מה אתן רוצות?

חוץ ממסאז`יסט צמוד, זכיה בלוטו והרבה זמן פנוי ליצירה…  אני רצינית – מה אתן באמת רוצות? אני מנסה לתכנן את הסדנאות שאני מעבירה בחודשים הקרובים ורציתי לחוש קצת את הלך הרוח – יותר נייר ואלבומים או יותר תפירה? ואם תפירה, למתחילות שלא מביאות מכונת תפירה, או תפירת חפצים עם מכונת תפירה שמביאה כל משתתפת? לימוד טכניקה או לצאת עם מוצר מוגמר?ואם מוצר מוגמר, אז תיק? בובה? שמיכה? ואם אלבומים, אז עיצוב דפים באלבום? מיני אלבומים? ואולי עיצוב בסיסי? וסתם סקראפ ונייר? מחברות? קופסאות? תמונות? כרטיסי ברכה? ובכלל, בשעות הבוקר או הערב? ומה אורך הסדנא האופטימלי? במשך השבוע או בשישי בבוקר? כולל חומרים או שכל אחת מביאה חומרים בעצמה? באיזור המרכז או בצפון? למתחילות או למתקדמות? ואולי בכלל יש לכן קונספט אחר? סדרה של סדנאות? יום מרתון? מי יודע? המון שאלות ובטח גם המון תשובות… מבטיחה להשתדל לקחת בחשבון את כל הבקשות.

אתן מוזמנות לשלוח לי הודעה עם הכותרת "מה אני רוצה" במייל (לכתובת skubach@zahav.net.il) או במסר ( לא בתגובות בבקשה!) ולהשתפך שם בלי הגבלת מקום (כן, כן,אני מדברת גם אליכן, כל הסמויות!). אני מחכה לתשובות שלכן (כן, גם עוד יום, יומיים, שבוע או חודש – תמיד מעניין לשמוע מה רוצים ללמוד!).

תודה מראש,
קרן.

להשאיר תגובה

