מלאכים

לא יודעת למה, אבל מלאכים הם דמויות שאני מאוד אוהבת. עשיתי אותם כבר כמה פעמים ותמיד יש בהם קסם מחדש…
לנתנאלה נתתי בזמנו את מלאכי המוּזָה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ולהחלפה עם טינקל נתתי את התמונות הרקומות של המלאכים:
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
ועכשיו שוב נחה עלי המוזה למלאכים והחלטתי שאני עושה כריות מלאכיות…
הדמויות לקוחות מחוברות של Art to Heart – אפשר לרקום אותן (כמו בתמונות הרקומות) או לעשות מהן אפליקציות – כמו שעשיתי בכריות הפעם. כל האפליקציות מודבקות בגיהוץ עם פליזלין ואז תפורות מסביב בתך שמיכה (הכל במכונה!). יצרתי שלוש כריות (יש לי שלוש בנות, לא?) שיכולות להשתלב ביחד אבל גם כל אחת יכולה להיות לחוד.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אני תמיד טוענת שהכורח הוא אבי ההמצאה – וטעויות הן בכלל מקור להמצאות חדשות. כך היה גם הפעם – את הריבועים בפינות הוספתי בגלל שלא היו לי רצועות מספיק ארוכות למסגרת (נו, טוב, בוא נודה בטעות – בגלל שגזרתי את הרצועות קצר מדי  ). לטעמי זה רק מוסיף…
והנה גם מבט מאחורה – הכרית נסגרת עם 3 כפתורים, למרות שלא ממש צריכים אותם, אבל תודו שזה נראה יותר יפה ככה, לא?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומקרוב (יש הרבה תמונות כי התלהבתי ולא הצלחתי לבחור – sorry…)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ותמונה קבוצתית:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אלו לא כריות לשינה אלא כריות ליופי, בעיקר בגלל שיש כפתורים (אלא אם כן מישהו מעוניין להתעורר עם סימן של כפתור על הלחי ) והן בגודל של 50X60 ס"מ. עשיתי אותן לפני שבועיים, צילמתי אותן בשבוע שעבר בחצר לפני המבול ואתמול החלטתי שהגיע הזמן גם להעלות אותן. נדלקתי על כריות בזמן האחרון ואני מתכננת סדנת תפירה לכריות טלאים – אני עושה השבוע נסיונות כדי לראות מה הדגם שהכי נוח להעביר ולסיים (!!!) בסדנא של 4 שעות (כי תאמינו לי, כל כרית מלאך לוקחת הרבה מעבר לזה!) ואז אפרסם תאריכים ורישום.
העברנו את השבת אצל ההורים שלי ביבנה, צמודים לחדשות בטלויזיה  יחד עם דודים ומשפחה שגרים באשקלון. כל הזמן עברה לי בראש המחשבה שאשדוד די קרובה ואם שם כבר השמיעו אזעקה, אז אוטוטו יכולה להיות אזעקה גם פה – נקווה שנס חנוכה יקרה ויהיה שוב שקט באיזור…
שבוע רגוע ושליו לכולנו…
קרן.
כתיבת תגובה

