורק לקניות ובוסטון לכנס של העבודה – שילוב נהדר! יש לי רשימת מקומות שאני מתכוונת לבקר בהם ורשימת דברים שאני מתכוונת להספיק – אבל זה כבר בפוסט אחר…
סוף שבוע רגוע,
קרן.
להשאיר תגובה

