בדים ומעצבים

שמעתם פעם על איימי באטלר? ומה עם הת`ר ביילי? ומה לגבי קאפה פאסט, סנדי הנדרסון,  ג`ואל דיוברי, הת`ר רוס, אנה מריה הורנר ודניס שמידט?
מי שמכיר אחת מהחברות הבאות שירים יד – אלכסנדר הנרי, מייקל מילר, רוברט קאופמן. נשמע מוכר?
אז במיוחד למי שלא זיהה, וגם למי שכן, כתבתי פוסט ב-Mixim על מעצבי בדים וחברות בדים – כולל תיאור קצר, תמונות וקישורים לסוגי הבדים השונים והספרים שהמעצבים פירסמו – הנה כאן. בפעם הבאה שאומר שעשיתי את היצירה עם בד של הת`ר רוס, אני מקווה שתבינו על מה אני מדברת…
מקווה שתיהנו,
קרן.
3 מחשבות על “בדים ומעצבים

  1. היי קרן! אחלה בלוג 🙂
    רציתי לשאול, מאוד אהבתי את הבד פליז בצבע קורל עם הנקודות הבולטות. אשמח לדעת מאיפה אני יכולה להשיג כזה… אני מעוניינת בכזה בד בדיוק בצבע אפור.

    תודה סתיו

    אהבתי

    • הי סתיו,
      הפוסט הזה הוא מ-2008 אז המקום בו קניתי את הבד כבר לא רלוונטי. לסוג הבד הזה קוראים מינקי, זה פליז קטיפה שנמכר בד"כ לשמיכות לתינוקות. יש כמה חנויות בנחלת בניימין שמחזיקות אותו, שווה להסתובב ולהסתכל.

      אהבתי

      • האמת שיצא לי לשוטט הרבה בנחלת בינימין ובשנתיים האחרונות לא מצאתי את סוג הבד הזה…
        יש לך רעיון לחנות מסוימת שאולי מחזיקה?

        תודה רבה על התשובה המהירה 🙂

        אהבתי

להשאיר תגובה

