אתגר אמיתי

לימור הפיה השימושית  (מהחנות קסם שימושי) שלחה לי אתגר – ליצור דף באלבום מחומרים שהיא בוחרת – ואני חייבת לציין שהיא בהחלט איתגרה אותי! זה התחיל בזה שהדפים, היפיפיים לכשלעצמם, הם לא בדיוק בסקאלת הצבעים שאני משתמשת בדרך כלל (ירוק/טורקיז/כתום/צהוב), המשיך בזה שאני שונאת צבעים מטאליים (מסגרת כסופה וסרט כסוף) והסתיים  בזה שאמנם הכסוף הוא עוד נייטרלי, אבל הסרט החום ממש לא התחבר לי לשום דבר בדף…
אז מה עושים? מאלתרים….
הדפים עצמם משגעים, אבל יש עליהם דוגמאות גדולות שקצת מאבדות מהאפקט שלהן אם גוזרים אותם לחתיכות קטנות ולכן החלטתי ללכת בגדול ולעשות כפולה של דפים. הדפים גזורים ביד חופשית בכוונה כדי ליצור מראה לא אחיד. כל הדפים מודבקים ואז תפורים במכונת תפירה כדי להוסיף טקסטורה. כל האלמנטים מיושנים בדיו פיגמנטי חום (גיליתי שהדיו דיסטרס החום שלי בהיר מדי) כדי להכניס כמה שיותר חום לתמונה על מנת שהסרט החום לא יראה לא מקושר.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

חתכתי חץ מקרטון אפור, הדבקתי עליו שארית מהדפים, יישנתי את הקצוות וקיבעתי ניטים מתכתיים בקצה. החוט הכסוף דוקא מתחבר פה לא רע… מכיוון שבחומרים לא היו בכלל אותיות, הרשיתי לעצמי להשתמש באותיות שלי –

האותיות על החץ הן מדבקות אותיות קטיפה חומות. האותיות הדקיקות במשפט מעליהן הן מקארדסטוק חום שחתכתי בקאטלבאג עם תבנית סיזיקס של אותיות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אני יודעת שהדקדוק הנכון היה צריך להיות "What are you thinking" ולא "What do you think" אבל השאלה מופנית לקורא (כלומר למי שמסתכל באלבום – אתם למשל…) – מה אתם חושבים שהיא חושבת? וחוץ מזה, לא היה מספיק מקום על החץ .
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
למסגרת הכסופה עשיתי אמבוסינג חם לבן כדי לשנות את הצבע למשהו שקל לי יותר להתחבר אליו.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הסרט החום ממש תסכל אותי – ניסיתי לטבול אותו באקונומיקה כדי להלבין אותו, אבל כמובן שאקונומיקה לא פועלת על חומר סינטטי… ניסיתי לצבוע אותו בצבע אקרילי לבן וגם בדיו סטאזון לבן – לא ממש הצליח. דוגמת התחרה במרכז הסרט בכלל לא השתלבה לי בעיצוב… בסוף החלטתי להשתמש בסרט בתור רקע לפרח, גזרתי אותו לחתיכות שוות, לקחתי בראד לבן גדול והוספתי עליו rub-on חום, השחלתי אותו על עיגול לבד חום כהה ולבסוף את כל חתיכות הסרט החום. והנה פרח!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
בהברקה של הרגע האחרון, ניצלתי ניט נוסף וקיבעתי אותו לפינה של התמונה, השחלתי דרכו חתיכת סרט כסוף ולב חום מצ`יפבורד. הוספתי גם תחרה לבנה כדי שיהיה קשר עם המסגרת הלבנה וגם כדי לכסות לי את האיזור הימני שהיה קצת ריק.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
נו, אז עמדתי באתגר?
מי שרוצה מוזמן לראות את הפוסט המלא של האתגר אצל לימור ואת העבודות שעשו גם מורן (ula7) ואילאיל עבורו.
קרן.
נ.ב. בעקבות בקשות של קוראים, הוספתי בצד שמאל קישורים ישירים לכל הסדנאות המצולמות שלי – תיהנו!

חומרים וכלים:
חומרים: דפים מדוגמים וחלקים, קארדסטוק חום, מדבקות קטיפה חומות, אבקת אמבוסינג לבנה, מדבקה מתגרדת חומה, סרט תחרה לבן.
כלים: מכונת תפירה וחוט לבן, אקדח חום, עט ג`ורנלינג חומה, קרופ-א-דייל לקיבוע הניטים וחירור החץ, טרימר לחיתוך התמונות והרקע לתמונות.
דבקים: דבק ג`ל לדפים, דבק גומי לתמונות, דבק mod podge להדבקת הנייר לחץ.
דיו:  דיו פיגמנטי חום, דיו סימן מים עבור האמבוסינג.
קישוטים: סרט אורגנזה חום, סרט קשירה כסוף, לב צ`יפבורד חום, מסגרת מתכת כסופה, עיגול לבד חום, בראד לבן גדול, ניטים מטאליים.
כתיבת תגובה

