סדנת כריות טלאים

אני פותחת הרשמה לסדנת כריות טלאים – נלמד ליצור כרית לפי הדוגמא הבאה (כל הכריות הן באותה דוגמא רק בצבעים שונים) – הנה התמונות של כל כרית מקדימה ומאחורה:
הכרית הדרמטית – אדום פרחים/שחור עיגולים/תותים צבעוניים/אדום משבצות + גב ומסגרת בשחור נקודות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הכרית הכפרית – ורוד משבצות/תכלת נקודות/בורדו חלק/פרחים בהיר + גב ומסגרת בפשתן.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הכרית הילדותית – ורוד פרחים קטנים/ירוק פסים/ורוד פרחים גדולים/ורוד נקודות + גב ומסגרת בירוק משבצות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הכרית הרגועה – לבן חלק/ירוק נקודות/סגול פרחים/תכלת שרבוטים + מסגרת וגב בלבן חלק.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הסדנא תתקיים ביום שישי ה-23 בינואר, בשעה 9:00 בבוקר בגני-תקוה (בין פ"ת לקרית-אונו) ואורכה 4 שעות, עד 10 בנות בסדנא.
עלות הסדנא:
  • 200 ש"ח כולל החומרים (כרית בגודל של 50X50 + בדים לטלאים/גב/בטנה קדמית). כל הבדים כבר יהיו חתוכים (כי מנסיון רק גזירה של החלקים לוקחת כמעט שעה – לפרוס את הבד, ליישר אותו, להחליט באיזה צד חותכים כדי לא לבזבז בד ומה הגודל הנדרש). בזמן הרישום יש לכתוב מה מה הכרית הרצויה ע"מ שאגזור את החתיכות.

 או

  • 140 ש"ח ללא החומרים (כרית בגודל 50X50 + בדים). מי שמעדיפה להביא את החומרים בעצמה צריכה לדאוג לחתוך את הבדים מראש לפני הסדנא לפי המידות שאשלח.
מה לא כלול? חוט תפירה לבן ומכונת תפירה שעליכן להביא איתכן.
מומלץ להביא רגל של רבע אינטש למכונה (רגל quilt). למי שאין נלמד על שיטה לתפור גם בלעדיה.
הרשמה במייל skubach@zahav.net.il בלבד. אנא, אל תירשמו אם אתן לא בטוחות! אני חותכת את החומרים עבור כל נרשמת ומבחינתי זה בזבוז של חומרים אם המשתתפת מבטלת. ואם נרשמתן, השתדלו לכבד את ההרשמה. כבר היו מקרים של ביטולים ברגע האחרון (יום לפני או באותו יום אפילו) – בהתראה כזו קצרה זו בעיה לצרף מישהי מרשימת הממתינות.
והערה אישית – חשבתי הרבה עד כמה לערב את היום-יום הקשה שקיים במדינה עם הפוסטים של היצירה. עם בעל בקבע, שני גיסים מגוייסים, הורים ביבנה ומשפחה באשקלון, קצת קשה שלא לדאוג, שלא להיות צמודים לחדשות ולטלפון…  כשאמרתי לאור שההורים שלי באים היום אחה"צ לשמור עליהן, היא ענתה לי "אבל יש שם פצצות, אז איך הם יבואו?" לך תענה לילדה בת שמונה על נושאים כאלו… בסוף החלטתי שאני משאירה את היצירה שלי בתור מקום מפלט. מקום אחד בחיים שלי שבו אני לא נותנת לחדשות ולדאגות להיכנס ומשאירה אותם בחוץ. זו הסיבה שאני משתדלת לא להכניס יותר מדי מהמציאות הקשה לתוך הבלוג אלא מעדיפה להתרכז במה שטוב. נכון, זה קצת כמו בת-יענה, אבל יש מספיק מקומות ובלוגים אחרים שכותבים על זה ומי שממש רוצה בטוח יכול למצוא אותם. אני מעדיפה שהבלוג שלי יהיה בועה אחת רגועה למי שרוצה קצת להתנתק…
מאחלת לכם – ובמיוחד לתושבי הדרום (שאוטוטו הוא כבר המרכז) – שבוע רגוע ושהחיים כבר יחזרו למסלולם התקין במהירה.
קרן.
כתיבת תגובה

