שומרת לעצמי…

התחלתי לעשות את הנרתיק הזה כמתנת החלפה למפגש YNET לפני חודש בערך (הוראות אפשר למצוא פה). התחלתי לעבוד עליו בחצות, אבל איפשהו בסביבות השעה שתים הבנתי שהסיכוי שאני נותנת אותו הוא די קלוש…
הנרתיק עשוי מלבד סינטטי (כזה שניתן למצוא בכל חנות יצירה) בשילוב עם שאריות בדים של Sandi Henderson. תפרתי אותו לפני שקיבלתי את הרגל לתפירת סרט אלכסון אז אני מתנצלת מראש על איכות התפירה של השוליים – היום זה כבר היה נראה הרבה יותר טוב . זה פרוייקט נהדר לניצול של שאריות בדים קטנות שחבל לזרוק (בעיקר אם הן כאלו צבעוניות ).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

והנה הבטנה:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

והתיפורים מקרוב:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אני משתמשת בו כקלמר לכלי כתיבה ויצירה והוא מעלה לי חיוך על השפתיים בכל פעם שאני פותחת אותו…
הוא קצת מסובך להכנה בגלל שהוא בנוי מהרבה חלקים אבל לדעתי זה היה שווה את זה – לא סתם הוא ישב ברשימת הפרוייקטים שלי כל כך הרבה זמן!

בכלל, בזמן האחרון מעניין אותי לתפור דברים שמשלבים טלאים אבל לא הכל עשוי עם טלאים ויש לי עוד כמה רעיונות שכבר מתרוצצים בראש. כרגיל הבעיה היא חוסר הזמן…

השבוע הבא הוא די רגוע (יחסית אלי…) – האתגר של Mixim עולה ביום שני ואני צריכה לסיים את העבודה שלי בסוף השבוע, סדנת קופסאות בד לפורום YNET ביום חמישי ונשארים מספיק ערבים פנויים לשאר הרעיונות.

ולפני שאני שוכחת, ביום שישי ה-26 בשעה 9 בבוקר אני מעבירה סדנא נוספת של אלבום שקוף בפרדסיה (איזור השרון). אורך הסדנא הוא 4 שעות ומחירה 150 שקלים כולל האלבום עצמו (5 עמודים) וכל החומרים הדרושים – צריך להביא רק תמונות. זו סדנא פרטית אבל יש מקום לעוד כמה בנות, אז אם מישהי מעוניינת, ההרשמה במייל skubach@zahav.net.il בלבד.

סוף שבוע נהדר לכולם,

קרן.

כתיבת תגובה

